Jin
Jk, jak dlouho budeš ještě schovaný ve svém pokoji?
Jk, ještě deset minut, pak Jimin už nemůže odejít jelikož poslední vlak jede v 10:10.
Jin
Pak tě Park zabije víš to.
A víš že tu máme auta?Jk
Vím, ale nemáte klíče.Co že?
Copak ne umíš číst!
Nemáte klíče od těch rachotin.Jin
Si mrtvej za to že si mého brouka nazval rachotinou spratku.Jk
Jak se tváří Jimin, už mu asi došlo že nikdo jiný nepřijede
Jin
Právě vraždí pohledem Tae, taky se pořád rozhlíži asi tě hledá takže se připrav pěkně to schytaš chlape.
Jk
OK, ještě 5 min a jdu,dej Jiminovi panáka ať se trochu uklidní.Jin, víš že alkohol zvyšuje agresivitu, a dal si už tři panáky.
༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄
Tae
Jimin odešel do kuchyně otevřel lednici a vytáhl láhev whiskey, kopl do sebe tři panáky za sebou. Jsem mrtvej, mrtvej, a mrtvej. No co řeknu mu pravdu jinak se zbláznilm a je načase aby si ti dva konečně vyřešili problém který spolu mají takhle to dál nejde.
Jimine vysvětlím ti to ale slib mi že se na mě nebudeš zlobit. Ok, tak mluv proč si mi lhal, žádná párty se nekoná. Proč jsme jeli vlakem a ne autem a to divadlo ohledně sugi. Přestaň na mě čumět a mluv Taehyung.Dobře kdybych ti řekl pravdu tak by jsi semnou nejel a tak jsem to upravil z mejdanu na párty. Nevím co máte z Jk za problém ale už nás to štve všechny. Jimin si nalil dalšího panáka a kopl ho do sebe.
Od devítky ho nemůžeš vystát nechápu co se mezi vama stalo, ale do té doby jste byli kámoši.To neřeš
takže mi tím říkáš že ten idiot je tady taky? A vy všichni v tom jedete spolu. Kolikrát jsem ti říkal ať se do toho nepletes Tae hm, jsi blbej nechci s tím kretenem dýchat stejný vzduch.Neřvi na něj, byl to můj nápad, oba se otočili ke dveřím a tam stál Jk opíral se o futra dveří a koukal na Jimina s kamennou tváří, Tae můžeš nás nechat.
Jimin si od frkl, podíval se na Tae a kývl že muže odejít.
Jk stal opěrný o futra že založenými rukami na hrudi, když viděl Jimina jak si naliva dalšího panáka tak se k němu vydal a panáka mu z ruky vzal a kopl ho do sebe.
Jeslí chceš chlastat tak si vem vlastní. Řekl naštvaně a sklenku mu vzal,obešel Jungkooka a chtěl odejít.Jk, ten se jen usmál a zastoupil mu cestu chime můžeme si promluvit.
Jm, se na něho podíval takovím pohledem že se Jk zastavilo srdce. Pane jo jak někdo tak krásný může mít tak děsivý pohled pomyslel si .
Tak poslouchej chlapečku to je naposledy co jsi mě takhle oslovil jasný jinak se neznám. A ještě něco nevím co si tvy kamaradučci myslí že dělají, ale mě stoho vynechte protože já nemám zájem jasný vemu si tady svoji kámošku wiki a pújdem si najít nějaký koutek kde to spolu do zítřka vydržíme a pak odtud zmizim jasný.
Jimine proč jsi takoví vdit jsme si rozuměli byli jsme kámoši a...
A nic jasný já nebudu tvoje rozkošná buznicka a tet se mi klid s cesty kretene.
Jimin odešel z kuchyně a nechal tam kooka stát, ten tam stál jak solnej sloup neschopný slova, vůbec nechápal co se to stalo,ale uvědomil si jedno a to že tenhle víkend bude hodně náročný pro všechny a hlavně pro něj but to vyřeší a nebo umře.
ČTEŠ
𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒
Romance𝑻𝒆𝒏 𝒌𝒍𝒖𝒌 𝒏𝒆𝒏𝒊̄ 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒏𝒊,𝒐𝒑𝒓𝒂𝒗𝒅𝒖 𝒉𝒐 𝒏𝒆𝒔𝒏𝒂𝒔̌𝒊𝒎,𝒋𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒊𝒗𝒏𝒚 .𝑵𝒆𝒏𝒖𝒕 𝒎𝑒̂ 𝒕𝒓𝒂𝒗𝒊𝒕 𝒔𝒏𝒊𝒎 𝒄𝒆𝒍𝒊̄ 𝒗𝒊𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒊̄𝒎.