6

15 5 1
                                    

Ahoj Jimine,

Ahoj Jone,

Konečně jste dorazili, jaká byla cesta. Nechápu proč jste jeli vlakem a ne s nama.
Jo chlape tak to je když máš bratra jako já, Tae chtěl jet vlakem prej kochat se přírodou nebo co to mlel. A dnes je obzvláště divnej, ale to možná přeháním asi je nervózní ohledně Sugi

Hm, nezdá se mi hned jak Tae přišel tak se Sugovi pověsil na krk a vůbec to nevypadá že maj nějaký problém.
Co? Celou dobu ve vlaku vyváděl.
Joon začal zmatkovat Jin mu jasně říkal že si má dávat pozor aby se ne prekecl jinak ho prerazi.
Je to tu krásné , Jimine ta zahrada je nádherná haló posloucháš mě.

Hm. Jo, jo, je to tu moc krásné,zajímalo by mě co to dneska všem je,, ok tak já jdu za Jinem do kuchyně jdeš taky?
Ne ještě chvíli tu zůstanu jen běž usmál jsem se na Jona a v duchu ho litoval jak ho znám tak něco při své smůle rozbije a Jin bude šílený vzteky.
Proč mi dneska všichni přijdou divný mám takoví pocit jako by mě někdo sledoval. Stal jsem u prostřed zahrady a rozhlížel se, ale nikoho neviděl.
A tak jsem se vydal do útrob domu.

Yoongi,... hm copak brouku podíval jsem se na Tae.
Tet lituje že na tenhle cirkus pristoupil. Víš je mi hrozně nikdy jsem natohle neměl přistoupit Jimin je můj bratr a já ho takhle podrazil.
Ale no tak tohle není pravda . Bojím se že mi to neodpustí, mýslim že se bojíš zbytečně, ano bude rudej vzteky a bude kolem sebe prskat, taky tě bude chtít u škrtit a tak měsíc stebou nepromluvi a,, a stačilo už jsi toho řekl až, až Min Yoongi si fakt opravdoví přítel. Já vím a proto mě tolik miluješ a já miluji tebe.

Ajš vy jste tak sladký, jen nechápu proč jsi ve vlaku ta vyšiloval co?

Jimine vyjekl Tae jak dlouho tu stojíš, moc dlouho ne jsi opravdu v PoHo brácho dnes jsi hrablej víc něž normálně.

Zdarec švagr, zduř švagr můžeš mi říct co to sním je.
Můžu když viděl Suga Taeho zděšení v očích málem se udusil smíchy. No víš chime Tae se cítí provinile protože tě donutil jet sním sem na víkend. Hm nějak to přežijí. Ale, Už je dost hodin a zatím nikdo jiný nepřijel nemá to být párty.?

Máš pravdu už je dost hodin Jimine a tak by jsme měli rozjet naší párty. Počkej jak naší Hobi to chceš říct že už nikdo jiný nepřijede.
Jimin se otočil na svého bratra a vraždil ho pohledem. Protože mu došlo že se nevihne tomu blbeckovi Joonkookovi v davu jak tvrdil jeho malí bratříček.
Zajímalo by ho kde ten kreten je za celou dobu co tu je ho ještě neviděl. Pochybuji že mám takové štěstí a on nepřijel.

𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒Kde žijí příběhy. Začni objevovat