Capitolul 5

458 38 0
                                    

Sunt defecta,nebuna si fustrata si am un chef inimaginabil sa pun in pozitie de executie pe oricine care imi iasa in cale.
Ma intorc inapoi la firma doar ca sa descopar ca ultimile zece cereri pentru permisele de munca mi-au fost respinse de statul austriac.Sa va fut pe toti in ordine alfabetica.
Dupa patru ore in care nervii mi-au fost intinsi la limita am reusit sa schimb rezultatele.Inca zece nefericiti vor avea un trai mai bun si eu cu cateva sute de euro pe luna mai mult.Nu pot cere mai mult de o suta de euro comision pe luna.Nefericitii astia nu au de unde.
La 22:30 parasesc firma care acum e pustie si o iau spre apartamentul care de 6 ani imi e casa.Imi apar pe dinaintea ochilor flash-uri cu scenele de acum cateva ore.Vreau sa-mi dovedesc mie ca sunt perfect normala asa ca il sun pe Ivan.
Blondul e mai mult decat disponibil pentru mine tot timpul.
-Esti ocupat?il intreb direct atunci cand raspunde.
-Sunt inca la firma de transporturi,e vreo problema?
-Ramai acolo,ajung in 20 de minute,ii spun intorcand in mijlocul drumului fara sa ma asigur.
Las masina in fata cladirii si iau liftul pana la etajul 7.Intru in birou unde il gasesc pe blondin injurand de zor la telefon.Face un gest scurt din mana si imi arunca un zambet slab aruncandu-se pe spatarul scaunului.Din cate inteleg un microbuz de-al lui a fost implicat intr-un accident.
Isi freaca obsesiv fruntea cu doua degete ramanand urme rosii.Imi permit sa-l studiez in neatentia lui si la cei 40 de ani ai lui e in forma de zile mari.Nu e genul de barbat masiv dar are constructie frumoasa,ochii de un albastru senin si parul blond cu inceput de alb pe la tample si ridurile usoare din jurul ochilor si a gurii ii dau un aer mai sexi.Costumul complet negru intotdeauna impecabil si parfumul scump il propulseaza in topul celor mai ravniti burlaci rusi.
Pufaie greu si inspira adanc strangandu-si ochii cu doua degete.
Trec pe langa biroul masiv si ma postez in fata lui impingand usor scaunul inapoi.Se uita incruntat nestiind ce fac.Ridic fusta mai sus pe coapse ajungand sub fese si il incalec moment in care tresare.Imi trec bratul stang dupa gatul lui in timp ce ii largesc nodul de la cravata cu dreapta.Respiratia ii este neregulata si ochii prind o culoare mai inchisa.Inghite in sec continuand sa se contrazica cu personajul de la telefon.
Ii scot cravata lasando pe jos si incep sa-i desfac primul nasture de la camasa,imi prinde mana dreapta intrebandu - ma din priviri ce fac.
-Shhh,relaxeaza-te!ii soptesc usor la urechea stanga muscand usor lobul.Imi imping bazinul mai aproape de abdomenul lui atunci cand isi trece bratul stang pe dupa talia mea.Ma trage mai aproape de el inspirand adanc parfumul din decolteul oferit de camasa mea desfacuta la primi trei nasturi.
Ii conturez linia maxilarului cu unghia degetului aratator privindu-l in ochii care ma privesc flamanzi.Ii simt excitatia si sub mine de aceea fac cateva miscari scurte de dute-vino pe penisul erect.
Scapa un marait gutural care imi da niste fiori fierbinti urmati de alti reci pe sira spinarii.Stiu cat e de dotat si stiu ce poate,acum trebuie sa pot eu.Isi plimba lenes degetele pe coapsa dreapta apoi strange pe neasteptate soldul pana la care s-a strecurat pe sub fusta.Sunt uda si futangiul nu intrerupe apelul dar i-l pot intrerupe eu.
Imi strecor ambele brate pe dupa gatul lui apropiindu-ma de ureche a carei lob il musc apoi pornesc cu sarutari usoare pe gat.Parfumul lui ma ameteste de-a binelea si acum chiar vreau sa fiu fututa.Ajungand in locul in care ii simt pulsul care acum e haotic prind intre dinti o portiune de piele si sug puternic moment in care scapa o ignitura si se impinge spre pelvisul meu.
