Melanin pohľad:
Po obede mi Kyle oznámil že ma tu prevedie aby som sa náhodou nestratila. Tak sme pomaly prešli dolné poschodie. Boli tu izby pre služobníctvo, kuchyňa pre kuchárov, kuchyňa keď si chceš uvariť niečo sám, obývačka, nejaká oddychová izba pre služobníctvo, jedáleň a ja neviem čo všetko. Jednoducho veľa miestností len tak, vyhodených do vetra, len aby tu proste niečo bolo ale pri tom sa to nikdy nevyužije. Na polovicu som ho nepočúvala. Na čo aj. Prišli sme ku schodom a chystali sa vyjsť na druhé poschodie aby sme tam mohli pokračovať. Ale v tom sa vyvalili dvere a začalo sa strieľať. Videla som len ako boli zabitý nejaký dvaja z ochranky. Priamo predo mnou. Moje srdce dostalo šok. Skotúľala sa mi jedna nezbedná slza. Viac som nevidela niekto ma držal za pás a ťahal preč. Ale všimla som si že je tam Ethan, môj otec. Mal v ruke zbraň a strieľal. Dokonca aj moja matka aj Aron. Takže to je pravda. Moja rodina je v mafii. Vtedy som sa spamätala a vytrhla sa. Bežala som dole po schodoch až som na konci zastala. ,,Ethan prestaň!" On sa na mňa pozrel a všetci prestali strieľať aj otcovi muži aj Kylovi. Kyle za mnou dobehol a namieril na otca zbraň. ,,Čo tu kurva robíš?" skríkol. ,,Prišli sme si po dcéru" odpovedala moja matka.
Kylov pohľad:
Kurva! Je tu len jeden deň a už sa strieľa. Nechcel som aby toto zažila takto na začiatku. Ešte bude mať traumu na celý život, pokazí všetky plány a nebude s ňou žiadna zábava. Skvelé jej pošahaná rodinka je tu. Všetci sme si povyťahovali zbrane čo sme mali. Chytil som ju za pás a ťahal preč. Presne videla ako dvaja moji muži zomreli. Ako boli zastrelený. Och preboha ešte sa mi tu zosype a bude to super. Ak chce vydržať musí si zvyknúť. Spadla jej jedna slza. Do piče. Už som videl ako sa to celé poserie ona sa mi vytrhne a jej rodina ju vezme do riti, kde bude plakať ockovi na ramene. Vytrhla sa mi kurva a je to tu. ,,Ethan prestaň!" zakričala. Ethan? Žiadny ocko? Spamätal som sa a bežal aj ja dole ,,Čo tu kurva robíš?" skríknem. V tomto dome sa to celkom pekne ozýva. ,,Prišli sme si po dcéru" oznámila Elenor. Už som chcel odovedať lenže Ethan si všimol že jeden z ochrankárov sa k nemu nenápadne približuje a chystal sa vystreliť, no v tom zasiahla Melanie a vytrhla mu zbraň ktorá vystrelila do stropu. Odhodila ju dakde ku mne. To som nečakal. ,,Ó zlatíčko, neboj všetko bude dobré, pôjdeme domov" utešoval ju jej otec a bral ju preč. Kurva už ma pekne seriete. Chystal som sa jej prestrielať celú jej rodinu, keď sa mu vytrhla. Achh. Toto je ako tá najhoršia telenovela. ,,To si zo mňa robíš srandu! Ja nikam s vami nepôjdem!" povedala so smiechom v hlase. ,,Ale ty si naša rodina nenecháme ťa tu!" povedal jej nechápavo. ,,Nie Ethan, vy ste BOLI moja rodina, už 3 roky nie ste" povedala Melanie s pokojom angličana. ,,To tu chceš ostať s týmito psychopatmi?" opýtal sa s bolesťou v hlase. Melanie sa pozrela na mňa presne do očí mi vypaľovala dieru a potom sa postupne pozrela na chalanov. Matta, Dereka, Luka a Tomasa. ,,Hm to som nepovedala. Neplánujem tu zostávať ale rozhodne nepôjdem nikam s tebou" povedala s totálnym chladom v očiach Melanie. ,,Sestra ale-" začal Aron ale Melanie ho prerušila. ,,Aron" pozrela naňho tak chladne že som myslel že čo chvíľa mi nabehnú zimomriavky. Oni sa pomaly stiahli a odchádzali. ,,My ťa odtiaľto dostaneme a je mi jedno ako" povedal jej otec pred tým ako všetci odišli. Tipujem že nám vyzabíjali celú ochranku vonku. Melanie si vydýchla, otočila sa a smerovala naspäť hore. Všetci sme na ňu hľadeli prekvapene. Všimla si ako na ňu všetci hľadíme s otázkou v očiach. Pozrela sa cez zábradlie na všetkých chalanov a ochrankárov, zdvihla obočie a vyrovnane povedala: ,,Som v pohode. A nepotrebujem prehliadku domu" na konci pozrela na mňa a pokračovala v ceste. Toto som od nej nečakal, ani pri najmenšom. Odkopla vlastnú rodinu. Vážne jej na nej nezáleží? Nebála sa ani tej prestrelky a bola v pohode, dokonca chytila zbraň. Všetci sme sa na seba pozerali nechápavo.
Ahojte, tak ako som sľúbila je tu nová časť v ktorej je kúsok z Melaninho pohľadu ale prevažne je tam pohľad Kylea. Dúfam že sa vám bude páčiť a užijete si ju:)
Vaša Aness♥
CZYTASZ
Mafia v krvi
RomansMelanie je drzé, pekné, neslušné no za to múdre dievča. Kyle je syn mafiánskeho Bossa z tej najsilnejšej, najchladnejšej a najkrutejšej mafie na celom svete. Kyle musí mať priateľku a neskôr sa musí oženiť aby sa mohol stať nasledujúcim Bossom. Čo s...