Capitolul 4

347 35 3
                                    

-Vino micuto,nu-ti fie frica,imi spune Stefan lipindu-ma de el.
-Nu mi-e frica Stef!si nu-mi spune micuta pentru ca am 1.70,ii spun aratandu-i limba.
-Nu-ti vei mai simti limbuta asta,obraznicatura mica,spune zambind si prinzandu-ma intr-un sarut apasat.

Imi musca varful limbii usor dureros sugand apoi lent,stiu ce se va intampla dar nu mi-e frica.E omul pe care eu il iubesc,vreau sa fie primul si ultimul.
Imi mangaie usor obrazul drept apoi aplica sarutari usoare pe linia maxilarului coborand incet spre gat.Isi muta mainile pe spatele meu strecurandu-le sub bluza.Ii mai simtisem atingerile pe piele dar gandul ca acum voi fi a lui,ca ii voi darui singurul lucru de pret pe care il am,imi da o stare euforica.Nu stiu cand a scapat de bluza dar gem usor atunci cand imi musca bland sanul drept exact deasupra sutienului pe care mi-l scoate in momentul urmator.
Ma acopar rusinata cu bratele si simt cum obrajii imi iau foc.
-Nu te acoperi iubito,esti frumoasa!imi spune incurajandu-ma sa las bratele pe langa corp.
Cu vorbe dulci si mangaieri usoare,cu tandrete si o infinita pasiune ma poarta in bratele puternice spre patul din mijlocul camerei.
Imi simte stanjeneala asa ca stinge lumina din camera lasand doar o mica lampa de pe noptiera care emana o lumina difuza.
Imi saruta sanii usor strecurandu-si mana dreapta sub betelia blugilor in timp ce mana stanga o tine sub mine.
Ii trag bluza peste cap lasando pe langa mine,ma apropii sfios de pieptul lui sarutand apasat zona inimii coborand incet spre abdomen.Gemetele lui si respiratia neregulata imi spun ca e bine ce fac.Cu o umbra de curaj ii prind catarama curelei dar degetele mele nepricepute nu ma ajuta in schimb Stef ma intinde inapoi pe perne scotandu-si singur restul de haine.Arunc o privire intre coapsele lui si imi acopar fata rusinata cand ma surprinde.
-Iubito esti asa rusinoasa!nu trebuie sa te jenezi de mine.Toti oamenii care se iubesc fac asta scumpo.Tu ma iubesti asa-i?
-Da Stef,te iubesc!te iubesc enorm de mult.
Imi prinde buzele intr-un sarut pasional si oarecum putin agresiv intre timp scapand de blugii si chiloti.
Rusinea e si mai mare cand raman in toata splendoare sub privirile lui arzatoare.Caut marginea cearsafului incercand sa ma acoper dar mainile imi sunt prinse si ridicate in dreptul capului el strecurandu-si degetele printre ale mele.
-O sa doara putin iubito,voi fi bland micuto,ma voi misca doar cand esti pregatita,imi sopteste la ureche sarutand si muscand lobul.
Fierbinteala dintre coapse mi se urca la cap pentru ca nu realizez cand deschid gura si scot porumbelul.
-Stef te vreau acum,bag-o.
O mana ramane sub ceafa mea strangand in pumn parul si cealalalta o plaseaza pe soldul meu strangand puternic.Am simtit o durere in adancul meu urmata de mii de intepaturi in urma carora au aparut cateva lacrimi pe chipul meu.
-Shh,va trece micuto,doar nu te misca.
Imi saruta ochii inlacrimati,apoi trece la buze care le devoreaza salbatic incepand sa se miste incet in mine.Durerea a disparut ramand o usoara senzatie de usturime.
-Te iubesc micuto,sa nu te indoiesti de asta niciodata!

Ma ridic automat in sezut,a fost un vis,doar un vis.
Cobor din pat inca ametita,nu l-am visat pe Stefan de mai bine de 10 ani,ce dracu e in neregula cu mine?
Dau drumu dusului potrivit mai mult pe apa rece si imi scot pijamalele doar sa observ umezeala de pe chiloti.Nemaipomenit.Bine ca ma ud toata in timpul unei amintiri si cand platesc o gramada de bani pe cel mai bun armasar din Rusia n-am nici cea mai sfarsita stare de excitare.Sunt bolnava psihic.
Trag puternic din tigara abia aprinsa cand soneria telefonului ma aduce din nou pe Pamant.Ivan!ce dracu o mai fi facut?
-Da Ivan!
-Te-am trezit?ma intreaba mieros.
-Nu,sunt treaza de ceva vreme,ii spun tragand inca un fum.Ce-ai mai facut de data asta?
-Nimic,vreau doar sa stiu...aaa,face o pauza considerabila.
-Daca l-am omorat pe nepotul tau?intreb retoric.
-Da!spune incet.
-Nu l-am omorat,nu inca dar sa sti ca daca ma incurca un glont e cu numele lui pe el.
-Multumesc Ana!spune cu vocea tremurata.
-Ce ai Ivan?intreb realizand ca nu-i ceva in regula cu el.
-E doar un suflet batut de soarta si n-am stiut ce sa fac cu el,la mine nu ar avea sanse de supravietuire,spune ceva mai sigur.
-Ivan sti ca nu fac acte de caritate,nici la mine soarta prea buna sau prea lunga nu va avea.Si inca ceva,nu imi mai spune Ana!ii tip ultima parte.
-Bine,apropo cunosti un tip Guzman?
-Guzman?imi acord un moment de gandire dar nu,nu imi vine in minte vreo cunostinta cu numele asta.Nu,nu cunosc,ii spun sigura de raspuns.
-Albanezul Drillon a prins pe unu cerand informatii despre Satanà,a reusit sa scoata de la el pentru cine lucreaza.A zis ca pentru Guzman si dupa si-a tras un glont in gat.
-Il caut eu pe Drillon mai tarziu,mai ai altceva de spus?
-Nu,ne vedem sambata?
-Ramane pe sambata,ii spun inchizand apelul.
Cine dracu e Guzman?si ce dracu mai vrea si asta de la mine?
Trec pe la sediu unde aghiotantii mei joaca poker in loc sa pregateasca transportul de sambata pentru Ukraina.
-Mai sa fie!ce dracu credeti ca faceti aici?marai la ei.Dimitri!strig la el,e gata camionul?toate rutele sunt verificate?toate apelurile sunt curate?toti oamenii la locurile lor?focoasele sunt asamblate?
-Nu inca,se balbaie.
-Pana maine dupa-amiaza toate sa fie gata,la cea mai mica eroare esti mort!marai la el.
Pentru ce dracu ii platesc?ca sa ma manjesc eu de explozibil!ineptii dracului.
Cred ca ma pun iarasi cu executia pe ei.

Dupa 4 tigari starea de nervi ma paraseste si in sfarsit pot sa ma apuc de munca birocratica.Sa obtin permise de munca in tarile vestice pentru cetateni rusi nu-i usor dar nici imposibil.
O stare idioata care ma sacaie de cand m-am ridicat din pat nu ma lasa sa ma concentrez cum vreau.Sunt excitata si acum de la un vis.Sunt clar o psihopata.
Apuc telefonul si caut numarul escortei la care am apelat si anul trecut.Dupa doua tonuri de apel raspunde.
-Cvetlana la telefon,ma prezint scurt.
-Ohh,sunt surprins,zice cu vocea usor ragusita care imi da mai multi fiori pe sira spinarii.
-La ora 14 esti la hotelul Romanov,rezervarea e pe numele meu,il anunt.
-Sunt prins atunci,poate pe la 20,imi spune mieros.
-Nu te-am intrebat daca poti,ti-am ordonat baiete!nu ma targuiesc cu tine!ii spun pe un ton apasat.
-Voi fi acolo!spune oftand.
-Asa te vreau!docil si supus.
Inchid apelul fara a-i mai da drept la replica,stie ca sunt o persoana de temut.

Dupa o ora in care arunc toate dosarele in bratele secretarelor a caror nume nici nu mi le amintesc,pornesc spre hotel,am timp sa fac un dus si sa beau un pahar de tarie.
Sper doar sa nu patesc ca ultima data.

La 14:02 minute aud o bataie scurta la usa si cu incetinitorul ma deplasez sa deschid.
Curva masculina isi etaleaza zambetul perfect si isi apleaca capul spre mine lasand un sarut umed in spatele urechii.
-Hmm,mirosi atat de bine!spune plimbandu-si mainile lenes de la sani pana la fese unde strange usor.
-Ai de-aface cu o doamna,ii spun dezlipindu-ma de el si inaintand spre dormitor.
Ar vrea el sa zica ceva dar nu indrazneste.
Imi dezbrac singura halatul de matase neagra aruncandu-l pe jos si ma fac comoda pe fotoliu.
-Dezbracate!ii ordon.
Fara alte cuvinte isi scoate pe rand toate obiectele vestimentare ramanand in toata splendoarea.Arata chiar mai bine ca data trecuta,e mai tonifiat si bine definit.Muschii i se misca armonios la fiecare contractie.
-Cat de bun esti la oral?
Nu am de gand sa ma las atinsa mai mult decat e nevoie si nevoia mea stringenta e sa termin,sa dispara golul din pantec si umezeala de pe chiloti.
-Iti pot demonstra,spune cu vocea ragusita venind spre mine lenes.
Imi trec un picior peste suportul fotoliul oferindu-i o imagine la care isi linge senzual buzele.Se lasa pe genunchi in fata mea asezand celalalt picior pe umarul lui pornind cu sarutari de la glezna,excitarea mea creste la fel ca si golul din vintrele meu cand ajunge exact in punctul umed.
Imi infing o mana in parul perfect aranjat si il trag brutal,pierde contactul cu clitorisul pentru un moment si ma priveste in ochi.
-Lingi,sugi,folosesti un singur deget.Pasarica e singurul loc in care ma atingi!inteles?marai la el cu vocea ingrosata de dorinta,dorinta de a scapa de nenorocitul ala de gol.
-Da doamna,spune docil intorcandu-se la pasarica mea.
De mai bine de 20 de minute baiatul face ce ii zic eu dar nu ajung la orgasm.
-Baga doua degete,ii ordon mai aspru ca prima data.
Isi retrage degetul ca mai apoi sa ma penetreze cu ambele deodata,senzatia s-a imbunatatit cand ma simt mult mai plina.
-Suge si miscate mai repede!
Face exact ce ii spun dar nu,orgasmul nu ma loveste.
-Destul!ii spun cand fustrarea mea creste in lipsa climaxului.
Se ridica stand in fata mea cu o erectie de zile mari si total nedumerit.
-Ai banii pe bar,ii spun luand halatul de pe jos si trecand spre baie.
Ies dupa 10 minute imbracata si dau cu ochii de el doar in boxeri.
-Ar fi trebuit sa pleci.
-Sunteti defecta doamna!
-Esti tu prea slab,nu ai habar sa ma satisfaci!

Drumul spre IadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum