Jimin se dívál junkookovi do očí, říkáš mi pravdu Jk opravdu ti můžu věřit? , Jk přikývl a díval se přitom Jiminovi do jeho krásne tváře přísahám Chime věř mi nikdy jsem neměl v plánu ti nějak ublížit.
Jm ho něžně políbil, a pak znova,a znova,nakonec spojil jejich rty v hlubší a intenzivnější polibek.
Jeho ústa byla tak hebká přesvědčivá a říkala mu beze slov něco, čemu nemohl rozumět. Jk zašeptal opravdu chceš tohle?zeptal se a přitáhl si ho blíž. Ano, zašeptal, chci to...
Tělo se mu rozpalilo jako v horečce.
Jeho objetí byla hladová. Jimin dráždí jazykem každý kousíček junkookova těla, svou malou rukou hladil jeho chloubou a přiváděl Jungkooka k šílenství a ani si nevšiml co má Jimin v plánu když se Jimin polibky vracel k jeho rtům, pomalu a jemně přitlačil na jeho zadeček aby junkookovi neublížil Jimin si byl jistý že je to Jk poprvé. V tu chvíli Jk došlo co chce Jimin, kdyby to byl někdo jiný tak by mu to nikdy nedovolil, ale Jimin je muž kterého miluje a sním chce vše,proto se prohl v zádech a umožnil Jiminovi vniknou.
Jimin se celou dobu díval kookimu do očí v té chvíli kdy se jejich těla spojili si Jimin uvědomil jak je muž pod ním ten nejkrásnějším na světě. Začal se po malý hýbat a při každém pohybu něžně políbil Jk na jeho sladké rty.Jk, chlape tak se už konečně prober.
Co, cože?
Říkám ti vole ať se probudís
Nevím co se ti zdálo, ale vypadalo to jako by ses měl každou chvíli udělat, smál se Tae.Jk byl zmatený chvíli se rozhlížel koklem sebe.. Uvědomil si že to byl jen sen nic z toho se nestalo takže mě Jimin stále nesnáší.
Kde je Jimin?zeptal se Tae
Někam šel a říkal, doslova až se vrátím ať už tu ten kreten není.
Sakra jak jsem mohl usnout a proč mě Jimin ne vzbudil?Kooku jsi v pořádku, vím že se snažíš přesvědčit bráchu, že to co k němu cítíš je skutečné, věř mi že bych ti strašně rád pomohl, ale slíbil jsem bráchovi že už se do jeho soukromí plést nebudu.
To je v pořádku Tae já to chápu, jen už nevím co mám dělat. Asi bych to měl vzdát všechno jsem podělal a ještě do toho všeho tahám vás a pak jen díky mně se na vás Jimin zlobí, prostě se musím smířit s tím že mě Jimin nemiluje.
Počkej, i když je Jimin můj bratr a já ho respektuji a slíbil jsem, co jsem slíbil, nesmím ti dovolit aby jsi to vzdal a proto ti musím říct ať to nevzdáváš.
Chceš tím snad něco naznačit Tae? Ne Jk nikdy bych na bráchu nepraskl že tě miluje,už od základky a proto tě čím dál víc nesnáší to bych nikdy neřekl ani tobě i když jsi můj něj kámoš, to bych nemohl. Tae se přitom rozhovoru usmíval jak měsíček na hnoji
Jimin
Nesnáším ho kreten jeden proč zrovna já se musel zamilovat do takového hajzla. Měl jsem takovou chuť ho políbit když usnul na mé posteli, byl tak krásný, tak nevinný. Ptám se sám sebe jestli mu po to všem můžu věřit.
Ne nesmím se nechat z blbnout téma jeho sladkýma kecama.
ČTEŠ
𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒
Romance𝑻𝒆𝒏 𝒌𝒍𝒖𝒌 𝒏𝒆𝒏𝒊̄ 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒏𝒊,𝒐𝒑𝒓𝒂𝒗𝒅𝒖 𝒉𝒐 𝒏𝒆𝒔𝒏𝒂𝒔̌𝒊𝒎,𝒋𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒊𝒗𝒏𝒚 .𝑵𝒆𝒏𝒖𝒕 𝒎𝑒̂ 𝒕𝒓𝒂𝒗𝒊𝒕 𝒔𝒏𝒊𝒎 𝒄𝒆𝒍𝒊̄ 𝒗𝒊𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒊̄𝒎.