Jungkook......Hobi...
Tohle není jako školní výlet, poznamenal Hobi a podíval se směrem k junkookovi.
Jk
Tobě je to jedno, ale mě ne.Tohle si myslíš? A proto pořádám školní víkendový kvizovy večery tady u nás na usedlosti.
Hoby, to mě podrž. Ačkoliv bych neřekl, že tento víkend bude kvízový večer s tím co vidím, bar plný flašek alkoholu a jídla.
Hobi mám plán Jimin nesmí mít tušení oč mi jde jinak by se otočil na podpadku a zmyzel jak pára.
A o co ti vlastně jde milí bráchu.
Chceš umřít Jiminovou rukou, protože to se stane až Jimin zjistí cos provedl že tohle všechno je lež.Vlastně to není až taková lež. Že není no tak mi to vysvětli.
No budeš tu ty, a já taky přijede Tae a Jimin, no a ještě Suga a Jin s joonem.
Takže nás tu bude sedm to je fakt velká párty to se nemáte šanci potkat s Jiminem jak si on myslí,..
Jsem noc rád že se bavíš na můj účet bratříčku, ale já pozval i Suny.
Tos neudělal řekni že ne.!
A zvonek měl bis jít otevřít hobajs nechceš abych umřel hned ve dveřích.
Víš co nemám tě rád, měl jsem naší milované mamince říct ať jde na potrat když zjistila že je těhotná.
Taky tě miluju bráško,, ale tet už padej otevřít.
Právě dorazili Jin a pan bůh zkázy.
Máš ještě chvíli života Teda pokavad tě Joon nechtěně nesejme.
ČTEŠ
𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒
Romance𝑻𝒆𝒏 𝒌𝒍𝒖𝒌 𝒏𝒆𝒏𝒊̄ 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒏𝒊,𝒐𝒑𝒓𝒂𝒗𝒅𝒖 𝒉𝒐 𝒏𝒆𝒔𝒏𝒂𝒔̌𝒊𝒎,𝒋𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒊𝒗𝒏𝒚 .𝑵𝒆𝒏𝒖𝒕 𝒎𝑒̂ 𝒕𝒓𝒂𝒗𝒊𝒕 𝒔𝒏𝒊𝒎 𝒄𝒆𝒍𝒊̄ 𝒗𝒊𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒊̄𝒎.