Mai lenevesc in pat pana la 9 cand sunt obligata de imprejurari sa ma ridic.
La ce dracu mi-o fi trebuit apropieri si tandreturi cu Ivan?si pe deasupra ma mai vedeam si intr-o relatie cu el.Clar ca hormonii imi intuneca ratiunea.Bine ca acum sunt potoliti pentru urmatorii sapte ani de abstinenta.
Ma imbrac lejer,imi prind parul intr-un coc si imi apuc geanta de pe cuier.Imi pun ochelarii de soare si conduc peste limita admisa a vitezei la depozitul de arme.
Am client nou si vreau sa fac personal prima livrare sa ma asigur ca nu-i vreo teapa sau mai rau,vreo infiltrarea de-a KGB-ului.
"Te-ai trezit?"imi pare pe ecranul telefonului mesajul de la Ivan.
"Sunt la depozit,te sun cand termin" ii trimit inapoi.
N-am de gand sa-l sun dar trebuie sa-l tin cumva distantat o vreme.Imi este cam rusine de el asa ca am in plan sa-l evit.-Dimitri!ai incarcat camioanele?il intreb pe individul care duhneste ca o distilerie.
-Totul pregatit,totul curat,clientul asteapta la Narva!imi spune chinuindu-se sa stea drept.
Cum dracu ma aleg doar cu incompetenti?oare pentru ca eu ii aleg!
-Incearca dracului sa fii prezentabil pana deseara,arati ca un boschetar!ii reprosez.
Doar aproba si iasa din sala armamentului.
Imi place ce vad,Ivan mi-a dat marfa de calitate.Nu ma dezamageste niciodata.............
Merg in urma masinilor incarcate cu arme si munitie pana in Narva.Drumul a fost lin fara intemperii,Dimitri a facut o treaba buna.
Un Bentley Continental GT negru parcheaza periculos de aproape in botul Volvo-ului meu XC90.Daca imi atinge masina nici Satan insusi nu-l scapa din mainile mele.
Iau Glok-ul de 9mm de pe locul din dreapta si il pun la spate langa geamanul lui,lasand geaca neagra de piele sa le acopere.
Dimitri si celalalt sofer stau in fata dubelor cu armele pregatite.
Portiera dreapta din spate a Bentley-iului se deschide si tacticos individul isi lasa picioarele la asfalt.
Recunosc pantofii Versace deoarece Ivan are legamant de botez cu marca asta,iasa complet din masina si pot studia imensitatea de om.Drace!toti interlopii trebuie sa fie sexi?sau asta e pedeapsa pentru hormonii mei?
Daca ar sti Ivan unde dracu sunt si mai ales ce fac cu armele lui mi-ar trage personal un glont in frunte.
Individul sexi inainteaza pana in dreptul masinilor impreunandu-si mainile la spate.Mda!cum ma asteptam,costum Armani personalizat,ceasul Hublot Big Bang ii completeaza impecabilitatea si atitudinea aroganta nu se lasa mai prejos ca tinuta.
Cobor si eu din masina ocolind botul pana in dreptul lui.Doua gorile indreapta armele spre mine si alte doua matahale tintesc spre soferii mei care nu lasa pistoalele jos.
Individul face un semn din degete si armele sunt lasate jos.Hmm!chiar nu stie cu cine are de-aface.
-Igor!spune cu vocea ragusita.
Cata lipsa de inspiratie!Igor!mai ca ma pufneste rasul.
-Satanà!spun si eu ridicand privirea la el.
E frumos ce dracu s-o mai dau la intors.
-Mi te imaginam altfel,zice scrutandu-ma din cap pana in picioare.
-Altfel cum?intreb curioasa.
-Doar altfel!raspunde sec.Ma asteptam la ceva elegant,continua dupa un alt studiu asupra mea.
-Igor,ii pronunt numele dramatic,nu trebuie sa te impresioneze postura mea ci marfa!ii spun sictirit.
-Ce ai pentru mine?intreaba curios.
-Iti arat!spun mergand spre masinile incarcate.
Ii fac semn lui Dimitri sa dea la o parte prelata,urc prima fiind urmata de Igor si doua gorile.
-Grenade Field Frag cu bila,grenade de 40 mm tip 84 BBS si M203/M381 cu 120 de bile,mitraliere Uzi de 9x19 mm cu 600 focuri pe minut si in cealalta masina munitia.
-Impresionant!spune cu o figura uimita.
-Eu sau armamentul?intreb retoric.
-Ambele!raspunde sigur.
-Sa-nteleg ca raman,trag concluzia.
-Raman sigur si mai vreau!spune entuziasmat.
Mimica fetei i se schimba si se rasuceste brusc spre mine.
-De ce o rusoaica vinde arme dusmanilor?cine trage sforile?maraie la mine amenintandu-ma cu pistolul luat de la o gorila.
Pfff!amator!crede ca am prima data o teava de pistol la tampla.
-Usurel pitbull,sa nu-ti plesneasca vreo vena!ii vorbesc degajat de parca m-ar durea fix in cot de pistolul lui.Nu sunt rusoaica in primul rand si in al doilea as vinde-o si pe maica-mea aluia care plateste.
-Daca ma tragi in piept iti zbor creieri!ma ameninta iar.
-Asculta-ma bine papagalule!tu m-ai contactat,tu ai comandat!eu am indeplinit cerinta.Nu fa figuri cu mine,chiar daca sunt pe partea ta de granita nu inseamna ca nu ma tine sa te arunc in aer cu tot cu dube.Pentru mine ce vezi tu aici e mai putin de 5% din armamentul ce-l detin.Il cumperi sau dispari?
-De unde stiu ca esti de incredere?
- Nu sti!cum ai avut incredere sa ceri comanda tot asa ai curaj sa o si receptionezi!Uite care-i treaba!nu-mi place sa pierd timpul si sa fac plimbari cu doua camioane ticsite de explozibil pintre granite,ii vorbesc pe un ton ferm care nu tradeaza nimic.
Nu mi-e frica de moarte,nu mi-e frica de nimic.Poate doar de mine cateodata.
Imping teava pistolului cu degetul aratator foarte non-salant si ii dau branci din calea mea.Igor ma urmeaza langa masini si pare incurcat.
-Hrive,ruble sau euro?ma intreaba nesigur.
-Euro!banii cash!ii raspund.
CITEȘTI
Drumul spre Iad
ContoCare este visul unei adolescente la 17 ani?O iubire ca in povesti,o familie iubitoare,o cariera stralucita si de ce nu chiar rochia alba de mireasa. Dar in viata nu primesti ce iti doresti In urma tradarii iubitului ei de doi ani toate visele se nar...