"وایستا جیسونگ کجاست؟"
فلیکس درحالی که انگار وسط اون مکالمه یهویی توجهش به این موضوع جلب شده باشه پرسید و باعث تعجب بقیه شد. درسته اونا از هم فاصله داشتن ولی واقعا همه اهمیت میدادن...
گرچه اگه یکم بیشتر..؟"فکر کنم با مینهو هیونگرفتن تو محوطه"
هیونجین توضیح داد و فلیکس در جواب اهی کشید. اون با دوستش چیکار کرده بود؟
چرا اینقور باهم غریبه شدن بودن؟یادش نمیومد واقعا اتفاق خاصی افتاده باشه... پس واصعا چرا به این حال و هوا رسیده بودن که جیسونگ ازشون فاصله گرفته بود؟
درسته جیونگ بخش مهم این ماجرا بود ولی چی جیسونگو از اون متنفر کرده بود؟ قطعا یه ایرپاد ساده نمیتونست این همه مشکلات رو داشته باشه.(یه ایرپاد ساده اندازه یه کلیه ی من ارزش داره اقای لی)
"حتما بخاطر اتفاقِ ظهر ناراحته..."
سونگمین زیر لب گفت و فلیکس طوری که انگار بهش برخورده باشه در دفاع با لحن تهاجمی ای گفت."ولی واقعا من فکر نمیکنم جیسونگ سیگار بکشه"
سونگمین هم طوری که انگار داشت عقب میکشید و حرفشو به سبک دیگه ای بگه تا متوجهش بشن شروع به توضیح دادن کرد.
"بحث اوننیست، ما هممون جیسونگو میشناسیم، میگمممکنه بخاطر تهمت ناراحت شده باشه، تازه از تینا گذشته جیسونگ یه مشکلی داره، اصلا بخوادم نمیتونه سیگار بکشه"
و با تموم شدن حرفش از ماگش کمی قهوه ای توش مارشمالو ها شناور بودن، نوشید.
"چه مشکلی؟"
"نمیدونم ولی در این حد میدونم که نمیتونه سیگار بکشه"
"مشکلش ج-جدیه؟"
جیونگ با لکنت پرسید و سونگمین اخم ریزی کرد. از کی تاحالا جیونگاهمیت میداد؟
اصلا جیونگو درک نمیکرد. چرا باید اینقدر پاپیچ جیسونگمیشد و به اصطلاح اهمیت میداد اونمع درحالی که جیسونگ خودش داشت ازشون فاصله میگرفت؟"تو چرا نگرانی؟"
"اخه... ن-نمیخوام اسیبی ببینه"
"کی قراره اسیبی ببینه؟"
چانگبین درحالی که حالا با قهوه ای که درس کرده بود میومد تا کنار بقیه، پیش اتیش بشینه، پرسید و فلیکس کوتاه جواب داد.
"جیسونگ"
"چی؟"
"یه بحث کوتاه درباره ی جیسونگ بود، چیز مهمی نیست"
و دیگه حرفی زده نشد و جو توی سکوت فرو رفت.
"جیسونگ نیومده هنوز؟"
مینهو با رسیدنش درحالی که به اطراف نگاه میکرد تا ردی از پسر پیدا کنه، اروم پرسید و حتی تعجبشونو چندین برابر کرد.
YOU ARE READING
Butterfly[Minsung]
Fanfiction"من پروانه ایم که توی تار زیبای یه عنکبوت گیر افتاده" 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆: 𝑴𝒊𝒏𝒔𝒖𝒏𝒈 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒕: 18𝒕𝒉 𝑶𝒄𝒕 2021 𝑬𝒏𝒅: 7𝒕𝒉 𝑫𝒆𝒄 2021