Cinayet

155 14 0
                                    

Tezcan eline silahı alıp karşısındaki adama doğrulttuğunda soğuk soğuk terlediğini hissediyordu. Otuz, otuz beş yaşlarındaki kıvırcık saçlı, gözlüklü adam her şeyden habersiz bilgisayarının başında işiyle uğraşırken Tezcan silahı adamın kafasına doğrultmuştu.

Bulanan düşünceleri beynini kemirmeye başladı. Sonunda anlamaya başlamıştı. Bu yapacağının bir geri dönüşü yoktu. Bu canı aldığında adam bir daha geri gelmeyecekti. Ama verilen bir söz vardı. Serdar'a yapacağını söylemişti.

Bir anlığına her şey silindi, titreyen parmaklarını tetiğe doğru kaydırdı ve parmağını hafifçe bastırdı. Alnında biriken ter zerreciklerinde serin havayı hissedince ters giden bir şeylerin olduğunu anladı. Biri kapıyı açmış ve tüm gücüyle haykırmıştı.

Bu cırtlak sesin kimden çıktığını beyni algılayamadı. Anında sese doğru döndü ve silahı ateşledi. Adrenalin damarlarında kol gezerken yaptıklarını kavrayamıyordu. Korkudan, içeriye giren diğer adamı da vurdu ve yerler kırmızıya bulanırken görüşü karardı.

Beyni zonkluyordu, başı çatlayacak gibiydi ve bağırıştan başka bir şey algılayamıyordu. Çığlıklar beyninde yankılanıyordu. İşte ne olduysa o zaman oldu. Asıl kurban üstüne çullanıp can havliyle kaçmaya çalışırken Tezcan panikledi ve silahı bir daha ateşledi. Çevresine baktığındaysa tek gördüğü 3 cansız bedendi.

Başını eline alıp akan kanların arasına oturdu. Ne olmuştu biraz önce? Tezcan ne yapmıştı.Hiç bir suçu olmayan üç insanı öldürmüştü. Nedeni neydi bunun? Para, güç, güvenlik, mecburiyet...

Aslında tüm bunların tek gerçeği aptallık derecesindeki güçsüzlük ve muhtaçlıktı. Bazı insanlar vardır onları koyun gibi gütmen ,çobanı olup yol göstermen lazımdır. İşte Selim'de o insanlardandı. Sen söylediğin sürece hayatının devamlılığı için her şeyi yapardı.

Sorgulamak yasaktı ona. Karar veremezdi tek başına. Hani cahil kocalar ağzını açtırmaz ya karılarının. O bunlardan anlamaz der, karı kısmı bilmez der. Ha işte tam da öyleydi Selim. O anlasa da, o bilse de ağzı kapatılırdı. Bunun da farkındaydı. Onları tek bir vuruşta öldürdüğünde aslında binlerce isabet yaptığını da biliyordu.

O kurşun önce onlara,  sonra benliğine isabet etmişti aslında. Ama bilmek yetmiyordu çoğu zaman.

Ses VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin