YazAşk -24

307 18 17
                                    

Aynı Gün

Aynı vaka bugünde çözülmemişti. Hala boştuk bir şüpheli bile yoktu. İrem denen kızı bir bulayım gerçekten hesap soracağım nerdesin diye. Mesai bittiği için kartal bey beni eve bıraktı "teşekkür ederim"bana baktı "Aynen aynen."yok arkadaş rica ederim bile demiyo. Kibarlık desen yok.

Arkamda Tuanayı gördüm. "Tuana napıyorsun orada?"yanıma geldi "Bu kartal bey omu?"başımı salladım "Merhaba Tuananaz Tiryaki ben. Memnun oldum"kafasını salladı "Kartal Kara"Tuana gülümsedi. "Sen nereye Tuana? Çocuk nerde!?"bana baktı "birazdan görürsün"ne demeye kalmadan apartmandan Çağan çıktı. Allah'ım bu niye dibimde bitiyor deliricem!!

Nefes verdim ve Çağana doğru yürüdüm "çocuğumu ben alayım"doğuyu almak için yaklaştığımda kulağıma "Konuşmamız yarım kaldı"nefes verdim "e iyi konuşalım o zaman! Bitsin bu olay"kartal bizi izliyordu. Kartala yaklaşıp "omu?"kafamı salladım kalkacağı sırada onu tuttum "onunla konuşup halledeceğim. Sen git"kafasını salladı ve arabasını çalıştırdı bana son kez bakıp gitti.

Çağana doğru yürüdüm beraber eve çıktık doğuyu yatağına yatırıp yanına döndüm "evet dinliyorum"konuşmaya başladı "konuşması gereken sensin leya çıkma teklifi etmiş gibi oldum zaten. Dahada konuşacağım birşey yok."konuşmaya başladım "bak Çağan biz çocukluk arkadaşıyız. Asla sana o gözle bakmadım ben"yalandı aşıktım. Taaki yalanlarına kadar güldü. "Leya yalan söylüyorsun!"ayağa kalktım "söylemiyorum. Lütfen bir daha benim iznim olmadan beni öpersen!"oda ayağa kalktı "ne yaparsın öpersem?"cevap vermedim "yalan söylüyorsun leya!! O herif karıştırdı duyguların!!"o herif dediği inşallah kartal değildir.

Kaşlarımı çattım "Ne diyorsun sen ya o herif kim aptal aptal konuşma!!"sesini yükseltti "o Başkomiser dediğin adam!! Sürekli Beraber bir yerlere gitmeler evine bırakmalar!! Ne var senin o herifle aranda!?"tokat atacaktım ama yapmadım "Diyelim ki var sanane!?"güldü ve bana yaklaştı "Aşığım diyorum sana!? Deliler gibi aşığım anla şunu!!"aşık olan insan yalan söylemezdi.

En sonunda ise dayanamadım "aşıksın öylemi aşıksın!? Aşık olduğun kadın o gece ölüyordu kimin yüzünden!? Kuzenin yüzünden!!? Yalanmı yıllardır biliyordun bana yalan söyledin!! Bana sakın sevgiyi öğretme! Sakın! Şimdi çık git evimden!"donup kalmıştı "leya bak mecburdum!"mecburmuş! "Mecburdun öylemi mecbur değildin Çağan!! Bana gerçekten aşıktıysan itiraf edecektin Umutun yaptığını!? Sakın bana sevgiyi öğretmeye kalkma sakın! Uzak dur benden seni affedene kadar ki bu hiç olmayacak uzak duracaksın benden!!"konuşmasına izin vermeden onu kapıdan dışarı attım.

Salona geri döndüğümde gözyaşlarımı tutamamıştım. Ben buydum. Ve her zaman bu olacağım. Herkes bana yalanlar söyleyecek ve ben bunu sadece söylemekle yetineceğim. Ben buydum ve bu kalacağım..

Ertesi Gün

Sabah kalktım ve üstüme siyah bir bluz üstüne yeşil renkte bir ceket altımada gri bir pantolon giydim. Dudaklarıma kırmızı bir ruj sürüp saçlarımı kıvırcıklaştırdım. Son olarak çantamı alıp çıktım.

10 Dakika Sonra

Emniyete girdim ve "Günaydın. Bir gelişme varmı?"Nermin "yok leya hanım"kafamı salladım "Kartal Bey geldimi?"sera bana döndü "evet hatta sizi sordu olay yerine gidecekmişsiniz."tekrarmı? "Tamam sorarım şimdide Nermin dün olay yerinden birşey çıktımı?"Nermin konuşmaya başladı "Başkomserim Yerde kan ağaçta sıfır yazısı gördüğünüzü söylemişti. Bütün ormanı karış karış aradık. Maalesef birşey çıkmadı"evet katil bizi fark edince delilleri yok etmişti.

Harika ya "Peki teşekkür ederim nermincim"kartal beyin odasına girdim "günaydın"kafasını salladı "keşke sizde günaydın deseydiniz."alaycı bir şekilde "günaydın psikolog hanım!"nefes verdim ve konuşacakken Mehmet Amir içeri girdi.

Ben ne olduğunu anlamadan arkasında Doruk ve efeyi gördüm bir masa getiriyorlardı buraya "Amirim ne oluyor?"Mehmet Amir konuşmaya başladı "sana uygun bir oda bulana kadar başkomserinle aynı odadasın leya kızım"kaşlarımı çattım. Hayır ya artık sürekli kavga edecektik. Mükemmel "ne!? Koskoca emniyette yokmu başka oda?"kartal bey bu sefer gerçekten haklıydı "Yok ben istedim burada kalacak"kartal beyin konuşmasına izin vermeden "leya kızım sen yerleşebilirsin. Hadi kolay gelsin"şimdi yerleşmek içinmi söyledi yoksa kartal bey ilemi ilgili?

Masama oturdum. "Geldin geleli belasın yemin ederim bela!"kartal beye döndüm "Sorununuz ne sizin acaba"konuşmaya başladı "Sensin Psikolog Hanım! Sen."nefes verdim. Derken kapı açıldı ve içeri efe girdi"Başkomiserim iremi getirdik"kaç gündür biz evin etrafında bekliyoruz hanım efendiyi hemen bulmuşlar. Mükemmel.

Kartal bey konuşmaya başladı "Allah aşkına kaç gündür neredeymiş o ve mükemmel kahyası?"efe omuz silkti. Beraber sorgu odasına girecekken kartal bey "Psikolog hanım sizi şöyle izleme odasına alayım."kaşlarımı çattım "e ama bende girmek istiyorum?"konuşmaya başladı "efendim? Buradaki rütbeli kişi benim. İzleme odasına!"sinirle nefes verip izleme odasına girdim.

Bir sandalyeye oturdum ve sorguyu izledim "kaç gündür nerdesiniz İrem hanım?"İrem konuşmaya başladı "arkadaşlarım ile gezintideydim iki gündür"elleri göğsünde birleştiğinde gerildiğini anladım "peki. Baban ve Kardeşinin ölümüne üzüldün mü?"ellerini göğsünden çekti "üzülmedim. Kim öldürdüyse iyi yapmış. İkiside para için yaşayan gerekirse birbirlerini öldürebilecek kişiliklerdi. Ölmelerine üzülmedim."doğru söylüyordu. Ama onun öldürmüş olabilme olasılığı da vardı. "Peki. Küçükken seni evden atmışlar sokaklarda yaşamışsın. Bir kaç kerede evlerini taşlayıp onları öldüreceğini söylemişsin?"konuşmaya başladı tekrar gerilmişti çünkü saçıyla oynuyordu.

Nefes alıp verdi "çocuk aklı işte. O zamanlar 15 yaşındaydım ergenlik dönemleri işte. Tehditlerim vardı doğru. Ama asla onları öldürmem."kartal bey konuşmaya devam etti "sürekli geriliyorsunuz. Önce ellerinizi göğsünüzde birleştirdiniz şimdi ise saçınızla oynuyorsunuz şimdide ayağınızı sallıyorsunuz? İrem hanım yalan söylüyorsunuz!"İrem gözleri dolmuş bir şekilde "ne!? Babam ve kardeşim ölmüş ne yapmamı bekliyorsunuz? Tabiki stres olacağım. Şuanda bu masadaysam stres olmamı gerektirecek birşey var demektir."kartal bey ayağa kalktı ve ireme yaklaştı "Daha demin ölmeleri umrumda değil diyordun?"ireme çok yakındı ve bunları bastıra bastıra söylemesi beni huzursuz etmişti.

Sinirle nefes verdim "daha fazla konuşmak istemiyorum lütfen avukatımı çağırıcam."kızın gözlerinin kartal beyin dudaklarına kaydığını fark edince huzursuzlandığım için nefes alamadım ve ayağa kalktım. "Peki. Avukata gerek yok. Gidebilirsiniz arkadaşlar işlemlerinizi yapsın gidin. Ama sakın şehir dışına çıkmayın! Sakın."kartal bey sorgu odasından çıktığı gibi bende izleme odasından çıktım.

Ona döndüm "Kızın ağzına kadar girmenize gerek yoktu kartal bey!"kaşlarını çattı "eğer ondan şüphelendiğimi sağlarsam konuşacaktı psikolog hanım."güldüm "onu strese soktunuz. Eğer girmeme izin verseydiniz avukatı devreye sokmadan konuşturabilirdim."nefes verdi ve uzaklaştı.

Sinir oluyorum bu adama. Kızın stres olmasına şaşmamalı.

Devam Edecek

YazAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin