Okul Sabahı
İki günüde Tuanalarla Geçirmiştim. Tabiki yanlarında umutta vardı her ne kadar gitmek istemesemde Tuana için gitmiştim. Bugün ise okula gitmek için yola koyulmuştum. Her zamanki gibi okula girer girmez zil çaldı. Derse girdik Sınıf Öğretmenimiz bir yandanda Müzik Öğretmeni Olan Esra hoca Bir Açıklama Yapacağını Söyledi. Herkes meraklandı okulda çok açıklama yapılmamasından dolayıydı galiba.
Esra hoca derin bir nefes aldı ve "Çocuklar Biliyorsunuz Yazın sonundan sonra çok sıkıldınız hatta devamsızlıklar artmaya başladı okulda. Bu yüzden müdürümüz bir kar tatili veriyor ama bu öyle bildiğiniz tatillerden değil Bizim kontrolümüzde bir Köyde kalacağız isteğe göre gelmeyebilirsiniz zorunlu değil. Son kararı yarın açıklarsınız. Sorunuz varsa sorabilirsiniz.."gerçekten harika bir haberdi evde boş boş oturmakta da bir tatil köyünde arkadaşlarımla kalmayı tercih ediyordum..
Tenefüs olunca Melis ve Nefesle Yanyana konuşmaya başladık "Ayy Ben net geliyorum he çok sevinçliyimm Hemen evde yapacaklarımın listesini tutmak lazım siz takılın kızlar"ah Melis Aynı Tuana gibiydi neydi bu sevinç anlamıyordum. Tuananın yanına gittim yanında diğerleride vardı. Tabiki umut yoktu Allah'a şükür. Tuana kamp tatili için şimdiden yapacaklarını anlatıyordu. Bende ona fikirlerimi söylüyordum. Çağan çok heyecanlı görünmüyordu. Nedense...
İki Gün Sonra Kamp Günü
Okula herkes gibi bende erken gelmiştim. Servisler gelmişti bu arada iki gün önce Nereye Gittiğimizide Söylemişlerdi. Neden bilmiyorum ama Suriye'yi seçmişlerdi Bilmeyenler için anlatayım Suriye'de Kış Günleri Fazla Kar olur. Bir köyde kalacağımız söylenmişti neden Suriye seçilmiştiki? Bu aylarda kar olan fazla tatil köyü vardı. Ve bir diğer sorunda tatil köyüne değilde normal köylülerin yaşadığı köye gidiyorduk.
Aslına bakarsanız bana aşırı uygundu Dağlar oralarda fazla olurdu. Gerçekten çok iyi bir şeydi. Yaklaşık 7 saatlik yolculuğun ardından Suriye'ye giden sınıra varmıştık. Biraz daha yol gittikten sonra Dar Geçitten Geçtik. Ve Bir 15 Dk Sonra Köye gelmiştik. Hoca bize evlerimizi gösterdi herkes iki kişi kalıyordu ve Ben Tuanayla olmayı seçtim. Herşeyden iyiydi.
Tuana fazla mızmızlanıyordu "Abi tatil köyü için seçe seçe burayımı seçmişler cidden şaka gibi"Tuanaya baktım ve konuşmaya başladım "Tuana Kar Tatili İçin en iyi yer burası Mızmızlanmada eşyalarını yerleştir."Tuana çok fazla mızmızlanmadan eşyalarını yerleştirdi. Eşya yerleştirme işi bittikten sonra Tuanayla uyuya kalmışız tabi 7 Saatlik yol sabahtan beri sürüyordu.
Ertesi Gün
Gözlerimi kapı tıklanmasıyla açmıştım hoca hazırlanın diye bağırdı ve gitti Tuanayı uyandırdım ve Kendime Kombin Seçtim. Siyah Dar Pantolon giymiyordum çünkü bu havada fazla rahatsız ederdi. Hafif Rahatsız etmeyen bir pantolon giydim üstüne kazak onun üstünede yünden yapılmış montumu giyindim. Tuanayla aşağı indik hepimiz sıraya dizildik ve hoca konuşmaya başladı.
"Çocuklar,Eminim hepiniz neden Tatil için Suriyeyi seçtiğimizi merak ediyorsunuz. Biz sizi buraya Tehlikelere karşı kendinizi koruyabilin diye getirdik. Askerlerin aldığı eğitimlerin aynısını alacaksınız fakat Oyuncak silahlarla değil Kuru sıkı silahlarla. Zaten hepinize birer tane koruma yeleği giydireceğiz. Endişelenmeyin. Silah kullanmayı bilen varmı?"etrafa bakındım Çağan el kaldırıyordu. Şaşırmıştım açıkçası "Çağan Gel Bakalım"Çağan gidip silahı aldı havaya iki el ateş etti herkes korkmuştu. Saçmaydı şehirlerde özel günlerde çok patlatıldığı için ben korkmamıştım. Çağan atış sahasına döndü ve İki kere ateş etti ikiside hedefi bulmuştu. Çağanın bu yeteneğine hayran kalmıştım doğrusu.
Hoca hepimize silah kullanmayı öğretiyordu daha önce dövüş eğitimi alırken bir iki kere kullanmıştım. Ama hiç canlı canlı birilerinin önünde yapmamıştım. Sıra bana gelince silahı aldım Çağan gibi iki el havaya sonrada silahı tek elime alıp atış sahasına ateş ettim. Mermi hedefi bulmuştu hoca banada oldukça şaşırmıştı. "Çağan ve Leya Böyle bir yeteneğiniz olduğunu bilmiyordum Siz İkinizi Zaman geçtikçe kapıştıracağım hazır olun"birbirimize rakip gibi baktık. Hoca herkese kullanmayı öğretti beceremeyenler ve korkanlar ömürlerinde hiç silah kullanamayacaklardı..
Herkes bittikten sonra hoca şöyle söyledi Aranızda Dövüşmeyi bilen varmı. Öne çıktım sağıma ve soluma bakınca çağanda çıkmıştı. Hoca ikimizide öne çıkardı ve Kapışmamızı söyledi. Çağan şöyle söyledi "Bir kıza vurmak adetim değildir dikkat et"güldüm ve şöyle söyledim "Bir Erkekle Dövüşmek benim için çok kolay merak etme"Yerden bir tekme savurdum ayaklarına doğru o ise sinsi sinsi arkamdan yaklaşıp ellerimi tutup bağlar şekilde tuttu "Kolay Hamlesin"güldüm "Öylemi?"ayaklarımla karnına tekme attım ayağı kalktım "İyi İşti"elimi uzattım ve ayağa kaldırdım. Hoca bizi alkışladı. "Aferin ikinizede. Hadi bakalım bugünlük bu kadar yeter. Keyfinize göre takılın ama çok uzaklaşmayın."
Herkes kafasına göre takılmaya başladı. "Kaç yıldır dövüşüyorum leya? Nasıl bu kadar iyi dövüşüyorsun?"güldüm ve cevap verdim "İşi Ustasından Öğrendim. Boşver"oda güldü ve sustu.
Bilmiyorduki Kimsenin Bilmediği Asker Bir Ablam Vardı. :)
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YazAşk
Aventura"insanlarin karanligi seni ilgilendirmez,sen daha beterini yasiyorsun zaten."🌙