Se pare ca am avut timp astazi sa scriu urmatoarea parte. Sper sa va placa!
Dupa ce am facut turul casei impreuna cu Harry, ne-am hotarat sa ne intoarcem si sa le dam vestile bune si celor dragi.
Primul loc unde am ajuns a fost casa mea. Acolo Harry m-a cerut parintilor mei. Raspunsul lor a fost, desigur, "DA" ! Le-am multumit dupa care am mers sa le dam vestile si baietilor. Toti ne-au felicitat si ne-au invitat in oras in cinstea noi vesti care i-au bucurat.
In acea seara am stat mai mult prin cluburi si restaurante. Am ajuns acasa doar pe la ora 06:30 dimineata. Nu am venit singura pentru ca Harry venise si a stat la mine in seara aceea. Cand am ajuns acasa ne-am bagat amandoi in dus dupa care am ne-am culcat. Dupa o zi atat de lunga era si cazul ca sa dormim bine.
Dimineata urmatoare am fost treziti de mama care ne astepta cu micul-de-jun pregatit.
-Haideti indragostitilor. Daca mai leneviti mult timp in pat voi fi nevoita sa va ud.
-Mai stau putin mama. Nu vreau sa merg la scoala.
-Nu mergi la nici o scoala. Acum trezeste-te. Somnoroasa mica. O sa rada sotul tau de tine.
In secunda urmatoare am fost sus din pat. Suna atat de bine "sotul tau". L-am trezit repede si pe Harry si l-am sarutat rapid in timp ce ii spuneam sa vina repede la masa.
In aceeasi zi am discutat si data nuntii. Au fost invitati toti prietenii nostrii. Am tinut doua nunti. Una in timpul zilei mele de nastere iar cea dea doua in timpul zilei de nastere a lui Harry.
Au fost cele mai frumoase doua zile din viata mea. Apoi a urmat luna de miere. In luna de miere ai fost conceputa tu draga mea.
*-Ce dragut.-am spus eu cu lacrimi in ochi.
-Dupa ce te-am nascut pe tine, au urmat cei mai frumosi ani din viata noastra. Toata viata ne-ai schimbat-o. Cand parintii nostrii au aflat ca vor avea un nepotel sau nepotica, nu ne-au pierdut din ochi nici doua secunde. Ne-au dat sfaturi, de care am tinut cont, dar nu in totalitate. Am invatat singura cum sa am grija de tine, si la fel si tatal tau. Daca il vedeai cum arata in tinerete nici nu iti puteai imagina ca poate fi responsabil.
-Cea mai frumoasa poveste pe care am auzit-o.-spuse Hel in timp ce isi stergea lacrimile de la ochi.
-Te rog nu mai plange Hel. Strici tot momentul.-am spus eu dupa care am inceput sa chicotim toti.
-Deci.. asa ne-am cunoscut noi.-spuse tata in timp ce a luat-o pe mama in brate si a sarutat-o pe frunte.
-Abia astept si eu ziua in care ma voi casatori, si voi avea copii, si le voi povesti cum m-am intalnit cu sotul, respectiv, tatal lor. Abia astept.-am spus eu foarte entuziasmata.
-Mai ai pana sa faci copii.-imi spuse tata.-Prima data trebuie sa il cunosc si eu pe viitorul meu ginere, nu?
-Sigur ca da tata. Abia astept sa il interoghezi....
-Nu am sa il las sa te faca de rusine.-spuse mama cu un zambet malefic pe fata.
-Ummm, s-a facut tarziu. Cred ca am sa plec acasa.-spuse Hel.
-Nu vrei sa stai peste noapte la noi? Mai vorbiti si voi ca fetele.-spuse mama.
-Sigur. De ce nu?-spuse Hel.
-Bine, atunci noi mergem la mine in camera. Aaa, si multumim frumos ca ne-ati povestit.-spun eu in timp ce ii imbratisam pe amandoi.
-Nu ai pentru ce. Doar sti ca pentru tine am muta si muntii din loc, doar ca sa te vedem fericita.-mi-a spus tata. A urmat apoi o imbratisare de familie.
Ziua mea se incheiase foarte bine. Dupa istorisirea vietii parintilor mei, am mai stat de vorba cu Hel pana aproape dimineata. A fost o zi excelenta pe care sigur nu o voi uita niciodata!
Si cu asta se termina cartea. Initial am vrut sa mai pun si partea a doua a cartii in care Harry povesteste si versiunea lui, dar m-am ragzandit, motivul fiind unul foarte simplu, se repetau foarte multe chestii iar asta af fi facut-o plictisitoare.
Acestea fiind spuse, va multumesc frumos tuturor celor care mi-ai citit pana acum cartea. Sunt constienta ca nu e foarte minunata, dar sunt totusi bucuroasa ca unora persoanea le-a placut. Sper sa ne vedem curand cu o alta carte, poate mai buna decat asta!
Va pup si va multumesc :* !
CITEȘTI
Don't lose your hope !
FanfictionÎn această carte este vorba despre mama unei fete, care îi povestește fiicei sale cum a ajuns să fie împreuna, și chiar s se căsătorească cu baiatul la care a visat. Enjoy it !