-O zi foarte importantă din viața mea a fost cănd mi-am întâlnit pentru prima dată soțul. Îmi aduc aminte cu drag de acele momente…
-Daa.. a fost o zi nebună!
Îmi povesteau asta zilnic. Părinții mei. Chiar le place să vorbească. Niciodată nu am ascultat ce spuneau. Mi se părea că vor urma să povestească și să povestească, și să povestească … Dar într-o zi, s-a întâmplat ceva ciudat…
Mă ridicasem de la masă, și îmi doream să plec în camera mea. Ieșisem din bucătărie, când mi-am amintit că îmi uitasem telefonul pe masă. Când am ajuns aproape de bucătărie, i-am auzit pe ai mei povestind. Vorbeau despre prima lor zi cand s-au vazut. Cea mai frumoasă zi din viața părinților mei, era parcă luată dintr-o poveste. Am stat un timp și am ascultat cum decurse și prima întalnire, iar apoi am intrat brusc în bucătărie și am spus :
-Mamă ! Tată ! Începeți din nou povestea ! Acum ! Ba nu ! Așteptați să o sun pe Hel.
-Jenii… Acum vrei să asculți cum ne-am cunoscut. De ce?- a spus mama.
-Păi am auzit când povesteați voi, și parcă m-a făcut curioasă.. încercam eu să ma scot.
-Bine. Du-te si cheam-o pe Hel și veniți odată.-a zis tatăl meu.
Am sunat-o pe Hel și am chemat-o la mine. Hel e prietena mea cea mai bună. Suntem în aceeași clasă. În 5 minute ajunse la mine.
-Ai întârziat!
-Nu te mai impacienta așa de tare. Am venit cât de repede am putut.
-Dar avem casele una lângă cealaltă…
-Bine.. Ce era așa de urgent?
-Ține-te bine ! Mama și cu tata o să ne povestească cum s-au cunoscut !
-Ăăăăă….cred că am ceva de făcut acasă.. Am să pleeeee… Aaaaa
Nu a mai apucat să spună nimic că am luat-o de mână și am dus-o în sufragerie unde ne așteptau deja părintii mei.
-Bună ziua, mama și tata Styles !
-Bună Hel ! –au răspuns mama și tata în același timp.
-Deci, acum puteți să începeți!
-Cu ce să începem? –a spus mama puțin emoționată.
-Eu cred că ar fi bine să începem chiar de acolo, de unde te-am văzut prima dată. Ce spui? –a spus tata în timp ce se uita cu o fața de cațeluș către mama.
-Bine.. Dar cine începe?
-Spun să începi tu, fiindcă nu știu ce ai făcut înainte să ne vedem.
-Deci.. să înceapă povestea!
CITEȘTI
Don't lose your hope !
FanfictionÎn această carte este vorba despre mama unei fete, care îi povestește fiicei sale cum a ajuns să fie împreuna, și chiar s se căsătorească cu baiatul la care a visat. Enjoy it !