,,Tak fajn. Musím ísť znova pracovať. Mala by si ísť spať láska" pobozká ma. A znova a znova. Bozky mu veľmi rada opätujem.
,,Áno, už pôjdem" odtiahnem sa od neho. Postavím sa a pred odchodom mu vlepím ešte jednu pusu. Videla som ako sa uškrnul, nezbedník jeden.
Melanin pohľad:
,,Kriste, kriste" stresovala som. ,,Bože, veď ja sa vydávam!" zvolala som.
,,Heej. Melanie, kľud! Nádych, výdych" Nora vedľa mňa sa ma snažila pilne upokojiť.
,,Musíš sa ísť pripraviť. Máme hodinu sklz" upozornila ma. Má pravdu, už tu viac ako hodinu stresujem. O chvíľu to tu bude a ja som stále v pyžame. Teda Kyleovom tričku, ale to je detail. Pšt! Ako tak som sa upokojila a Nora vpustila do izby kaderníka, kozmetičku a plno iných ľudí. Okamžite ma začali dávať do poriadku. Zatiaľ čo mi kaderník žehlil vlasy, nejaká dievčina mi lakovala nechty na nohách. Boli veľmi rýchly a precízny. Celú situáciu predo mnou som nedokázala poriadne vnímať.
Príprava trvala približne 2 hodiny a ja som teraz stála v prekrásnych svadobných šatoch, dokonalom make-upe, krásnom účese a vysokých lodičkách.
Je to tu, idem sa vydávať. Pravdou je, že môj strach opadol a nahradila ho radosť a nadšenie. Tešila som sa na Kylea a na našu spoločnú budúcnosť.
,,Ehm Melanie?" ozval sa niekto od dverí. ,,Toto-" Tomas sa zasekol, keď som sa k nemu otočila. ,,P-páni. Vy-vyzeráš nádherne" koktavo šepol. Iba som sa zasmiala nad jeho reakciou. Lichotilo mi to, ale vyzeral akoby videl hovoriaceho psa. Ešte raz si ma prehliadol a potom sa spamätal.
,,Toto ti posiela Kyle" podal mi malú korunku. Bola nádherná!
,,Pomôžem ti, ukáž" pristúpil ku mne a vzal si korunku naspäť. Jemne mi ju zastrčil do vlasov tak, aby nepoškodil ten výtvor na mojej hlave.
,,Si nádherná. Z pohľadu na teba padne na zadok" žmurkol na mňa. Pri predstave ako Kyle padá na zadok pred oltárom som sa musela zasmiať. Aj posledné zbytky nervozity zo mňa vďaka Tomasovi opadli. Vždy vie čo povedať. ,,Ďakujem" úprimne sa naňho usmejem a predtým ako odíde, mi úsmev opätuje.
Po pár minútach vyjdem z izby aj ja. Kyle bol v aute s Tomasom a očividne už odišli, aby ma Kyle nevidel. Vonku už na mňa čakalo krásne čierne auto. S Jeremyho pomocou som si do auta sadla a on si sadol dopredu, na miesto spolujazdca. Nora, ktorá išla tiež s nami si sadla vedľa mňa. Bola z nej nádherná družička.
Šaty si vyberala sama a ja som jej ich iba schválila. Vyzerala prekrásne.
Za malú chvíľku sa ocitneme pred kaštieľom. Pred nádherným, vysokým a ako vystrihnutým z rozprávky. Milujem to tu už teraz. Ako malá som sa v niečom podobnom chcela vydávať a zdá sa, že moje detské sny sa plnia. A tie šaty. Dokonalosť! Dobre. Je pravda, že sa možno trochu rozplývam nad svojím zjavom, ale to nikto nemusí vedieť.
YOU ARE READING
Mafia v krvi
RomanceMelanie je drzé, pekné, neslušné no za to múdre dievča. Kyle je syn mafiánskeho Bossa z tej najsilnejšej, najchladnejšej a najkrutejšej mafie na celom svete. Kyle musí mať priateľku a neskôr sa musí oženiť aby sa mohol stať nasledujúcim Bossom. Čo s...