Ahoj, kluci jakou jste měli cestu.
Ahoj, Hobi docela to ušlo jen cestu zpět bude tady můj milovaný sedět na zadním sedadle,podíval se na Joona.
Ale Jine já zato přeci nemůžu neudělal jsem to schválně.
Cos provedl Kime, vilil jsem na Jina pití, ale neudělal jsem to schválně opravdu.
Ale, vdid já vím že ne zlato dojdu se převleci a bude vše ok. A kdeje kooke.?
Utekl do svého pokoje,,
Jsem zvědaví jak přežije dnešní večer.Zajdu za ním a vy zatím připravte něco jídlu mám hlad jak vlk.
Zatím co jsem šel nahoru po schodech sem si představoval jak se bude tvářit Jimin až uvidí kooka.
Ahoj Jine, ahoj jak se cítíš kooke.
Jo jde to a co ty koukám že jsi měl nehodu už jsi to nevydržel a pustil to do kalhot.
Chces umřít dřív spratku, Kim na mě v autě vilil pití pro to vypadám takto.
Hodil jsem po Jungkookovi bačkoru.Ah to chápu divím se že jste dojeli živí.
Proč si sním prostě nepromluvíš? Jimin tě přeci nezabije. Ano, bude vzteky bez sebe, ale když mu vysvětlíš,co cítíš...
Copak nevidíš jak po mě šlehá nenávistný pohledy.
Bojíš se ho!
Já se ho nebojím! Jen klid.
Jakmile mě pozná tak ho dostanu, jen mi budete muset pomoct, ať se vám to líbí nebo ne.To ano, ale jestli se pleteš, pak nastane peklo. Máš pravdu, s tím musím počítat, řekl a v očích se mu objevili obavy. Jenže já nemám na výběr Jine. Vždyť to víš.
OK tak pojď jdem se najíst mám příšerný hlad. Jen jdi já nemám hlad. Opravdu ne! I když jsem přivezl tvoje oblíbené jídlo vařil jsem jen kvůli tobě.
A nemůžu jsi ho sníst tady prosím.A že se nebojí ha, ha, Jimin přijede až za hodinu tak pojď.
O chvíli později si pochutnavali na Jinove úžasném jídle a Jungkook na chvíli Zapoměl co ho čeká Jimin bude zuřít až se dozví, že žádná velká party se konat nebude, že ve finále zde budou jen v osmi což to by mu až tak nevadilo, ale zjištění že zde bude jeho maličkost.
ČTEŠ
𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒
Romance𝑻𝒆𝒏 𝒌𝒍𝒖𝒌 𝒏𝒆𝒏𝒊̄ 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒏𝒊,𝒐𝒑𝒓𝒂𝒗𝒅𝒖 𝒉𝒐 𝒏𝒆𝒔𝒏𝒂𝒔̌𝒊𝒎,𝒋𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒊𝒗𝒏𝒚 .𝑵𝒆𝒏𝒖𝒕 𝒎𝑒̂ 𝒕𝒓𝒂𝒗𝒊𝒕 𝒔𝒏𝒊𝒎 𝒄𝒆𝒍𝒊̄ 𝒗𝒊𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒊̄𝒎.