Fara niciun cuvant de incheiere arunca telefonul in peretele opus smulgandu-l din toate firele si ma prinde de fund asezandu-ma mai bine pe madularul erect.
Isi muta mainile la chipul meu cu prinzandu-l apoi isi misca usor buzele peste ale mele.
-Nu ai baut!constata el si vocea ragusita imi face golul din vintre sa se mareasca.
-Sunt perfect lucida,ii spun tachinandu-i buza inferioara.Sunt doar al dracu' de excitata,continui sa-i vorbesc sugand agresiv buza carnoasa.
-Ce ti s-a intamplat?continua sa ma iscodeasca prinzandu-mi sanul drept in palma framantand usor.
-De ce ar trebui sa se intample ceva?ii raspund cu alta intrebare.
-Pentru ca de 7 ani nu ma lasi sa te ating si acum te freci de mine,imi spune pe un ton gutural in timp ce mi-a desfacut nasturii camasii.
-Pentru ca vreau sa ma futi exact ca atunci,ii spun printre gemetele provocate de actiunile gurii lui pe sfarcurile dureros de tari.
-Ana!geme in timp ce ma misc mai apasat pe erectia lui.
Isi trece mainile peste umerii mei lasand camasa sa alunece,cauta capsele sutienului caruia ii dau eu drumul de la mica inchizatoare ascunsa sub un cristal intre sani.
-Esti la fel cum imi amintesc,sopteste cu gura lipita de sanul drept in timp ce il maseaza usor pe celalalt.Sanii sunt la fel de obraznici si sfarcurile tale la fel de dulci.Iti stiu gustul si mirosul diavolito.
Prea euforica sa ii vorbesc,raspund cu gemete si zgarieturi nu foarte adanci pe piept atat cat imi pemit cei 4 nasturi care i-am desfacut pana acum.
Imi strange fesele in palme apoi scoate pistolul de la braul fustei si il lasa pe birou.
Se ridica cu mine incolacita in jurul lui si se indreapta spre usa din dreapta.Semi-apartamentul amenajat de el,acum imi amintesc ca zicea ceva de asta.Ma aseaza incet pe pat lasandu-se deasupra mea cotropindu-mi gura cu a lui.Gustul mentolat amestecat cu trabuc imi invadeaza gura si gem satisfacuta cand una dintre mainile lui ajunge in punctul umed frecand usor.
-Drace,esti uda!maraie infundat nedezlipindu-si gura de a mea.
-Si abia astept sa te simt,ii soptesc pe buze in timp ce scap de camasa.
Se ridica in genunchi doar cat sa imi scoata pantofii si fusta,apoi scapandu-se singur de pantaloni si de boxeri.
-Ar trebui sa te pedepsesc pentru ani in care nu m-ai lasat sa te fut!imi spune pe un ton de repros.a
-Nu te tin coaiele sa ma respingi acum!ii spun foarte singura pe mine apucandu-i madularul in mana si executand miscari scurte.
Isi strecoara un brat sub mine ridicandu-ma pe perne.
-Te fut pana sunt sigur ca o saptamana nu mergi normal.
Imi bag mainile in parul blond care face un contrast puternic cu unghiile mele rosii si il trag peste mine,ii prind gura intr-un sarut patimas care accentueaza fierbinteala dintre picioarele mele.Ii las parul in pace doar pentru a-mi scoate chilotii moment in care imi prinde mainile si mi le ridica deasupra capului.
-Nu,nu!eu ma ocup de ei.
Cu o mana le tine imobilizate pe ale mele in timp ce saruta si suge pielea coborand spre abdomen,cand musca usor portiunea sensibila de sub coaste gem puternic si ma arcuiesc dar sunt imediat pusa la loc de el.
Imi elibereaza mainile si imediat si le infige in solduri,ma priveste timp de cateva secunde cand un zambet diabolic ii acapareaza buzele.
Prinde betelia chilotilor intre degete trecandu-i peste solduri ca mai apoi sa ii simt respiratia firrbinte exact unde ma arde cel mai tare.Saruta clitorisul prin dantela chilotilor,lucru care ma excita mai mult daca e posibil,apoi linge pe margine mergand spre interiorul coapselor.
Marai nemultumita cand respiratia lui calda paraseste locul ud lasand o racoare nesuferita.Scoate lent piesa intima lucru care ma enerveaza apoi urca inapoi cu sarutari lenese ocolind intentionat pasarica.In culmea fustrarii ii prind parul agresiv si il tintesc cu privirea.
-Blondinule daca nu ma faci sa-mi dau drumu acum iti jur ca-ti vei admira coaiele dintr-un borcan cu conservanti!il amenint. Greseala mea,am uitat ca asta nu-i platit sa-mi asculte ordinele.
Doar ranjeste arogant lasandu-si capul intre coapsele mele sufland aer cald pe margini apoi lingand clitorisul.Gem necontrolat si judecata mi-e complet intunecata atunci cand ma patrunde cu limba si suge brutal buzele intime.
Paraseste feminitatea lasand urme umede pana la sani unde apuca un sfarc intre dinti muscand senzual.Imi infig unghiile in umerii lui indemnandu-l sa vina la nivelul meu lucru care il si face.
Ne privim intens in lumina difuza data de ledurile din mijlocul tavanului si albastrul murdar care ii domina ochii il fac mai sexi.
Imi mangaie obrajul drept cu degetul mare in timp ce le incalceste in buclele negre pe celalalte.Captureaza buzele intr-un sarut frenetic care imi inghite gemetele timp in care el se pozitioneaza la intrarea mea.Intra brutal fortandu-ma sa ma arcuiesc si sa icnesc in acelasi timp.
Ma doare,senzatia imi este straina,sunt prea plina,mult prea plina.Ii cuprind umerii intr-o stransoare puternica si imi tin respiratia pentru cateva momente dar nici Ivan nu misca.
-Ana,ce dracu inseamna asta?maraie infundat deasupra gurii mele.
-Lasa-ma un minut!
Se straduieste sa ramana nemiscat dar tremuratul si felul cum strange perna de sub mine nu-l poate impiedica prea mult timp.
-Misca-te!spun cuprinzandu-i chipul in maini.Il privesc intens atunci cand se misca lent,la inceput face miscari scurte apoi se retrage si inainteaza lung si adanc.
Saruta bland linia maxilarului pana la ureche sufland aer cald,muscand lobul apoi coborand pe gat continuand pe sani.
Strecoara o mana in punctul de uniune dintre noi masand circular sporind placerea si simt ca sunt aproape.
Miscarile lui sunt mai rapide si gemetele mai profunde,pelicula subtire de transpiratie care ne acopera anunta o capitulare apropiata.
-Haide Ana,da-ti drumu!
Vreau,chiar vreau sa scap de nenorocitul ala de gol din pantec dar mai am nevoie.
-Mai vreau,mai repede!spun printre gemete.
Se impinge mai tare si mai adanc,ritmul e unul rapid dar corpul refuza sa capituleze.
Dupa inca cateva miscari iasa din mine si nu-mi place,golul e tot acolo.
-Drace Ana,de cand nu ti-ai mai tras-o?
Prefer sa nu raspund,sunt nervoasa si cu hormonii dati peste cap.
-Ana,ce faci?intreaba cand observa ca imi caut imbracamintea.
-Plec!esti la fel de inutil ca restul!aproape ii tip propozitia.
-Drace femeie,esti nefututa de o gramada de timp,esti la fel de stramta ca prima data cand ne-am tras-o!
Sa iti iau toata familia in pula,nu am de gand sa recunosc ca el a fost ultimul care ma futut.
Imi rotesc privirea in incercarea de a-mi gasi macar fusta cand ma arunca pe pat si se pune deasupra mea.
-Ramai!hai sa fumam o tigara,te relaxezi,te obisnuiesti cu mine si mai incercam o data,imi vorbeste soptit pe buze apoi imi saruta nasul si fruntea.
