Femeia asta imi poate asigura o sedere definitiva intr-un spital de boli mintale.Se joaca cu mintea mea,ma poate rasuci dupa pofta ei.Stiu ce poate,am auzit si am vazut cu ochii mei dar vreau sa cred,imi doresc sa cred ca exista si o farama de suflet sub masca de asasin platit.Si cand ma gandesc cate suflete are pe constiinta la comenzile mele.
-Ivan!vocea ei putin ridicata ma aduce la realitate.
-Da!spun ca trezit din transa.
-La ce dracu contemplezi cand eu ma chinui sa te fac sa termini?
-La nimic Ana!ii spun apucand-o mai ferm de solduri si coordonandu-i miscarile.
O misc in ritmul placut mie,sunt egoist dar nu-mi pasa acum daca ea isi va da drumul sau nu.
-Sunt aproape Ana!ii spun printre gemete apucandu-i buzele intre ale mele.
Si ea geme si respira haotic,imi raspunde patimas la sarut incercand sa domine.
Capitularea e aproape,ma mai imping de doua ori adanc in canalul stramt care mi-a adus atata placere in cateva ore.Imi dau drumul in interiorul ei simtindu-i pereti vaginului cum se strang in jurul meu.Imi sprijin fruntea in scobitura gatului ei subtire si impodobit de un lantisor de aur alb abia vizibil cu un pandantiv la fel de micut batut in pietre albe.Nu stiu ce semnifica incurcatura aia de linii.
Respiratiile noastre revin la normal dar nu ma retrag din interiorul ei,imi mangaie spatele cu varfurile degetelor de jos in sus si isi tine obrazul lipit de al meu.-Poti sa-ti iei azi liber?intrebarea ei spargand linistea asternuta intre noi.
-Pot oricand,doar sunt patron!ii spun arogant.Dar de ce sa-mi eliberez azi programul?
-Vreau sa stai cu mine!
Afirmatia ei ma lasa din nou fara cuvinte.O prind usor de umeri si o dau cativa centimetri in spate cat sa o privesc in ochi.Ceva clar i s-a intamplat si e mai grav decat imi pot imagina.
-Ana ce se intampla?o intreb serios.
-Vreau doar sa mergem la mine si sa stam azi impreuna.Atata tot!Am nevoie de liniste dar si de companie.De prea multi ani singuratatea imi e prietena.
-Dau niste instructiuni si mergem!ii spun linistitor mangaindu-i obrazul usor.
Ies din ea incepand sa-i masez spatele cu gelul de dus.Ma lasa sa o spal si sa ii rasfat simturile cu sarutari si atingeri usoare.
Iesim din baie si imbracam aceleasi haine de ieri,dau niste indicatii facand si ea la fel ,apoi parasim cladirea.
Fiecare merge cu masina lui,opresc in drum spre apartamentul ei si imi cumpar niste haine lejere,mancare chineasca pentru mine si lasagna pentru ea.
Sunt in dubii cu motivul pentru care ma tine langa ea.Poate fii adevarat ca se simte singura si ca are nevoie de cineva iar in situatia noastra nici in umbra proprie nu ne putem increde.Dar pot fii si alte variante necunoscute mie.
Iau liftul pana la etajul zece unde usa intredeschisa imi indica apartamentul.Stiam doar blocul dar nu am fost in casa ei.Bineinteles totul e alb-negru,mobila putina dar bun-gust,livingul e impresionant mai ales peretele de sticla care noaptea probabil ofera o imagine incantatoare asupra orasului.
Apare dintr-un hol,care adaposteste alte trei usi,imbracata in colanti negri,cred dupa cat sunt de mulati,si o bluza neagra care ii lasa umarul stang descoperit dar ii ascunde fundul.
-Ce ai in pungi?intreaba venind langa mine.
-Micul dejun servit la pranz si haine de schimb,ii spun sarutandu-i scurt fruntea.
Imi ia cutiile cu mancare si dispare pe dupa peretele care desparte livingul de bucatarie.Fara nicio jena imi scot costumul deja purtat doua zile si imbrac pantalonii sport si tricoul.Arunc hainele murdare in punga cartonata si o las pe holul de la intrare.Urmez drumul Anei si o gasesc pe scaunul inalt cu o cana de cafea si tigara in mana.Imi place imaginea,m-as putea obisnui sa o am in fiecare dimineata asa;dar nu!stiu ca ea m-ar trage in abisul ei intunecat.
-Ce vrei sa facem?o intreb luandu-i cana cu cafea din mana.
-Mancam si dormim,imi spune eliberand fumul in niste cercuri micute.
-Din partea mea e bine oricum nu am dormit deloc.Sti ca suspini in somn?
Isi ridica privirea spre mine ca mai apoi sa-si roteasca ochii prostesc.
-Probabil!imi raspunde incercand sa para neafectata dar stiu ca nu-i convine;i-am sesizat un lucru din intimitatea ei.
