5.

15 5 2
                                    

Tae si klidně usnul. Nejhorší na tom všem je že ten blázinek je v tom všem nevinně stačilo by kdyby si s Yoonmim promluvil a vše mu řekl. Nic méně mám pocit že mi Tae ještě něco tají. Jimin výhledl z okna a všiml si že projeli poslední stanici.

Tae vstavej už Budem vystupovat.

Co já usnul Jimine, jo usnul nechal jsi mě tu sedět jak trupku Našpulil jsem rty.

Promiň Jimine měl jsi mě vzbudit, omlouval se Tae, to nic dělám si srandu v pohodě. Tak pojď ať už jsme venku. Vystoupili jsme z vlaku. Rozhlížel sem se jestli neuvidím známou tvář která na nás měla čekat na vlakači, ale nikoho jsem neviděl, Tae neříkal jsi ze nás tu bude čekat Hobi?

Jo, psal jsem mu v kolik přijedem. Raději mu zavolám.

Nemusíš, už je tu, tak jdeme zamumlal Tae.

Ahoj kluci tak jaká byla cesta.
Super. Jimin se podíval na Tae a zvedl obočí. Jistě že ano
Jeho milost Tae si dal dvacet a já jako jeho podány pěkně potichoučku seděl a hlídal.

Hobi se rozesmál, jasně my starší bratři musíme dávat pozor na mladšího bratříčka.

Jimine dáš prosím bagle do kufru, jistě vaše výsosti jak si přejete.

Mezi tím co Jimin dával věci do kufru Tae a Hobi stali o podal a povídali si Tae věděl o plánu který měl Jungkook. Jak je natom kooke musí být posranej strachy, no abych řekl pravdu tak i já se bojím reakce bráchy až zjistí pravdu určitě mě zabije.

Hobi mírně přikývl máš pravdu kooke dělá hrdinů ale kouká tak vyděšeně a pokaždé když zazvoní zvonek u dveří tak zdrhne do svého pokoje.

Hotovo, mužem už jet docela mi už vyhladlo po té cestě.
A co kluci už přijeli všichni.

Jo, Kim v autě polil Jina takže vypadal jako kdyby to neudržel. Suga a Suni už taky dorazili takže už se čeká jen na vás.

Jak jako na nás říkáš to jako by už nikdo jiný neměl přijet.

Chime vidíš koukej není to tu nádherný začal Tae křičet přes celé auto, Hobi se díval do zpětného zrcátka a dusil se smíchy.

Tae jsi v pořádku dnes jsi celí den divný. Co, ne, ne, jsem v pořádku úplně.

Tak hoši a jsme na místě vystupovat.

Wau to je nádhera Hobi myslel jsem že je to nějaká vesnička chata, ale toto je jako v těch telrnovelach úplná hacienda nebo jak to tam nazivaji.

Tae opravdu si v pohodě?

Jistě že víš kolik je tady místa kam se schovat?
Chceš hrát schovku či co! Na Hobiho párty.

Tae jen pokrčil rameny a šel dál za Hobim.

Jimin se rozhlížel kolem sebe a najednou do někoho narazil. Byla to něčí hruď dotyčný byl o něco výši takže Jimin neviděl kdo ten dotyčný je.

𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒Kde žijí příběhy. Začni objevovat