[הפרק מכיל תכנים מיניים, הקריאה נטולה לשיכולכם]
וויונג הוביל אותם בחשיכה, צועד לאט ובזהירות. סאן עזב את אחיזת הידיים, הוא התכופף מעט ואחז ברגליו של וויונג, מרים אותו כמו כלה וצועד עימו לחדר. וויונג ירד מסאן כאשר הרגיש שהם בתוך החדר, הוא הצמיד את סאן לקיר, מצמיד את שפתיהם בחום, מרגיש את החום שעולה מגופו של סאן. ההורמונים שלו בשיאם, רגשות האהבה שלו כלפי האחר חזקים כל כך.
סאן אחז בפלג גבו התחתון של וויונג, מצמיד אותו אליו קרוב יותר ומכניס את לשונו לפיו של האחר. קירות לחיו של וויונג קיבלו בחום ובאהבה את הלשון שפולשת אל תוך פיו, מלטפות את לשונו האדמדמה ואת קירות לחיו החמים. הם התנתקו רק לרגע לקחת אוויר לנשום ומיד החזירו את מגע השפתיים.עיניהם עצומות אוטומטית, לא מתכוונות להיפקח בזמן הקרוב, החיים לא יאפשרו להם לכך. בשביל לאהוב לא צריך לראות, בשביל להרגיש את הרגשות של האחר לא צריך לראות, המגע עושה הכל. יותר ממה שהעיניים יכולות היו לראות או להבין דברים אינטימים. מה שהם רק צריכים ומשתוקקים לו זה להרגיש אחד את השני.
מפשעותיהם צמודות זו לזו, איבריהם מתקשים זה על גבי זה. וויונג הכניס את ידו המעט קרירה מתחת לחולצתו של סאן, מלטף את גבו החם, מעביר בו צמרמורות של עונג.
ידיו של וויונג ליטפו את גופו של סאן כששפתיהם עדיין מחבקות אחת את השנייה, מניעים את שפתיהם באהבה ובתשוקה עזה. ידיו הונחו על בטנו של האחר, מרגיש את עצמותיו ואת שרירי ביטנו של סאן. עולה מעט מעלה ונוגע בפטמותיו האדמדמות והזקורות של האחר. צובט אותם וגורם לסאן לגנוח לתוך שפתיו ולנשוך את שפתו התחתונה.
סאן סיבב אותם, מחליט לשנות עמדות. הוא הצמיד את וויונג לקיר, נושק לו, אך הדבר לא מנע מוויונג להמשיך ללטף את פטמותיו של האחר מתחת לחולצה. ידיו של וויונג ירדו מעט מטה, הוא אחז בקצוות החולצה של סאן, מושך אותה מעט כלפי מעלה ומנתק את הנשיקה, פושט וזורק את החולצה, מרגיש כיצד שפתיו של סאן שואבות את שפתיו שוב.
ידו האחת של וויונג מחבקת אליו את סאן, בעוד שהשנייה קבורה בתוך שערו של סאן. שפתיו התנתקו מגופו של האחר, נושק לחלק התחתון של סנטרו, מנשק כל נקודה נוכחת על חלקו התחתון של פניו. יורדות לאט כלפי מטה. שפתיו מונחות על צווארו של האחר כשראשו מוטה אחורה, מתענג על מגעו של האחר כשאיברו מתפוצץ בתוך מיכנסו, לוחץ על איברו של האחר שהיה גם הוא נוקשה.
שפתיו של וויונג שאבו פיסת עור מצווארו של סאן, מוצץ אותם ונושך אותם, משאיר את חותמו על גופו של האחר. גורם לסאן לפלוט מספר גניחות, ולליבו של וויונג להחסיר פעימות.
"אני רוצה אותך עכשיו" וויונג אמר כשמצחו צמוד למצחו של האחר. "אתה בטוח?" סאן שאל, מלטף את קירות ישבנו של האחר בעוד שהשניה מונחת על לחיו. אין לו כאן אמצעי מניעה, דבר שיקשה על שניהם. "בטוח יותר משהייתי אי פעם" וויונג אמר. סאן הנהן כנגד מצחו של האחר, נותן לו להרגיש זאת.
YOU ARE READING
Blind Love- אהבה עיוורת- Woosan
Romansמחלה כלשהי מתגלה בגופו של וויונג. אף אחד לא יודע כיצד היא תשפיע או באיזה איבר היא תפגע. הוא נקלה לסיטואציות מסובכות ושונות, גורמות למחלה להתגלות בפני האחרים, בפני האחד שהוא הכי לא רוצה שיגלה על כך. עולמם של השניים הופך באחת לחשוך, מתהלכים זה בעולמו...