-Nu te inteleg!cum dracu poti manca aratarile alea?ma intreaba stramband comic din nas la vederea sushi-ului.
-E doar peste!incearca!spun intinzand furculita in directia ei.
-N-ai sa vezi!reactia ei e ca a unui copil in fata legumelor fierte.Si daca vrei sa dormi cu mine sa inghiti sticla cu apa de gura.
-Esti irecuperabila!exprim invins.Strange cutiile goale,pune tacamurile in masina de vase apoi umple doua pahare cu vin alb dulce.Nu e preferatul meu dar tinand cont ca e abia ora 12 dimineata merge asta.
In living se invarteste de cateva ori punand pe repeat melodia Solitude de la Buddha Bar apoi aduce o patura neagra si se foieste langa mine pe canapea.
Ma intind complet sprijinindu-mi capul de spatarul canepelei in L,apoi o trag peste mine.Sta cu capul in scobitura gatului meu si ii pot simti respiratia calda care se izbeste regulat.O acopar cu patura adusa de ea sarutandu-i umarul dezgolit intai apoi o infofolesc complet.
-Ana,sa sti ca nu mi-ar place sa aflu ca adevaratul motiv pentru care sunt aici cu tine nu e cel care mi l-ai spus.Ti-e frica de cineva?esti amenintata?ai nevoie de protectie?
-Ivan cine dracu sa ma ameninte?sti bine ca atata timp cat am arma in mana nu ma tem de nimeni oricat de bazat ar fi respectivul.
Protectie?futu-i!
-Ana!noi nu ne-am protejat!cel putin eu nu,ii spun pe un ton agitat.
-Si?
-Ana serios?!am terminat in tine de fiecare data!iei tu pastile?
-Nu-ti face griji!sunt mai stearpa decat desertul in sezonul uscat.
Marturia ei ma linisteste pe o parte dar alte sentimente de parere de rau pentru ea prind contur.
-Imi pare rau!spun incet masandu-i spatele.
-E in regula!am depasit momentul,de fapt nu m-a afectat deloc.
-Ce ti s-a intamplat?curiozitatea ma roade si acum e momentul sa scot cate ceva.Nu cred ca va mai fi asa vulnerabila vreodata.
-Prea multe lovituri!
-Ai pierdut vreo sarcina?
-Nu,nu am avut vreodata dar si daca as fi avut nu as fi pastrato.Nu am ce sa ofer!
Nu zic nimic doar o strang mai tare langa mine.Stiu ca are dreptate,e mult prea putreda pe interior.Demonii o tin in iadul pe care singura l-a creat in jurul ei.
Ii stiu povestea si nu e cu nimic deosebita de ceea ce li se intampla majoritatii oamenilor.Doar ca ea a menifestat suferinta prin ura,razbunare,crime.Poate ca daca ar fi primit ajutor la timp s-ar fi salvat.
-Cati ai omorat?soptesc intrebarea plasand un sarut pe crestetul ei.
-Nu le mai stiu numarul.Prea multi,prea multe!
-Ai omorat copii?
-Cativa!
-Ana!exprim aproape ingrozit.Cat de mici?
-Trei sau patru ani!nu stiu sigur!
-Te bantuie asa-i?
-Nu toti!unii au murit impacati.I-am scutit de vietile mizere care ii astepta.
-Ii visezi?
-Acum nu!dar intr-un timp erau singurii care imi tineau de urat.Sti?nu m-au judecau,cred ca si in nefiinta le era frica de mine.
Ma cutremur!psihicul meu e puternic zguduit de marturiile ei.Imi e draga,e omul pe care ma bazez de sapte ani.Niciodata nu m-a dezamagit in vreo privinta dar e prea mult.Mult prea mult.Ea nu are nicio lege,nici macar proprie.E complet dezaxata.
-Esti ingrozit?sa sti ca nu-i nevoie sa ramai!imi spune ridicand capul de pe pieptul meu si privindu-ma fara niciun fel de sclipire.
-Nu Ana!nu plec!incearca sa dormi,voi fi aici cand te trezesti.
Ii sarut lung fruntea apoi tampla si o culc la pieptul meu din nou.Se simte protejata si cel mai important stie ca nu e singura.
-Ana!promite-mi ca vi la mine oricand simti nevoia de o imbratisare sau sa dormi cu cineva si nu ma refer la sex.
-Promit!ALELUIA!in sfarsit am reusit!A durat mult pentru ca am pierdut sirul ideilor apoi au revenit amestecate si am avut o invalmaseala in cap.
Am vazut ca se dedica capitole,daca vrea cineva lasati un comentariu sau pe privat.
Cu cel mai mare drag o voi face.
CITEȘTI
Drumul spre Iad
Cerita PendekCare este visul unei adolescente la 17 ani?O iubire ca in povesti,o familie iubitoare,o cariera stralucita si de ce nu chiar rochia alba de mireasa. Dar in viata nu primesti ce iti doresti In urma tradarii iubitului ei de doi ani toate visele se nar...