2.

18 4 1
                                    

Na další zastávce přistupuje jen několik lidi a vlak se po krátkém zastavení rozjíždí dál. Myslím že právě nadešla ta pravá chvíle k tomu, abych se zeptal na pár věcí.
Doufá že mi teď řekneš, co se děje mezi tebou a Yoongim!
V kupe jseme sami takže si mužem povídat, aniž by nás někdo cizí poslouchal.

Opravdu chceš všechno slyšet? Zavrti se Tea na sedadle.
Nezdá se že by byl nadcházejícího rozhovoru nějak zvlášť nadšený, ale ja nemíním nijak ustoupit. Na Tae mi záleží a protože poslednich pár dní byl dost smutný chci aby mi vše řekl, je mi jasný že z jeho chováním má hodně společného Yoongi.

Tak spust bráško, chci slyšet vše jasný.

Seš si jistý že chceš všechno slyšet?
Jasně že chci! Jinak bych se te přeci neptal!'' přikývnu.
Jsem napnuty jako struna, protože se dozvím opravdu zajímavé věci. A pokud se dozvím informace ktere by mohli Taejovi pomoc, budu jenom rád,protože mi je jasný že Tae si láme hlavu nad něčím co vymyslela jeho hlavička a ve skutecnosti je určitě vše jinak.

Tak fajn jak chceš, Jimine povím ti všechno, co vím , rozhoupa se Tae , konečně.
Loni jak jsme byli v Itálii ten týden co jsme tam pak prožili, stal opravdu zato!
Během našeho pobytu se stalo v Itálii mnoho věcí, a ne všechny byli příjemné. Yoongi si tam až moc rozuměl s tím klukem jmenuje se Joon pamatuješ si ho,, jen jsem přikývl a nechal ho mluvit.
A za mnou přijel můj bývalí přítel, se snahou mě získat zpět. Na konec jsme vše zvládli Joon se stal naším kamarádem a začal chodit s Jinem.
Ale po návratu domů byl Yoongi divný, nakonec jsem to nevydržel a zeptal se ho jestli je v pořádku. Na to odpověděl jen jo, ale ja se nedal jelikož byl ještě víc zamlkli než obvikle.

A řekl ti to co jsi chtěl vědět.

Ne, nic jsem z něho nedostal, pořád jen říká že je vše v pořádku, ale něco se děje to vím jistě.

Tae a ne žárlí třeba?

Jo a na koho jako já přeci miluji jen jeho to musí vědět ne.

Nevím a řekl si mu to.

Jako kdy?

Já nevím, ty genie představ si že za yoongim přijede jeho ex na vaši dovolenou a bude se ho snažit získat zpět jak by ses asi cítil.

Rozbyl bych mu hubu.
Sakra to mě vůbec nenapadlo
A ten debil mě ještě políbil..

COŽE Taehyungu vy jste se libali to jako myslíš vážně!!

Jimine ne tak to není já ho nelibal to on se na mě vrhl blb jeden hned jak jsem se vzpamatoval tak jsem ho od strčil. Myslíš že nás Yoongi viděl.... Ne, ne, ne to určitě není možný protože by nás oba zabil.

A co když ne a proto je tet takoví Taehyungu neví co má dělat.

Jimine co když se semnou rozejde.

Tak a je to tady tet budu muset zbytek cesty uklidnovat Tae. To to pěkně začíná hystericky Tae a víkend strávený s jedním idiotem zvaným Jungkook, kookie, jak mu říkají ty pipiny co se kolem něho motaj chudinky jen kdyby věděli že není na holky.
Nechápu jak jsem se mohl nechat Taem přemluvit a jel sním .

𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒Kde žijí příběhy. Začni objevovat