CAPITOLUL 3
-Credeam că nu am să te mai găsesc.
-Dar de ce m-ai căutat?
-Ca să îți dau înapoi ce mi-ai dat.
M-am uitat puțin nedumerită la el, iar apoi m-a sărutat. Pot să spun că a fost cel mai dulce sărut pe care l-am avut până atunci. Îl iubeam. Chiar îl iubeam.Păcat că nu puteam să îi spun asta.
-Uite, noi mai rămânem un timp aici. În acest oraș. Mi-ar plăcea mult dacă am putea ieși undeva împreună sau să facem ceva. Ce vrei tu. Ce spui?
-Mi-ar plăcea la nebuniee. –apoi i-am dat un mic sărut pe obraz.- Ăăăă.. nu mai bine intri puțin înăuntru.. pentru că după cum vezi, sunt doar în pijamale și este doar ora 12.
-Doar ora 12?
-Daa. De obicei mă trezesc mai târziu, dar asta nu contează acum. Hai vino cu mine.
L-am prins încet de mână și l-am tras după minne fără să mai aștept să spună ceva. Am întrat în casă și l-am așezat pe canapea și l-am pus să vorbească cu mama. Nu știu ce au vorbit ei acolo dar după ce m-am schimbat și am coborât jos unde se aflau, se uitau puțin ciudat la mine.
-Ce? Am ceva pe față?
-Nu. Ești perfectă.- a spus Harry în timp ce se apropia de mine și m-a cuprins ușor de talie.
-Da? Sunt? Mai spune-mi... –i-am răspuns puțin sarcastică apoi am ieșit amândoi și ne-am petrecut seara prin oraș.
-Liam, Louis, Niall și Zayn pe unde sunt?
-Sicer să fiu, nu am nici o idee. Eu am plecat foarte devreme de la hotel și nici nu i-am anunțat că voi pleca.
-Și nu te-au sunat?
-Nu știu. Am telefonul închis.
-De ce ai avea telefonul închis?
-Pentru că atunci când sunt cu o fată frumoasă nu vreau să ne deranjeze nimeni. –s-a apropiat încet de mine să mă sărute.
-Awwww ce drăguț. –i-am pus ușor degetul pe gura și i-am spus- Deschide-ți telefonul și apoi facem ce vrei.
-Chiar ce vreau?
-Sunt minoră. Nu tot ce vrei.
-Nu, nu mai ești minoră. Cum te numești?
-Bine zis. Trebuie să mă obișnuiesc cu asta. Exact! Știam eu că uitasem ceva. Bună eu sunt Lilian sau Emmi. Iar tu ești?
-Bună revenire. Eu sunt Harry. Din faimoasa trupă de 5 băieți, frumoși, talentați, generoși, gentalmani, singuri (nu chiar toți) ,
-Iar trupa voastră se numeștee....?
-ONE DIRECTION!!! Yeeaahh...
-*Poker Face*.... Așa deci.. One Direction..
-Deci ști cine suntem?
-Mnuu.. nu mi se pare cunoscut numele. Dar îmi pare bine că te-am cunoscut.
Am început amândoi să chicotim iar apoi m-a curpins ușor de talie rămânțnd imobilizată. Mă tot foiam și râdeam când mi-am dat seama că Harry se uita atenta la mine și zâmbea.
-Ce mai este acum? Mi s-a întins rimelul?
Îl vedeam cum îi fugeau ochii dintr-o parte în alta, fiind fixați pe fața mea.
-Ce este? Harry...? E cineva acolo? –mă uitam la el și parcă era în transă.
-Ce? Ai spus ceva?
CITEȘTI
Don't lose your hope !
FanficÎn această carte este vorba despre mama unei fete, care îi povestește fiicei sale cum a ajuns să fie împreuna, și chiar s se căsătorească cu baiatul la care a visat. Enjoy it !