1.Bölüm

1.1K 102 367
                                    

Tanıtım

Ana karakter kim?

Aptalca bir şekilde ölen Yin Fangji, son okuduğu kitabın içine girmiştir. Fakat büyük bir sorun vardır. Aynada yüzünü göremiyordur.

Onlarca hatta yüzlerce karakteri barındıran bir kitap karakterine dönüşseydiniz kim olurdunuz?
.
.
.
1.Bölüm

-Hadi ama! Biraz daha dayanabilirim!

-Hadi!!! Sadece MC ve ML'nin kim olduğunu merak ediyorum!

-Dayanabilirim!

-Dayanacağım!

Yin Fangji, 1000 bölüm süren kitabın son bölümünü okuyordu. Son ana kadar kitabın ana erkek ve kadın karakterinin kim olduğunu anlayamamıştı.

"Yıldızların savaşı" adlı kitabı ilk gördüğü zaman onu es geçmişti. Çünkü düzgün bir kapağı ve tanıtımı yoktu. Ayrıca çok fazla bölümü vardı. Yorumlar da pek iç açıcı değildi. Hatta kitabın oylaması bile yüksek değildi.

Bu yüzden de sadece listesine eklemiş ve hemen okumaya başlamamıştı.

Listesine eklediği ve "sonra okurum" dediği kitapları birer birer eledikten sonra geriye okuyacak bir şey kalmamıştı. Elinde bir tek "Yıldızların savaşı" kalmıştı.

Mecburen kitabı okumaya başlamıştı. İlk başta birazcık sıkılsa bile sonradan çok sarmıştı. Kitabın içinde onlarca hatta yüzlerce karakter vardı. Hepsinin de yaşamına ayrı ayrı girilmiş ve detaylıca yazılmıştı. Sanki tek bir kitap değil de birden fazla kitabı aynı anda okuyormuş gibiydi.

Bütün karakterler birer yıldızdı. Hepsi süper zeki ve güçlüydü. Harika varlıklardı.

Yin Fangji, bir kitabın tek bir erkek kahraman olmasına alışmıştı. Bu kitap onun için bir yenilikti. Çoğu kitapta erkek kahramanların birden fazla eşi olurdu ve erkek kahraman üzerine ilerlerdi. Fakat tüm karakterde tuhaf bir şekilde tek eşlilik oluşmuştu. Haliyle de asıl kahramanın kim olduğunu bir türlü anlayamamıştı.

Hiç sevmemesine rağmen spoiler almak için internette kitabı aratmış hatta yazarını her yerden takip bile etmişti. Yine de tek bir ipucuya bile rastlamamıştı.

Belki merak ediyorsunuzdur. Neden son bölüme gidip öğrenmedi diye?

Çok basit, kitap yarımdı. Yani tamamlanmamıştı. Günlük bölüm atılıyordu.

İşte bu yüzden hemen öğrenememişti.

Yin Fangji, kitap 400 bölümken okumaya başlamıştı. Fazlasıyla inatçı ve sabırsız biriydi. Bir oturuşta hepsini bitirmek onun için şarttı.

İlk başta bir kitaba başlayacaksa kesinlikle zorunda olmadıkça yerinden kalkmazdı. Bu zorunlu ihtiyaçlar, banyo, tuvalet, uyku ya da yemekti.

Kitabın ortalarına geldiğinde yemeklerini, uykularını ve banyoyu atlamaya başlamıştı. Daha sonra tuvaletini bile tutmaya başlamıştı.

Kitap öylesine sürükleyiciydi ki...

Hangi karakterin daha üstün olduğunu anlayamıyordu. Hepsini seviyordu.

Aç, susuz, uykusuz bir şekilde okumaya devam etti. Kaç gündür banyo yapmadığını ve kaç gündür de ağzına bir şeyler koymadığını bilmiyordu.

O kadar dalmıştı ki...

Sonunda tuvaletini tutmaktan vaz geçmiş ve altına yapmıştı. İnatla okumaya devam etti.

Sonunda son bölümü de okuduğunda rahat bir nefes verdi. Bu kadardı!

1000 bölümü de bitirmişti!

Who is the main character? [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin