Killing Game

559 14 3
                                    

My name is Tsumugi Shirogane. I'm the Ultimate Cosplayer. I don't know what happened, or how I ended up here. All I can see is black. Am I kidnapped? But why would someone want to kidnap someone as plain as me?


𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕞𝕖. 𝕄𝕪 𝕟𝕒𝕞𝕖 𝕚𝕤 𝕂𝕒𝕖𝕕𝕖 𝔸𝕜𝕒𝕞𝕒𝕥𝕤𝕦, 𝕀'𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕌𝕝𝕥𝕚𝕞𝕒𝕥𝕖 ℙ𝕚𝕒𝕟𝕚𝕤𝕥. 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕨𝕙𝕠 𝕀 𝕒𝕞. ℕ𝕚𝕔𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕖𝕖𝕥... 𝕞𝕖. 𝕀'𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕥𝕒𝕘𝕠𝕟𝕚𝕤𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕣𝕒𝕫𝕪 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪 (haha, no you ain't). 𝕊𝕠𝕞𝕖𝕙𝕠𝕨... 𝕀 𝕖𝕟𝕕𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕚𝕟... 𝕒 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤𝕣𝕠𝕠𝕞? 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕦𝕤𝕦𝕒𝕝 𝕣𝕠𝕦𝕥𝕖 𝕥𝕠 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕒𝕝𝕝 𝕠𝕗 𝕒 𝕤𝕦𝕕𝕕𝕖𝕟, 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕧𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕒 𝕔𝕒𝕣. 𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕥𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕖𝕝𝕡, 𝕓𝕦𝕥 𝕟𝕠 𝕠𝕟𝕖 𝕔𝕒𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕣𝕖𝕤𝕔𝕦𝕖 𝕞𝕖... 𝔼𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕖𝕟𝕕𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕟𝕠𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕚𝕟𝕘... 𝕚𝕥 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕙𝕠𝕨 𝕣𝕠𝕥𝕥𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕣𝕝𝕕 𝕚𝕤...
𝕎𝕒𝕚𝕥... 𝕆ℍ 𝕄𝕐 𝔾𝕆𝔻! 𝕀'𝕧𝕖 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕜𝕚𝕕𝕟𝕒𝕡𝕡𝕖𝕕!


𝐼 𝒶𝓂... 𝒮𝒽𝓊𝒾𝒸𝒽𝒾 𝒮𝒶𝒾𝒽𝒶𝓇𝒶. 𝐼... 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓇𝑒𝓂𝑒𝓂𝒷𝑒𝓇... 𝒽𝑜𝓌 𝐼 𝑔𝑜𝓉 𝒽𝑒𝓇𝑒. 𝐵𝓊𝓉... 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝓈𝒶𝓎, 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓀𝒾𝒹𝓃𝒶𝓅𝓅𝑒𝒹 𝒾𝓈 𝒶 𝓃𝑒𝓌 𝑒𝓍𝓅𝑒𝓇𝒾𝑒𝓃𝒸𝑒, 𝓀𝒾𝓃𝒹𝒶 𝓈𝒸𝒶𝓇𝓎...𝒮𝓉𝓇𝒶𝓃𝑔𝑒... 𝐼 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓇𝑒𝓂𝑒𝓂𝒷𝑒𝓇 𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓀𝒾𝒹𝓃𝒶𝓅𝓅𝑒𝒹... 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝐼 𝓉𝓇𝓎 𝓉𝑜 𝓁𝑜𝑜𝓀 𝒾𝓃𝓉𝑜 𝓂𝓎 𝓂𝒾𝓃𝒹, 𝒾𝓉'𝓈 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝒶 𝒷𝓁𝒶𝒸𝓀, 𝑒𝓂𝓅𝓉𝓎 𝓋𝑜𝒾𝒹... 𝒽𝓊𝒽...


My name is Maki Harukawa, I'm the Ultimate Assasin. Currently, I'm stuck in what feels like a narrow metal box... a locker. I don't remember getting kidnapped, and I doubt that just any old kidnapper could overpower me, so how did I end up here? But more importantly... where is my brother?


