Hyunjin
~~~~~~~~~~~~~~~~~Od czasu do czasu zerkałem kątem oka na blond czuprynę młodszego chłopaka. Szczerze mówiąc, trochę krępowało mnie jego spojrzenie. Wpatrywał się we mnie jak w obrazek, a ja niezbyt wiedziałem co powinienem zrobić.
- Wróciłem!.. - z niezręcznej sytuacji wyciągnął mnie głos mojego przyjaciela.
Chan zawsze miał wyczucie czasu. Po prostu wiedział kiedy się pojawić.
Wyrzuciłem papierosa przez balkon, podnosząc się z krzesła.- Będę się zbierać.. - westchnąłem cicho, zarzucając na swoje barki kurtkę. - Nara!
Felix
~~~~~~~~~~~~- Skąd znasz Hyunjina? - zapytałem od razu, gdy przyjaciel mojego brata wyszedł. - Gdzie ty wynalazłeś takiego chłopaka?..
- Ogarnij te rozpędzone hormony, małolacie. Po chuj ci to wiedzieć?
- Po prostu pytam.. - mruknąłem.
- Poznaliśmy się kiedyś w jednym z klubów. Nie zarywaj do niego, jest hetero - odparł obojętnie.
Westchnąłem smętnie, siadając na blacie i przyglądając się każdej rzeczy kupionej przez mojego brata.
Dlaczego większość tak przystojnych chłopaków musi gustować w dziewczynach?- Masz, na pocieszenie - Chan podał mi jedno z wyjętych przez siebie piw, przeganiając mnie z kuchni.
Wiedziałem, że znowu chce zaprosić do siebie jedną ze swoich lasek i będzie siedział z nią do powrotu rodziców.
Nienawidziłem, gdy to robił.Podniosłem się niechętnie, idąc do swojego pokoju. Wziąłem swój telefon z małego stoliczka obok mojego łóżka, rzucając się na miękki materac.
Minhoe~
Felix
Kurwa
Dziwko
Męska prostytutko
Chodź tu
L E E F E L I X
Lixie~Zjeb ❤️
Co ty chceszMinhoe~
O Felix
Z kim się ruchałeśZjeb ❤️
Z bratemMinhoe~
O shit
ZazdroszczęZjeb ❤️
Nie pogrążaj się w swojej głupocieMinhoe~
Nie znasz się
Dobra, słuchaj tego
Szukam ci chłopaZjeb ❤️
Co
NieMinhoe~
Nie pytałem cię o zdanieZjeb ❤️
A ja nie prosiłem cię o chłopaka, skarbie ;3Minhoe~
A idź ty pedale
Dobrze wiem, że jeśli ja ci go nie znajdę to sam do końca życia zostanieszZjeb ❤️
Twój stary to pedał, siemaWyszedłem z konwersacji z Minho, wchodząc na instagrama.
Przewijałem wszystkie zdjęcia, od czasu do czasu zwracając na któreś większa uwagę.
Czasem trafiałem na fotki szczęśliwych par, trzymających się za dłonie.Poddałem się, gdy trafiłem na zdjęcie chłopaka, który czule ujmował twarz swojej dziewczyny w dłoniach, patrząc jej w oczy.
Też tak chcę...Dzień dobry wszystkim!
Miłego dnia w szkole życzę~~ ❤️
CZYTASZ
𝗠𝘆 𝗯𝗿𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿'𝘀 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱
FanfictionFelix nigdy nie sądził, że miłość jest w stanie wykończyć człowieka, doprowadzić go na skraj. Tym bardziej nie spodziewał się tego po Hwangu Hyunjinie, który przecież był dla niego taki dobry... A w dodatku był przyjacielem jego brata.