Imi aprinde o tigara lasando in scrumiera,tragandu-ma langa el.Imi caut o pozitie confortabila pe bratul lui acelasi lucru facand si el cu pernele care le aranjeaza mai sus.Aseaza scrumiera langa mine si imi intinde tigara pe care o apuc rapid tragand lacom un fum lung.
-Acum spune-mi ce-i cu tine!imi ordona practic.
-Nu am voie sa mi-o trag fara sa existe motiv?vorbesc in raspar.
-Ana inceteaza!stiu in ce mi-am bagat pula,nu sunt prost,zice taios.
Nu are rost sa mint,ma cunoaste bine.
-Am depresii,bine?m-a mancat undeva sa merg in Belgrad,spun incet eliberand fumul in cercuri.
Sting restul de tigara la fel facand si Ivan cu trabucul luand scrumiera din pat.Nu imi da drumul din brate din contra,ma apuca mai bine invelindu-ma in cearsaful negru.Amandoi avem o pasiune pentru negru.
-Depresiile astea iti cresc apetitul sexual?chicoteste arogant muscand pielea sensibila din spatele gatului.
-De fapt m-am udat din cauza unei amintiri,continui pe un ton afurisit,si nici tu si nici Poturak nu ati reusit da ma faceti sa-mi dau drumu.
-Ana,Ana!te joci cu focul!si tocmai ti-ai ars pasarica.
-Du-te dracu Ivan,marai intorcandu-ma spre el,de cate ori sa-ti spun?inceteaza cu Ana!
-In patul meu,esti Ana!Aici nu esti Satanà si in niciun caz Cvetlana!Atata timp cat esti sub mine esti Ana cea misterioasa,nu esti criminala,nu esti traficanta.
Dupa ce imi maraie cuvintele in bot imi ridica barbia la nivel cu a lui si incepe un sarut salbatic in care n-am nicio sansa sa preiau conducerea.Imi musca animalic buza inferioara si ma patrunde puternic fara advertisment.Un geamat puternic imi paraseste pieptul si imi infig unghiile in fesele lui.
Face miscari lungi si adanci ducandu-ma din nou pe culmile excitarii,saruta si musca toate portiunile de piele expuse.Imi plimb mainile pe spatele frumos lucrat ajungand la fesele ferme care le strang puternic obtinand niste gemete melodice de la el.
Stratul subtire de transpiratie ii face pielea usor bronzata si mai apetisanta incat ma tenteaza sa ii sarut gatul urcand spre maxilar,cand ii gasesc gura ii prind fata in palme si il oblig sa se predea gurii mele.
-Ana!da-ti drumul!haide Ana,sunt aproape!
Se termina pentru a doua oara dar nu si eu.Durerea sacaitoare si golul raman acolo.
Oboseala pune stapanire pe mine fiind deja 3:40 dimineata.Ochii aproape mi se inchid cand Ivan iasa din mine.Dispare cateva minute,apoi se intinde langa mine si aprinde inca un trabuc.Incapatanarea mea e maxima asa ca ii imping scrumiera in partea cealalta si ma ridic in sezut pe abdomenul lui.
-Fute-ma inca o data!ii poruncesc aproape.
Ma apleca pe pieptul lui sarutand apasat buzele fara sa foloseasca limba apoi ma intoarce sub el.
-Nu Ana!o sa lesini!imi vorbeste bland sarutand umarul drept.
-Nu te mai tine!il intep cu afirmatia.
-Ana nu ma provoca!ma dojeneste.Esti sfarsita de oboseala si pasarica ta inflamata.
Din nou ma inveleste in cearsaf si ma trage la pieptul lui.
Poate ca nu de sex aveam nevoie,aveam si am nevoie de afectiune si de tandrete.
Fara sa ma protestez imi caut o pozitie mai buna de dormit in bratele care ma inconjoara si inchid ochii linistita.Macar cateva ore sa ma simt protejata.
Simt sarutul care mi-l lasa pe frunte si mangaierile circulare care le face pe spatele meu si gem multumita.Pana la rasarit sunt doar Ana!

Aici pana marti nu mai postez,dar cred ca voi scrie la celalalte doua.

Drumul spre IadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum