YazAşk -10

483 26 8
                                    

5 Saat Sonra

Evde Oturmuş telefonumla oynuyordum. Tabi oynamak denirse ne zaman telefonla ilgilenmeye başlasam aklıma umutla ettiğimiz kavga ve Çağana gerçekleri söylediğim geliyordu. Dayanamayıp telefonu bıraktım ve kalktım. Cama ilerledim dışarı baktığımda Çağan,Umut,Şirin,Deniz Yağız oyun oynuyordu Tuana ise Ağacın dibinde telefonuyla ilgileniyordu.

Perdeyi kapattım ve İstemsiz sinirimden sandalyeye vurdum. Ben Bu haldeyken onlar keyifli keyifli oyun oynuyordu. Kıskandığımdan değil Umut yalan söylüyor ve bana haksızlık yapıyordu Çağan. Hırsım Çağanada Umutada Hala Çok Yüksekti. Saçım bozulduğu için toplayıp Dışarı Tuananın Yanına gittim. Tuana beni görünce ayaklandı "Sonunda Çıktın. Şunları izlemekten gına gelmişti. Baksana nasıl kıkır kıkır gülüyorlar."göz devirdim "Of bırak şunları. Gel ormanda yürüyüşe çıkalım"tam gidecekken tuana durdurdu "Gel selfie çekinelim Vallahi Herkes istiyor keyfin olmuyor diye diyemiyordum"güldüm ve Tuananın yanına geldim Fark etmemiştim fakat Tuana Video kaydına girmiş "hadi bakalım"Tuana birden beni öptü ve gülmeye başladım "Sevgi Tomurcuğumu oldun sen? Yerim seni"bende onu yanağından öptüm. Telefona baktığımda kayıtta olduğunu gördüm kaydı kapattı ve gülmeye başladı.

Bende güldüm ve şöyle söyledim "Gıcık"baktı ve şöyle söyledi "hıı sensin o"gülüştükten sonra yanımıza umut geldi "Leya konuşalım biraz"Tuana araya girdi "Git buradan umut!"Tuananın yanına geçtim "Umut Allah aşkına keyfim yerinde git başımdan"sinirlendi "Leya Gel dedim Evin arkasında bekliyorum."korktuğumdan değilde ne diyeceğini merak ettiğimden Tuanaya iki dakika beklemesini söyledim.

Yanına geldim "Ya Sen Naptığını zannediyorsun Çağana neden söyledin Allah'tan attım bir yalanda kurtuldum"kaşlarımı çattım ve sinirimden onu ittim "Ne!? Abi ben bir yalandan kurtuldum diyorum yeni yalanlar çıkarıyorsun ne söyledin Çağana"güldü "Senin bana aşık olduğunu ve şirinle görünce kavga çıkardığını söyledim"Aptal umut yüzünden Çağanla aram bozulmuştu.

Arkami dönüp nefes alıp verirken umut şöyle söyledi "Eğer Çağanla Bu Kadar yakın olmasaydın belki bunlar yaşanmazdı sevgilim"arkamı döndüm ve boğazına yapışıp sıktım "Bana Bak lan attığın yalanı düzelteceksin!! Duydun mu beni Eğer Çağan bana tavır alırsa seni öldürürüm duydun mu!! Acımaz öldürürüm lan seni!!"umut kıpkırmızı olduğu anda boğazını bıraktım.

Derin nefes alıp vermeye başladım "Eğer Bir daha benim hakkımda yalan atarsan seni öldürürüm duydun mu beni. Seni sabaha kadar döverim ama yinede acımam gözüm dönünce seni öldürecek kadar sinirim oluyor benim!!"cevap vermedi sinirlenip karnına tekme attım. "Akıllanacaksın lan Eğer sen akıllanmazsan ben senin aklını başına getiricem!!"yanından ayrıldım.. Tuananın yanına gittiğimde sıkıntıdan dört dönüyordu.

Yanına yaklaştım "Tuana? İyimisin"bana baktı ve konuşmaya başladı "Leya Benden Gizlediğin birşey varmı?"düşününce aklıma umutla olan olaydan başka olay gelmiyordu "şey.. aslında evet bak bir anda söyleyeceğim. Umutla eski okuldan beri tanışıyoruz ve bana takıntılı aşık"rahatlamıştım Tuana "Tam tahmin ettiğim gibi."anlamamıştım "Anlamadım"Tuana beni yere oturttu ve konuşmaya başladı "Leya ben Umutun sana bakışlarını senin onun yanında durmak istememenden şüphelendiğim için bir araştırma yaptım"kaşlarımı çattım "Ne Araştırması"Tuana konuşmaya başladı "Leya umut bir şizofren. Ve sadece sanada değil banada zaafı var umutun. Umut seni görmediği bir kaç saat içinde başka gördüğü ilk kıza aşık oluyor. Fakat bunu bir süre sonra unutuyor ancak o kişiyi tekrar görünce. O aşık olduğu iki kişiyide aynı anda görünce hatırlamıyor. Hatta yanımıza bile gelmiyor ben buna denk geldiğim için araştırma yaptım. Umut eğer seni başka bir çocukla veya adamla görürse tehlikeleşiyormuş bende bunu annesinden öğrendim."şaşırmıştım. Umutun takıntılı aşık olduğunu zannediyordum.

