Oare de ce perna mea respira?deschid ochii si imi activez simturile.Perna respira pentru ca nu e o perna,e Ivan care isi are bratele stranse pe spatele meu.
E cam intunecat afara,cred ca e deja seara.
Imi misc picioarele cu scopul de a le dezmortii apoi ma cuibaresc mai bine in bratele lui.Nu mai pot dormi dar nici sa plec de langa el nu vreau.
Poate sunt o idioata ca am cedat in fata lui si mi-am expus trairile care stiu ca l-au dezgustat dar s-a straduit sa ramana impasibil.
Am dormit mai bine decat in oricare alta noapte din ultimii 11 ani.Nu am visat nicio fantoma,niciun spirit nu mi-a tulburat somnul.
Poate intre noi se va lega ceva mai mult decat o relatie de afaceri.Acum ca stiu ce inseamna sa apartii cuiva,fie si numai o noapte,imi doresc sa ies din singuratatea apasatoare in care m-am inlantuit.
Pare mult mai tanar cand doarme dar v-eul dintre sprancene e prezent,tot incruntat este si in somn,probabil e vreun rid de expresie.
Isi misca o mana pe spatele meu,ma strange mai tare in brate si se rasuceste pe partea lui dreapta cu tot cu mine.Prea mult loc nu am din cauza spatarului canapelei si a marimii lui dar imi strecor bratul stang pe dupa talie,cuprinzandu-l.
Ma simt in largul meu langa el,nu ma preocupa nimic,nici firma,nici transportul de maine,nici macar faptul ca nu sunt machiata impecabil ca de obicei.
Chiar sunt dispusa sa incep o relatie cu el?chiar ii pot oferi ceea ce are nevoie in afara de poftele trupesti?ma va putea accepta asa?
Nu stiu de ce ma gandesc la o posibila relatie,poate ca pentru el a fost o noapte si o zi pierduta cu mine doar pentru a-mi face pe plac.Poate s-a prefacut ca-i pasa de starea deplorabila in care ma aflam pentru un anume scop.Poate se poarta asa cu mine pentru ca are nevoie in continuare de nenorocita care omoara fara sa clipeasca la dorinta lui.
Din nou acesti "daca" si "poate" isi fac de cap in mintea mea.Din nou devin nesigura de logica si gandirea mea atunci cand e vorba de ceva sufletesc.
Mormaie ceva indescifrabil si isi pune pune un piciorul drep peste mine,de parca nu sunt destul de inghesuita.Ridic privirea spre el si vad ca nu da semne de trezire.M-a vegheat cat am dormit si mai stie si ca suspin in somn.Tot e bine ca nu am tresarit tipand,unele nopti sunt ingrozitoare si pentru mine.-Hei!
-Neata!ii raspund ridicand ochii spre el.E somnoros si isi freaca fruntea de umarul meu.
-E deja dimineata?intreaba debusolat.
-Nu,e spre seara dar nu stiu cat e ceasul.
-Am dormit bine,tu te-ai odihnit?ma intreaba luandu-si piciorul greu care ma apasa.
-Da sunt bine!ii spun lasandu-mi capul in scobitura gatului lui.
-Data viitoare ar fi bine sa dormim in pat.Am amortit complet si pe tine te-am strivit.Nu mai am 20 de ani si oasele mele protesteaza.
-Esti batran!ii spun chicotind.
-Putin respect tinerico,poate intind cureaua pe fundul tau!
-Ti-ai dori tu,tataie!
-Nesimtito!maraie amuzat la mine plesnindu-ma peste fund.
-Au!ma prefac ranita.
-Comandam ceva?mie foame!se vaita el ridicandu-se in capul oaselor.
-Comand eu,tu esti capabil sa-mi aduci pe masa vreun pui de dinozaur.Da drumul la apa in cada,vreau o baie calda cu spuma.
-Daca baia calda ma include si pe mine o pregatesc bucuros.
-Normal ca te include,vreau si un masaj,ii spun trecand peste el si ridicandu-ma de pe canapea.
Cat timp caut pe internet un numar de telefon al unui restaurant decent Ivan mai ca imi demoleaza baia.Cred a daramat suportul cu geluri de dus si sampoane.
E abia sapte seara si intunericul isi face loc incet,incet.
-Credeam ca eu sunt obsedat de spumante si sapunuri dar tu esti dusa de-abinelea,imi reproseaza venind in dreptul meu pe balcon.
-Ce-ai facut?intreb curioasa de sursa zgomotului din baie.
Imi ia tigara din mana si trage doua fumuri consecutive,drace ce stil de a fuma are,a ajuns aproape la filtru.
-Toate draciile alea argintii de pe suportul vertical au cazut cand am luat o sticla,se vaita intr-un fel care ma amuza.
-Sper ca nu le-ai spart,sunt editie limitata de la Cashmir,il cert zambind.
-Doar le-am busit putin!
Imi prinde talia cu un brat iar celalalt il infosoara pe dupa umeri tragandu-ma aproape de el.Nu ma opun,ma bucur de caldura lui si de sarutul care mi-l lasa pe par.
Ciudat!tot timpul am crezut ca Ivan e un barbat brutal din cate am observat in comportamentul cu alte femei pe care le-am vazut in preajma lui.Cu mine e atent si dragastos,e rabdator si intelegator.
-Ce ai comandat?sa sti ca ramele alea care tu le numesti spaghete nu le manac.
-Stiam asta dar azi nu te las sa faci greva foamei.Am comandat piept de rata cu rozmarin si portocala,legume cu sos holandesee si crema de ciocolata belgiana cu topping de portocala rosie.
-Sunt incantat de alegere.
De cand il stiu nu l-am vazut mancand macaroane,spaghete sau orice alt tip de paste,cred ca are o problema cu italienii.
-Pacat ca iti vei pierde mirosul meu,imi place cum se simte pe pielea ta,imi spune pe un ton scazut plimbandu-si nasul de la maxilar pana la umarul dezgolit.
-Il vei avea tu pe al meu si stai cuminte!vreau sa mananc intai asa ca nu ma excita!
-Nu ma grabesc!am toata noaptea inainte.Arati mai tanara fara spoiala pe fata.
Clar!face misto de mine.
-Sunt mai tanara,bunicule!zi mersi ca la cei 40 ai tai iti fac favorul de a mai atinge carne frageda.
-Nesimtito!si inca o data fundul imi e lovit.
CITEȘTI
Drumul spre Iad
ContoCare este visul unei adolescente la 17 ani?O iubire ca in povesti,o familie iubitoare,o cariera stralucita si de ce nu chiar rochia alba de mireasa. Dar in viata nu primesti ce iti doresti In urma tradarii iubitului ei de doi ani toate visele se nar...