Začal jsem ho líbá chvíli se ani nepohl jeho ruka přestala hladit moje záda. Ok tak musím přitlačit rukou jsem mu zajel do vlasů a druhou rukou ho chytil za bradu pomalu jsem se k němu otočil celím tělem tím jsem ho donutí aby si lehl. Ale pořád žádná reakce a tak jsem si na něj sedl Jungkook se na mě koukal byl v šoku, usmál jsem se a olizl si rty začal jsem se k němu přibližovat, ale on mě zastavil. Jimine přestaň nechci abys toho zítra litoval.
Jimine posloucháš mě Sakra přestaň se vrtet jinak, jinak co hm co jinak uděláš keksiku. Přestaň se vrtet a říkat mi keksiku. Jinak co sušenko hm co mi ty můžeš udělat. To nechtěj vědět, ale co když chci vědět. Za hrávaš si chime. Ok nebudu tě nutit můžu zavolat třeba někomu jiným vsadí se že do pěti minut je tu.
Dobrá řekl jsi si o to sám pak mě ale neobvinuj. Prohodil jsem naše pozice a teť Jimin ležel po demnou. Nemůžu uvěřit že se to děje můj Jimin leží po demnou kouká na mě a v jeho krásných očích vidím že po mě touží stejně jako já po něm. Je tak krásný jeho košile je do půlky rozepmuta chci vidět víc a tak jsem mu ji rozhrnul a odhalil jeho růžovou bradavku, neodolal jsem a lehce ji políbil pak ji lehce ztiskl mezi zuby a na konec ji pofoukal Jimin se prohl v zádech a já pomalu jemnými polibky jsem si razil cestičku k jeho rtům, ale nejdřív jsem se zastavil na jeho rameni pak na jeho krku kde jsem mu nechal pár cucfleku , všiml jsem si že Jimin si zkousl svůj ret, tak to ne chlapecku ty budeš sténat moje jméno. A tak jsem přitlačit svůj rozkrok na ten jeho jednou rukou mu zajel do vlasů a druhou si začal hrát s jeho bradavkou . Chim to nevydržel a zastenal hned jsem využil příležitost a strčil mu jazyk do pusu. Jimin se najednou od táhl a pronesl tichým, vzrušeným hlasem,
Chci se stebou milovat.
Opravdu to chceš?
Nikdy jsem nic nechtěl víc.
To ani já, pokyval hlavou. Přejel mu rukou po jemné kůži jeho hrudi dolů k jeho opasku. V klouzl zalem kalhot a stáhl je dolů, přitom se díval na Jimina. Jungkook se snažil rozepnout knoflíčky na své košili,ale moc se mu nedarilo chim viděl že se mu moc nedaří a tak se k němu přiblížil chytil košili a jednoduše jí roztrhl. Ve chvíli byly oba nazí Jk přejel svou rukou po jeho stehně nahoru a dolů, a v klouzl mezi ně, víš, až tam. Pokládal mu něžné polibky směrem na horu až se dotlk Jiminovi chloubi jeme ji políbil a olizl jeho špičku pak ho vzal do úst a zároveň ho hladil. Jimin projel mráz v zádech a zastenal kookovo jméno. Jimin naznačil svému milenci že je připravený a že chce víc Jk pochopil a začal si razit cestičku k jedné bradavce kterou začal sát přitom opatrně pronikl dovnitř a jeho něha Jiminovi vehnala slzy do očí. Jm přízvedl boky, aby mu usnadnil cestu. Ach zastenal Jk zároveň s Jiminem jako omameny. Jungkook zdržel dech v klouzl opatrně do vnitř,, nejprve jen malý kousek, jako by čekal, až ho Jimin sám strhne k sobě, až se mu z hlubokým zastenanim podařilo proniknout až na konec, a pak se pokusil udržovat jemný, pomalí rytmus, ale jeho úsilí brzy vzalo za své, protože mu Jimin odpovídal tak divoce, že se i on přestal ovládat a jejich těla se do sebe zaklesla v divokém souboji o kterém nebylo vítěze. Bylo to jemné i zběsile zároveň, a i když se snažil brát ohled jeho tělo ho samo vyzývalo ke stále zběsile jízdě. Jako by si chtěl v jedninem aktu sblížení dopřát všechnu rozkoš která mu byla tak dlouho odpírána.
Jungkook jako omámený vnímal výkřik, který se Jiminovi na vrcholu nezadržitelně vydal že rtů a pak se i on sám v mohutné vzpeti uvolnil a jeho tělo explodovala silou která se něm celí tři roky sbírala a čekala na uvolnění. Ležel nad ním a ještě stále nechtěl uvolnit spojení, po kterém tak dlouho toužil. Připadal si jako v ráji... Ve kterém právě tet začalo pršet. Jimin začal plakat. Jungkook hned začal Jiminovi slíbavat každou slzu, ublížil jsem ti Chime, on zavrtěl hlavou,, ne já jen, kook mu položil ukazováček na rty, Jimine nikdy bych ti nic takoviho neudělal prosím věř mi miluji tě.
ČTEŠ
𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒
Romance𝑻𝒆𝒏 𝒌𝒍𝒖𝒌 𝒏𝒆𝒏𝒊̄ 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒏𝒊,𝒐𝒑𝒓𝒂𝒗𝒅𝒖 𝒉𝒐 𝒏𝒆𝒔𝒏𝒂𝒔̌𝒊𝒎,𝒋𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒊𝒗𝒏𝒚 .𝑵𝒆𝒏𝒖𝒕 𝒎𝑒̂ 𝒕𝒓𝒂𝒗𝒊𝒕 𝒔𝒏𝒊𝒎 𝒄𝒆𝒍𝒊̄ 𝒗𝒊𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒊̄𝒎.