H4

1.6K 31 4
                                    

MAJOR EDIT 31-12-16

Mijn moeder staat in de deuropening, als ze ziet dat ik het ben slaat ze direct haar armen om me heen en trekt me naar binnen. "Oh lieverd, waar ben je al die tijd geweest? Waar heb je geslapen? Ben je wel maar school geweest?" "Mam, rustig, ik heb bij een vriendin geslapen en ik ben ook naar school geweest. Sorry dat ik zo boos werd." "Oké, geeft niet liefje, om snel binnen." Ik stap de gang binnen en sluit de voordeur. Ik ben weer thuis.

Theo P.O.V.

Ik hoop heel erg dat Iris geen ruzie meer met haar ouders heeft. Ook al vond ik het stiekem heel fijn dat ze vandaag bij mij was. Ik hoop dat ze onze gevoelens geheim kan houden, anders zitten we redelijk in de problemen. Ik ben in mijn gedachten verzonken als mijn telefoon begint te trillen. Snel neem ik op. "Hallo, met Iris. Ik wou even zeggen dat alles goed is en dat ik gewoon weer thuis ben. Ik zie je morgen op school wel weer!" En nog voordat ik kan reageren, hangt ze op.

Iris P.O.V.
Ik word langzaam wakker door mijn wekker, en wrijf de slaap uit mijn ogen. Snel sta ik op en loop naar de douche. Als ik onder de warme stralen sta besef ik me dat ik mijn kleren ben vergeten, lekker slim ben ik ook altijd. Snel stap ik onder de douche vandaan en sla een grote handdoek om me heen. Als ik aangekleed ben en heb ontbeten hoor ik de bel, Anouck staat al klaar om te fietsen. Snel pak ik mijn tas en loop naar buiten.

Als we op school aankomen zie ik de auto van Theo al staan. Bij de kluisjes aangekomen zie ik dat mijn hele klas er al is. We lopen met ze allen naar de eerste les. Het is van meneer James. Als ik het lokaal binnenkomt glimlacht hij onopvallend naar me. Als we na de uitleg bezig gaan met wat opdrachten komt hij naar me toe en zegt dat ik na de les nog even moet bleven 'wegens cijfers'. Dus wanneer de bel gaat blijf ik nog even zitten. Hij komt direct naar me toe. Ik fluister snel dat we op school zijn en dat we voorzichtig moeten doen. Teleurgesteld gaat hij aan zijn bureau zitten. "Hoelaat ben je uit?" Vraagt hij. Ehm.. even kijken, half drie, en jij? "Twintig voor twee, zal ik op je wachten?" Nee hoor ik kom wel naar je appartement toe als ik uit ben. "Oké." Snel sta ik op en loop het lokaal uit, op naar de volgende les.

My teacher ft. Theo JamesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu