MAJOR EDIT 01-01-17
Ik kreun als mijn wekker 's ochtends gaat, ik heb veel te weinig geslapen. Ik bleef maar piekeren over Theo. Toch sla ik mijn wekker uit, ik heb direct de neiging om me om te draaien, maar stap toch mijn warme, zachte bedje uit. Nadat ik heb gedoucht en aangekleed, loop ik naar beneden om te ontbijten. Als ik de kast opendoe, kom ik erachter dat mijn ouders geen boodschappen hebben gedaan. Dat wordt niet ontbijten. Snel pak ik mijn tas, doe mijn jas aan en stap de deur uit. Ik pak mijn fiets uit het fietsenschuurtje, waarbij ik met mijn mouw aan de deurknop blijf haken. Vloekend maak ik mezelf los, deze dag begint goed.
Als ik op school aankom, zet ik mijn fiets in het rek en loop richting de ingang. Opeens voel ik twee handen voor mijn ogen. "Ra ra, wie ben ik?" "Anouck blijf van me af", reageer ik chagrijnig. "Met het verkeerde been uit bed gestapt?' Ik negeer haar en loop met en verhoogd tempo de school binnen. Ik open net de deur van het lokaal als de tweede bel gaat. "Ga snel zitten.", zegt mevrouw de Boer. Snel loop ik naar mijn stoel en ga zitten. Hierna heb ik engels. Ik zie er nu al tegenop. "Iris, pak je ook je spullen erbij?" Terwijl ik mijn spullen uit mijn tas haal, voel ik mijn wangen rood worden.
Als ik het engels lokaal binnenloop, zie ik meneer James aan zijn bureau zitten. Hij heeft grote wallen onder zijn ogen en zijn haar ziet eruit alsof hij net uit bed komt. Ik kijk snel weg en loop naar mijn plaats. Gelukkig zit ik niet vooraan. "Open jullie boeken op pagina 34, we beginnen direct met de leesopdracht. Jullie hebben 10 minuten." "Zo, er is nog iemand met het verkeerde been uit bed gestapt.", zegt Anouck die aan het tafeltje naast me zit. Ik negeer haar. Snel open ik mijn boeken en pak een pen. De opdracht is redelijk simpel, maar Anouck stoot me aan. "Snap jij het?" Ik negeer haar, maar dat weerhoudt meneer James er niet van om er een opmerking over te maken: "Meiden, stop met praten en ga bezig met de opdracht. Laatste waarschuwing."
Als de bel gaat pak ik snel mijn spullen en loop zo snel mogelijk het lokaal uit. Maar als ik net de gang op wil stappen zegt meneer James:" Anouck en Iris, kunnen jullie nog even blijven?" Oké, mompel ik, draai me om en loop het lokaal weer in. De rest verlaat langzaam het lokaal. Tot alleen wij drieën in het lokaal achterblijven. "Waarom vonden jullie het nodig om tijdens de les te praten?" Vraagt Meneer James. "Omdat u zo verschrikkelijk chagrijnig bent" zegt Anouck brutaal. "Ga je maar melden Anouck" roept meneer James nu bijna. Anouck staat snel op en loop het lokaal uit. Nu zijn we nog maar met zijn tweeën. Ik kijk hem aan. Hij kijkt zenuwachtig naar zijn handen. Als hij opkijkt, zie ik zijn bloeddoorlopen ogen. Ik sta snel op en loop het lokaal uit.
JE LEEST
My teacher ft. Theo James
FanfictionIris heeft niet veel zin in het nieuwe schooljaar, misschien kan haar leraar daar verandering in brengen. WARNING: SMUT! In dit boek komen seksueel getinte scènes voor!