Bölüm düzenlenmiştirBen çalıların arasından G.Ç beklerken küçük bir kedicik çıktı.Zamanım olsaydı şuan onu bir anne edasıyla sevebilirdim.Anayola çıkınca önüme gelen ilk taksiyi durdurdum.Nereye gidiceğim hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.Taksiciye 'otogara' demekle yetindim.Param yoktu.Nasıl ödeyebiliceğimi bilmiyordum.40 dakkalık bir yolculuktan sonra otogara varmıştık.Taksimetreye baktığımda 93 lira yazıyordu.
"Bakın yanımda param yok ama banka he-"
"Kusura bakmayın hanımefendi paranız yoksa binmiycektiniz"
"Bakın beyfendi banka hesabınıza para yatırabilirim"
"Ya da başka yolla halledersin?" Ne dediğini anlamamıştım.
"Efendim?" dememle taksicinin kapıyı kapatması bir oldu.Arabayı hızla sürmeye başlayınca korkmaya başlamıştım
"Napıyorsunuz?
"Amacınız ne?
"Durdurun şu lanet olası aracı!
"Bakın hanımefendi ya borcunuzu ödeyeceksiniz ya da yerinize oturup susucaksınız"
"Niye susuyomuşum?Durdur şu arabayı!"
Camı açtım ve bağırmaya başladım.
"Yardım edin!Nolursunuz.Adam kaçırı-" dememe kalmadan cam kapandı ve kafam cama sıkıştı.Biraz daha zorlarsam yüzümdeki bir kaç yara patlayabilirdi.
"Aç camı.Ya gerizekalı herif aç şu camı" Bir an araba durdu ve cam açıldı.Kafam ciddi derece acımıştı.
"Yürü"dedi G.Ç.Bu ne ara gelmişti diye sorguladım.İzimi nasıl bulmuştu acaba?
"Sen izimi nasıl buldun?Bırak beni artık nolursun"
"Seni son anda görmeseydim o adam seni nereye götürecekti biliyor musun?Bilmesen daha iyi.Hala gitmek istiyosan defol git" Biri bu gerizekalıya bağırdığında korktuğumu söylemeliydi.
"Beni niye evime götürmüyorsun?Abimide aldın bizden daha ne istiyorsun anlamıyorum ki"
"Tek bir insanın canı 15 kişinin intikamını alamaz"
"15 kişi?Neyden bahsediyorsun"
"Anlayamıycağın şeyler bücür sus hala sinirliyim" Bunu gözlerinde görebilmiştim bay ukalanın.
***
"Ceren'in yanına git" Onu gerçek anlamda çok kızdırdığımı anladığım için emrini yerine getirmeyi tercih ettim."Kaçtın mı?Hemde hasta bir şekilde"
"Evet" Bu kızı niye sevemediğimi merak ediyordum.Kız bana belki iyi davranıyodu ama ben hep geri tepki yaratıyodum.
"Bak sana ne yapabilirim bilmi-"
"Beni aileme geri götür"
"Bunu yapamıyacağımı biliyorsun yoksa o beni öldürür"
"Hayatın boyunca ondan korkarak yaşayamazsın.O size ne yaptı böyle?"
"Hiç bir şey bilmiyorsun Arya sus!"
"Anlat o zaman!" Tişörtünün sağ kolunu çıkartarak.Kolundaki morluğu görmemi sağladı.Allahım!Bu çocuk dehşetinde ötesiydi.Dehşetin ta kendisiydi.
"Bunu o mu yaptı?"
"Sana güvenmekte zorluk çekiyorum"
"Niye?"