ɪ ᴀᴍ ᴋ1ʙ0, ʙᴜᴛ ɪ ɢᴏ ᴍʏ ᴋᴇᴇʙᴏ ᴏʀ ᴋɪɪʙᴏ. ɪ'ᴍ ᴛʜᴇ ᴜʟᴛɪᴍᴀᴛᴇ (ᴋɪʟʟᴇʀ) ʀᴏʙᴏᴛ. ɪ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ꜱɪᴛᴛɪɴɢ ᴏɴ ᴀ ᴅᴇꜱᴋ. ʜᴏᴡ ᴅɪᴅ ɪ ɢᴇᴛ ʜᴇʀᴇ? ᴀʜ, ɪ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ɴᴏᴡ, ꜱᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴇᴅ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴘʀᴇꜱꜱᴇᴅ ᴍʏ ᴇᴍᴇʀɢᴇɴᴄʏ ʙᴜᴛᴛᴏɴ. ɪ ꜱʜᴏᴜʟᴅ ᴘʀᴏʙᴀʙʟʏ ʜɪᴅᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜɪɴɢ ʙᴇᴛᴛᴇʀ. ᴛʜᴇʀᴇ'ꜱ ᴀʟꜱᴏ ꜱᴏᴍᴇ ꜱʜᴏʀᴛ ᴘᴜʀᴘʟᴇ ɢᴜʏ ꜱᴛᴀʀɪɴɢ ᴀᴛ ᴍᴇ. ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜʏ, ʙᴜᴛ ɪ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ʜɪᴍ, ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜɪꜱ ꜰᴀᴄᴇ ᴛʜʀᴏᴡꜱ ᴍᴇ ᴏꜰꜰ.


ᴵ'ᵐ ᴷᵒᵏⁱᶜʰⁱ ᴼᵘᵐᵃ, ᵗʰᵉ ᵁˡᵗⁱᵐᵃᵗᵉ ˢᵘᵖʳᵉᵐᵉ ᴸᵉᵃᵈᵉʳ. ᴵ ʷᵒᵏᵉ ᵘᵖ ᵒⁿ ᵗʰᵉ ᶠˡᵒᵒʳ. ᴵᵗ ʷᵃˢ ᴺᴼᵀ ᶜᵒᵐᶠᵒʳᵗᵃᵇˡᵉ, ᴵ ʰⁱᵍʰˡʸ ᵃᵈᵛⁱˢᵉ ᵃᵍᵃⁱⁿˢᵗ ⁱᵗ. ᵀʰᵉ ᶠⁱʳˢᵗ ᵗʰⁱⁿᵍ ᴵ ᶜʰᵉᶜᵏᵉᵈ ʷᵃˢ ᵐʸ ˢᶜᵃʳᶠ, ᵗʰᵃⁿᵏ ᴳᴼᴰ ⁱᵗ'ˢ ˢᵗⁱˡˡ ᵗʰᵉʳᵉ. ˢᵉᶜᵒⁿᵈ ᵗʰⁱⁿᵍ, ᵗʰᵉʳᵉ'ˢ ᵃ ᵍᵘʸ ᵐᵃᵈᵉ ᵒᶠ ᵐᵉᵗᵃˡ ˢˡᵉᵉᵖⁱⁿᵍ ᵒⁿ ᵃ ᵈᵉˢᵏ. ᵂᵃˢ ʰᵉ ᵏⁱᵈⁿᵃᵖᵖᵉᵈ ᵗᵒᵒ? ᴺⁱˢʰⁱˢʰⁱ! ᵀʰⁱˢ ⁱˢ ⁱⁿᵗᵉʳᵉˢᵗⁱⁿᵍ.






A.N: the whole pregame part doesn't happen. 

Danganronpa: ReincarnationWhere stories live. Discover now