Bir süre konuşmadık "Umuta dikkat et leya ve sana birşey vermem gerekiyor"telefonunu çıkartıp galeriye girdi içinde umutla evin arkasında kavga ettiğimiz görüntü vardı Tuana bizi izleyip çekmişti olan şu ki Umutun bana Çağana yalan söylediği kısımlarıda açıkça görünüyordu Tuana bunu bana attı "Çağanla Aran bozuk biliyorum. Düzeltmek istiyorsan bunu Çağana göstermelisin. Hadi bunu göstermeden Çağanla barıştın. Umut bunu fark edince çıldıracak ve Çağanı öldürmeye çalışacak yap bunu leya benim eve gitmem lazım Çağanla bir konuş."Tuana yanımdan ayrıldı. Düşününce Umutun Çağana hiç bir zarar veremeyeceğini düşünüyordum.

Çağanın yanına gittim "Çağan konuşalım mı?"Çağan bana baktı "Tabi gel konuşalım"ormana doğru yürüdük. "Leya o konuşmadan sonra küsmüsün bana"ona baktım "Derken? Senin bana küs olman gerekmiyormu Çağan sonuçta sana ben yalan söyledim"Çağan güldü "Saçmalama Leya Banane Senin Umutla yaşadığın aşktan eskiden beri ona olan takıntından benden korktuğun için söyleyemediğin sonrada vicdana gelip bana bunu söylemenden Banane!?"sinirlendim ve yüzüne baktım "Çağan ben ona takıntılı aşık falan değilim ayrıca onunla aşk falanda yaşamıyorum vicdana gelip sana gerçeğide söylemedim Ben Arkadaşıma yalan söylemekten korktuğum için söyledim!!"Çağanda sinirlendi "Hadi diyelimki öyle Banane bundan söylemisin banane!?"sinirlendim ve Çağana zarar vermemek için Tuananın attığı videoyu Çağana gösterdim izledi bir süre sustu "Özür dilerim leya.."güldüm..

Gerçekten anlamadan dinlemeden yargılaması beni kırmıştı "Özür diliyorsun öylemi Çağan gerçekten mi ya!? Bana Umuta takıntılı aşıkmışım gibi davrandığımı söyledin şimdide bana özürmü diliyorsun!?"Çağan başını eğdi "leya özür dilerim umut öyle şeyler anlattıki inandım üzgünüm"göğsüne ellerimi vurdum "Üzgünsün ha!? Üzgünsün peki ben ne haldeyim biliyormusun!? Ben senden ağlaya ağlaya özür dilerken üzgün değilmiydim Çağan!?"Çağan sesini çıkarmayınca daha çok sinirlendim ve göğsüme ellerimi vurup onu ittim "Sen Umutun sözlerine inanıp orada mutlu mutlu takılırken sorun yok leya nasılsa bana yalan söyledi umrumda değil mi dedin Çağan bana hesap ver!?"ellerimi sertçe göğüslerine vurmaya devam ettim "Söylesene!? Cevap ver!!!"sinirimden ona vurmaya devam ederken kendimi ağlarken Çağanın kollarında buldum..

Beni kendine çekip sarılmıştı. Kollarını sırtımda hissediyordum.. ben ise Çağanın başının altında gözlerim yaşlı hiç birşey anlamamış gözlerle ona bakıyordum "Özür dilerim.. özür dilerim.. daha önce inanmalıydım sana.. özür dilerim çok özür dilerim"kafasını başıma bastırdı ve gözlerini kapatıp derin nefes aldı.. istemsiz bu olanlara izin vermiştim.. çünkü birinin kollarında ağlamaya çok ihtiyacım vardı.. gözlerimi kapatıp derin nefes aldım.. Çağanın kokusunu ilikleime kadar hissetmiştim..

"Unutmayın.. eğer Güneş Işığı Olmasaydı Ay Işığı Asla Olamazdı :)"

Devam Edecek...

YazAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin