17.

17 3 3
                                    

Jh
❥︎❥︎❥︎❥︎
Narovnal se a zahleděl se jí do očí. Suny, ale říkalas že to Sugovi řekneš. To jsem nikdy neřekla, usmála se na něj. Říkala jsi že jdete na kafe? To jsme byli, ale nějak se na to téma nedostalo. Bude zuřít až se o nás  dozví a ještě víc jestli se to dozví od někoho jiného, měli by jsme mu to říct co nejdřív.

Hobi ji začal hladit po ruce. Suny se zachvěla. ''
Usmála se na něj, neboj vše bude v pořádku, miluji tě na tom se nic nezmění. Hobi ji pomalu začal svlékt a vášnivý hlad mezi nimi narůstál. Vklouzla mu prsty do vlasů a přitáhla si ho k sobě. Začali se líbat a Hobi ji stáhl šaty z ramenou. Stala před ním jen v černé podprsence bez ramínek kalhotkách a černých lodičkach. Jeho pohled ji pálil na kůži. Stoupla si na špičky, objala ho kolem krku a políbila ho. Vezmi mě do postele.
Tvé přání je mi rozkazem.
Popadl Sumy do náruče a zamířil s ní do ložnice. Byl rád že poslechl své instinkty a dnes večer ji vyhledal. Uvědomil si jak prázdný by byl kdyby jí opustil jen aby ji neublížil hadkou z jejím bratrem ohledně jejich vstahu. Položil Sumy do postele a rozepl si košili. Vklouzla vedle ní a přejel jí prstem po okraj kalhotek. Cítil jak se zachvěla. Snažil si zapamatovat každičký její pohyb. Měla plná prsa a postavu ve tvaru přesýpacích hodin, jako by byla stvořená ke svádění. Jen on věděl že se v ní skrývá romantická duše. Vzal ji za ruku a políbil ji na zápěstí. Došlo ji ze Hobi dnes nechce nic u spěchat. Sklonil se, aby ji políbil a za tlačil ji do polštářů. Líbal se pomalu a jemně a Suny cítila, jak jí začal hladit prsa přes černou krajkovou podprsenku. Natáhla se a rozepnula si ji. Hobi ji odhodil stranou, prstem obkroužil stuhou bradavku a poté jí vzal do úst. Ještě sundame tohle, zamumlal a stáhl ji krajkové kalhotky. Suny se natáhla pro prezervativ a pomalí mu ho nasadila. Pak převzala iniciativu ona. S potěšením sledoval, jak prozkoumávat jeho hrudník a ramena. Nemohl od ní odtrhnout očí. Netrvalo dlouho a oba se pohybovali ve stejném rytmu,ktery je každým dalším pohybem unasel blíže k vrcholu. Zmocnil se ho intenzivní sladká bolest a v zápětí se propadl do hlubin. Suni se mu svezla na hrudník. Hobi jí políbil na rameno a pevné ji objal tet byla celá jeho.

Něco ti řeknu, promluvila do ticha. Zítra s ním promluvím. Myslíš že to zvládneš?
Jistě že jo neboj pochopí to.
Máš pravdu krátce ji políbil na rty a natáhl se pro oblečení.
Už musíš jít? Sumi se překulila na břicho a koupala nahama ve vzduchu věděla že na ní visí očima. Jestli zůstaneš celou noc, nebudeš litovat. Hobi se zarazil. Jak to myslíš? Nech se překvapit. Poklepala si prstem na bradu. Třeba ti uvařím snídani a pak je tady ještě raní sex. To snad přesvědčí jsem po ránu plná energie. Hobi odhodil oblečení a vrátil se k ní do postele víš že toho moc nenaspiš?
Zkusto a objala ho kolem krku a přitáhla si ho blíž k sobě.
  ❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎
    𝑻𝒂𝒕𝒐 𝒌𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒂 𝒋𝒆 𝒑𝒓𝒐 𝒎𝒐𝒖 𝒔𝒑𝒓̌𝒊̄𝒛𝒏𝒆𝒏𝒐𝒖 𝒅𝒖𝒔̌𝒊 ,𝒕𝒂𝒌 𝒔𝒏𝒂𝒅 𝒔𝒆 𝒕𝒊 𝒃𝒖𝒅𝒆 𝒍𝒊𝒃𝒊𝒕 hopetynka 💜

𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒Kde žijí příběhy. Začni objevovat