2K olduk! Size ne kadar teşekkür etsem az.Ya hepiniz iyiki varsınız yorum atmasanızda,votelemesenizde okuduğunuzu bilmek kadar güzel bir şey yok.Yeni kapağımız nasıl olmuş?Eski kapak pek beğenilmemişti neyse çok konuşmak istemiyorum.Bu bölüme özel bir son hazırladım.Bir daha böyle şeyler göremezsiniz :)
İyi okumalar...
Yere düştüğümde tüm kemiklerimin kırılacağını zannetmiştim oysa ki tek olan büyük bir hava yastığının üstüne düşmek oldu.Ayağa kalkıp üstümü silkeledim tepeden gelen küçük ışık sayesinde köşede duran küçük mumu ve kibriti bulabilerek yaktım ve adeta bir labirentin içine daldım bu her ne kadar ürkütücü olsada içimden bir ses bu yolda ilerleyebilirsem kaçabileceğimi söylüyordu.Fakat çok ilerleyemeden yine havlama sesleri duyuldu.Yerimde sıçradım.Kafamı biraz yola doğru uzatınca burasının adeta bir köpek klübesi olduğunu farkettim.Sağımda,solumda her yerde köpekler vardı.Resmen biri burayı sırf 'Arya buraya giremesin'diye yapmıştı.Fakat biraz daha ilerlemessem Akay gelicek ve o zaman işler karışacaktı.Gözlerimi sımsıkı kapattım ve koşmaya başladım.Etraftan havlama sesleri yükseldikçe korkum git gide artıyordu.Bu ne bitmez bir yoldu böyle!Havlama sesleri git gide uzaklaşınca gözlerimi açtım.Evet köpeklerden kurtulmuştum fakat daha büyük bir sorunum vardı.
Köpeklerin anneleri
Hemde bağlı bile değildi.Bir anda kendimi yerde buldum.Köpeklerden kaçmak için en çok kullandığım taktikti ölü taklidi yapmak.Köpek üstüme gelip biraz kokladı.Bu sırada altıma sıçmadım değil.Biraz sonrada gitti fakat ben korkudan altıma işemiştim bile.İçimden bildiğim tüm duaları okuyarak kalktım.Demek bu yüzden peşimi bırakıp Akay'a gitmişti.Akay onun sahibiydi ve bana öldürecek gibi bakıyordu.Akay köpeği bağlayarak yanıma geldi.
"Söyle bakalım bücür bunu yaparak mutlu oldun mu?"
"Evet,en azından olucaktım"
"Köpeklerden mi korkuyorsun?"
"Hayır"dedim.Güldü,Akay Urhan muazzam gülüyordu.
"Belli"dedi gülmeye devam ederken
"Ne alaka?"
"Dinç'ten çok mu korktun?"dedi Dinç kimdi ya?
"Dinç kim ya?"
"Prensesim olur kendisi tanıştırayım Arya Uygun" dedi köpeği yanına alarak
"O şeye nasıl prenses diyebiliyosun anlamıyorum.Onlar dişleri olan bir öldürücüler"
"Hayır,onlar masum ve korkak hayvanlar ve inan bana senin korktuğundan daha çok korktu" Sesi sinirli çıkmıyordu.Bu işime gelmişti,Akay Urhan sinirlenince çok korkutucu oluyordu.
"Gel buraya"dedi
"Hayır"
"Gel dedim"dedi. Yanına doğru bir iki adım attım
"Onu benden uzak tut"diyince yine güldü.İçten gülmüyordu ama tebessüm ediyordu otuz iki dişli olanından.
"Dinç"dedi köpeğin kafasını okşarken
"Uslu dur prenses"dedi yine yine yine uslu kelimesinin üstüne basa basa
"Gördün mü Arya?O senden daha zeki en azından uslu dur deyince uslu duruyor"
"Ya ya ne demessin"dedim.Elini elimin üstüne koydu ve Dinç'in başına getirdi.Bense onun her hareketinde korkudan kasım kasım kasılıyordum.Dinç elime yalıyor her seferinde koklamaya çalışıyordu.Gözümden bir iki yaş süzüldü.Akay bunu farkedince yanımdan kalktı ve Dinç'i yerine götürdü,tekrardan yanıma gelerek kolunu boynuma doladı bunu Akay Urhan mı yapıyordu?