11

14 4 2
                                    

Jin
Hned jak jsem viděl Jimina tak mi bylo jasný že jk na tom nebude nejlíp a tak jsem vyrazil za ním do zahradního domku který je kousek za domem.

Jk
Hned jak Jimin odešel opřel jsem se o dveře, dotkl se svich rtů na kterých jsem ještě cítil ty Jiminovi. Zjel jsem po dveřích k zemi a hlavou mi pořád probíhalo to co se právě stalo. Líbal jsem Jimina a on mě, odpovídal na moje polibky stejně vášnivé jako já. Takže ještě není nic straceny sice tvrdí že mě nemá rád, ale já to nevzdám do prázdnin je ještě daleko.

Jin
Doběhl jsem ke dveřím a snažil se je otevřít, ale nic, Jungkooku seš tam.

Jo, Jine jsem.

Jak ti je? Po pravdě nevím.
Nevíš,? právě jsem v sedmém nebi a zároveň  se nesnáším.
Vysvětlit prosím.
Právě jsem políbil Jimina a nebylo to násilím on mi to dovolil a oplacel, ale taky jsem se dozvěděl proč mě tak nesnáší.

Jm
Vyšel jsem do domu a všichni na mě zirali. Co na mě koukáte jako na nejakyho vraha já nic ne provedl. Fakt úžasný kámoši jste bojíte se jen o něj a co já!

Kde je Tae? Hobi ptám se kde je můj bratr. Promiň je ještě s Yoonmim v pokoji. Ok tak mu řekni že jsem už odjel. Jimine počkej mi tě vezmeme pojedeme hned jak se vrátí Jin. Ok budu čekat venku.
To nebudeš ani snídat ozval se Jin který stál ve dveřích. Nemám hlad Jine. To říkej někomu jinému a ne mě nestal jsem v kuchyni jen tak pronic zanic takže prosím pane Park. Jen jsem zakroutil očima a šel opravdu nemám náladu se hádat.
Když jsem vešel do kuchyně uviděl jsem tam u stolu sedět Jungkooka jak se prehrabuje v jídle zrovna on který jídlo miluje. Nestidiš se takhle se hrabat v jídle promluvil jsem na něj. Podíval se na mě a jen se slabě usmál. Nějak nemám hlad. Zkus to říct jinovi.zasmal jsem se na Jungkooka. Zkusil jsem ale dopadl jsem stejně jako ty. Takže se spolu najime pane Jungkook co nato říkáte, říkám že mi bude ctí pane Jimine.

Jimine můžeme být aspoň kamarádi já vím že mě nemáš rád, ale už jen kvůli klukům. Díval jsem se na Jk a tak nějak jsem zjistil že mi nevadí sedět sním u jednoho stolu a povídat si sním, možná pomohlo to že jsem mu konečně vše řekl. Asi máš pravdu řekl jsem, ale nečekej žádný zázraky.

Jimin
Konečně jsem doma svalil jsem se na postel a zíral do stropu, když jsem zavřel oči tak se mi vše začal promítat v hlavě celí víkend to jak mě Jungkook políbil to jak intenzivně jsem cítil každý jeho dotek, to jak jsem se chtěl vzepřít. Ale když se jeho ústa dotkla těch mich, rázem se ve mě rozpoutala bouřka. Koledoval jsem si o to když jsem mu to dovolil, ale vychutnávat jsem si každou sekundu i když mě to přivádělo k šílenství. Myslí mi však probleskavalo  že nesmím překročit hranici a tak jsem odtrhl rty od těch jeho, snažil se mě si přitáhnout zpět ale já ho od sebe odtahl, kdyby jen věděl jak to pro mě bylo těžké ale kdybych mu to dovolil věděl jsem že bych mu podlehl. A já nechtěl být jen někdo na jednu noc a nebo splnění jedné sázky.

Jk
Sedím v autě a přemýšlím o vše co se stalo je mi jasný že Jimin ke mě něco cítí a není to jen nenávist, poznal jsem to s toho polibku. Tet ho musím přesvědčit že mi může věřit, že bych mu nikdy neublížil.
Udělám vše aby se do mě znova zamiloval.

𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒Kde žijí příběhy. Začni objevovat