MAJOR EDIT 02-01-17
WARNING: GRAPHIC SMUT SCENETheo p.o.v.
Het is nu zaterdagmiddag. Ik ben nog steeds bij Iris thuis. We zitten op haar bed. "Welke film zullen we kijken?" Ik haal mijn schouders op. "Mag ik één uitzoeken", vraagt ze dan. Ik stem toe. Ze draait de laptop van me weg en typt iets. Even later hoor ik het begindeuntje van een film. Direct drukt ze hem op pauze. "Ik pak even wat lekkers erbij." Ik knik en draai de laptop zodat ik kan zien wat ze heeft uitgezocht. Ik schrik als ik de titel lees. Fifty shades of grey. Stiekem grinnik ik. Iris houdt ervan om mij te plagen. Als ze binnenkomt, klik ik snel op het play knopje. Grinnikend kijkt ze me aan. De laptop staat tussen ons in. Na een tijdje voel ik een probleempje opkomen. Snel zet ik de laptop op mijn schoot en ga tegen haar aanzitten. Ook weer opgelost. Bij de scène met het ijsblokje, hoor ik Iris slikken. Ik kijk naar haar en even later kijkt ze recht in mijn ogen. "Dat was sexy hè?", vraag ik haar met een pesterig glimlachje. Ze knikt en wordt langzaam rood. "Dat is niet erg hoor, liefje."
Als de film is afgelopen, staat Iris snel op. "Misschien is het tijd dat je naar huis gaat." "Wat is er?" Maar nog voor ze antwoord kan geven, bedenk ik me. "Of wou je wat privacy na de film." Ik knipoog naar haar. Ze wordt fel rood. "Ehm, ik eh" stamelt ze. "Ik kan je ook helpen." Even kijkt ze me verschrikt aan, maar langzaam knikt ze. "Echt?", vraag ik verbaasd. "Ja. Maar als ik stop zeg, moet je ook direct ophouden." Ik knik,"natuurlijk." Onzeker blijft ze staan. Snel zet ik de laptop op de gronden sta op. Ik loop naar haar toe en duw haar voorzichtig richting het bed. Ze gaat op de rand van het bed zitten. "Ehm, wat moet ik doen?", vraagt ze verlegen. "Ga maar comfortabel op de rand van het bed zitten." Ze schuift een beetje heen en weer.
Ik loop naar haar toe en ga voor haar op de grond zitten. "Weet je zeker dat je dit wilt." Ze knikt. "Ik wil dat je het zegt, ik wil niet dat je er spijt van krijgt." Ze kijkt me aan. "Ik wil graag dat je me helpt." Ik knik en streel met mijn handen over haar benen. Ik glij naar boven en pak de rand van haar shirt vast. Langzaam rol ik hem omhoog. Als ze wacht met haar handen omhoog te doen, bedenk ik me iets, "Als je dat liever wil, kan ik ook een ijsblokje halen." Ze denkt even na. "Bedoel je dat je die scène na wilt doen?" Ik knik," alleen als jij dat ook wil." "Jawel, maar zonder het vastbinden. Ik knik begrijpelijk en sta op om een ijsblokje te halen.
Als ik terugkom met een glas vol ijsblokjes zie ik Iris al op bed liggen. Ze heeft haar broek uitgedaan. Snel zet ik het glas neer en schuif haar shirt een stukje naar boven zodat het als een rolletje haar ogen bedekt. "Is dit goed?", vraag ik voor de zekerheid. Ze knikt. Ze ziet er zo sexy uit nu. Ze ligt alleen nog in haar ondergoed op bed. Langzaam maak ik haar bh los. Ze heeft zulke mooie borsten. Ik sluit mijn handen eromheen. Ik streel met mijn koude handen over haar tepels. Direct worden ze keihard. Ik grinnik, maar ze kan me niet zien. Snel pak ik een ijsblokje uit het glas en klem hem tussen mijn lippen. Ik buig naar voren zodat het ijsblokje bijna haar lippen raakt. Zodra ik met het ijsblokje haar lippen aanraak, verlaat een zuchtje haar lippen. Ik glij langzaam naar beneden. Haar nek krijgt volle aandacht. Ze laat een zachte kreun horen. Als ik naar haar borsten glij, bijt ze op haar lip om een kreun te onderdrukken. Als ik bij haar tepel ben, laat ik het ijsblokje even liggen. Als het deels gesmolten is, verplaats ik het naar haar andere tepel. Terwijl het blokje verder smelt masseer ik met mijn handen haar buik. Zodra ik bij de rand van haar string kom, laat ze weer een kreun ontsnappen. Ik voel mezelf groeien bij het geluid van haar genot. Ik schuif langzaam haar string van haar benen en laat hem rond haar enkels hangen. Ze heet een net geschoren venusheuvel. Ik glij met mijn hand er even overheen en richt me dan weer op haar borsten. Het ijsklontje is gesmolten en er ligt een plasje water in het kuiltje tussen haar borsten. Ik breng mijn mond er naar toe en lik al het water op. Haar lip begint bijna te bloeden, zo hard bijt ze erop. Snel veeg ik met mijn vinger over haar lip. Ik ga met hand weer naar haar venusheuvel. Als ik mijn hand verder naar beneden beweeg, voel ik hoe nat ze al is. Ik masseer met mijn duim rondjes om haar clit en nog voordat ik een vinger naar binnen kan steken, komt ze al klaar.
Ik haal haar shirt helemaal weg zodat ze weer kan zien. Beschaamd kijkt ze me aan. Snel sla ik mijn armen om haar heen. Met haar hoofd bij mijn oor fluistert ze zachtjes "bedankt." Ik sla de deken over haar heen en loop naar de badkamer. Snel was ik mijn handen. Als ik terugkom ligt Iris te slapen.
JE LEEST
My teacher ft. Theo James
FanfictionIris heeft niet veel zin in het nieuwe schooljaar, misschien kan haar leraar daar verandering in brengen. WARNING: SMUT! In dit boek komen seksueel getinte scènes voor!