İYİ OKUMALAR...
"Sen bir bataklığa düştün bücür gitgide dibe batıcaksın ve sonrada boğulucaksın.Hazır olmalısın"dedi tehdit dolu sesiyle
"Ne demeye çalışıyosun?"
"Ah!Hadi ama Arya.Sana bunu direk söylemek istemezdim ama öylede böylede ölüceksin.Ha benim yüzümden,ha kendi ecelinle ne fark eder ki?Ölüceksin Arya,işimi tamamladığımda ölüceksin ve ne baban ne Ellıot denilen o herif buna engel olamıycak.Seni doğum günüme saklıyorum bücür"Doğum gününde beni öldürücekti gram şaka yapmıyordu.
"Doğum günün ne zaman?"
"23 Mart"
"Beni doğum gününde mi öldürüceksin?"
"Hayır, hediyem çok farklı olacak"
"Ne gibi?"
"Sen gibi"dediği cümlelerden bir anlam çıkarabilmek çok zordu.Onu anlayabilmek çok zordu.Beyninde neler kurguladığını bilmek çok zordu.Beyninde neler barındırdığını öğrenmek çok isterdim.Dediği cümlelerdeki anlamı anlayabilmek çok isterdim
"Ne düşünüyosun?"dedi beni öldürme planları yapan adam
"Seni...Seni ve söylediklerini.Neden biraz daha açık konuşmazsın ki?"diye sitem ettim
"Yeterince açık konuşuyorum"
"Ya,ya ne demessin?"
"Ne demek istiyosun açık söyle"
"Demek istediğim şu dediğin her cümleyi,her kelimeyi tek tek düşünmekten bıktım.Benimle daha açık konuş.Bu senden 23 Mart'a kadar tek isteğim."
"Niye 23 Mart?"
"Öldükten sonra senden bir şey isteyemeceğime göre?"
"Öldürüceğimide nerden çıkardın?"
"Akay!Bir karar ver!"
"Ne kararı?"dedi sakin bir şekilde.Bu kadar sakin olması sinirlerimi bozuyordu.
"Boşversene"dedim gayet kırgın çıkan sesimle.Ellerimi başımın arasına aldım ve saçımı geriye attım.Akay'ı düşünmek istemiyordum.Akay'ı umursamayıp ayağa kalktım ve odama yürüdüm
"Nereye?"
"Odaya"dedim.Tartışmak istemiyordum bu işten yeterince yorulmuştum.Yatağa uzandım ve gözlerimi kapadım malesef ki hikayelerdeki gibi gözlerini kapar kapamaz uyuyan kızlardan değildim.Kırk saat o yatağın içinde döner dururdum.Yine aynısı oldu ve yastığımı dikleştirip oturur pozisyona getirdim.Ellerim istemsiz olarak saçıma gitti.Ardından ellerimi boynuma götürdüm.Ne kadar da çok ağrıyordu.Genellikle beynimdeki düşünceler beynimi yemeye başlayınca bunu hissederdim.Çünkü boynum kafamdaki düşünceleri taşımaz,taşıyamazdı.Uğraşacak hiç bir şeyim yoktu kutu kadar odada.Acaba TWD'ye yeni bölüm gelmiş miydi?Ve ya da Running Man'e.Ne okuyacak bir kitabım vardı.Ne de göz atacak bir dergim ,böyle zamanlarda başım çok ağrıyordu.Akay tahta,beyaz kapımı açarak içeri girdi.Elinde bir kaç alet vardı.
"Kalk"dedi düz bir sesle
"Kalk dedim Arya!"dedi sırtıma doğru konuşarak.En sonunda çok sinirlenmiş olmalı ki kolumu sıkıca kavrayıp kendisine dönmemi sağladı.
"Sana iki gün iyi davranıyım dedim bokunu çıkardın ne olurdu yani kurcalamayıp anı yaşasan"
"Ona hayallere kapılmak denir ve inan bana şuan isteyeceğim son şey gerçekleşmeyecek hayaller kurmak"