Jimin šel po ulici a hledal vinárnu . Nebyl nadšený myšlenkou, že si sám někam vyrazí a tak se rozhodl že si koupí láhev dobrého vína a pustí si v televizi sportovní přenos, najednou na proti sobě zahlédl známou osobu, to snad ne, proč zrovna Jungkook.
Ahoj, Jimine jak se máš?
Právě tet na hovno a ty?
No tak nemusíš být hned takoví jen jsem se slušně zeptal.
Fajn, tak zase čau.
Počkej Jimine chci se zeptat kdy doděláme ten projekt do školy.
Nevím měl by si ho dodělat sám protože jsi minule usnul.
To nezní moc rozumně .
Prosím můžeme ho dodělat spolu..Ale, ano klidně.
Co třeba dnes?
Dnes nechci nic dělat, mám v plánu koupit si flašku a dívat se na sportovní přenos jasný.
No tak ti koupím tu flašku a doděláme projekt do školy a pak se můžeme koukat na ten zápas spolu jsme přeci kámoši ne?
OK, tak pojď najdeme nějakou vinárnu.
Jimine ty chceš pít víno až budeme koukat na zápas v telce? Jo proč? No jen tak já si Teda koupím pivo. Máš snad něco proti, otočil se na Jungkooka Jimin a přitom si projel prsty vlasy. Jk zvedl na obranu ruce, ne, ne, v pohodě jen se prosím nečerti.
Konečně jsme dokončili práci do školy a tet sedíme v obýváku před televizí, už začíná zápas. Jimine křikl jsem na něj, už jdu ozval se Jimin, objevil se s mísou popcornem .
V půli zápasu dal náš tím koš a mi začali křičet poskakovat dali si placka a objali se. V tu chvíli nám to přišlo v pohodě až nato že jsme v obětí zůstali.
Ani nevím jak se to stalo,právě jsem se chtěl od táhnout, ale Jimin si mě přitáhl do polibku, překvapeně jsem zasténal a pootevrel svá ústa tak, že se naše jazyky setkaly. Naklonil hlavu a vklouzl mu prsty do vlasů. Měl pocit, že se s ním zatočil celí svět. Jestli měl v úmyslu z něj udělat divocha, povedlo se mu to, během několika málo vteřin. Celé jeho tělo volalo po jeho dotyku a on mu vyhověl . Objal ho kolem krku. Jk ucítil tlak jeho hrudníku na tom svém bebyl schopný dýchat.
Pak se ozvalo cinknutí a zvuk otevírajícich dveří. Hned se narovnáli a v očích měli nečitelné výraz.Ahoj kluci, ozval se táta z chodby,nenechte se rušit já si jen vemu nějaké dokumenty a jdu,. Podívali jsme se vyděšeně na sebe, tati mi začal jsem koktat, v pohodě Jimi už jste skoro dospělí můžete si přeci dát pár piv nic se neděje a mamce to neřeknu. Oh díky pane jeone, odpověděl jsem za chima ten byl totiž rudej jak paprika zřejmě si myslel že nás jeho táta viděl jak se libame, jen tak tak jsem se držel abych nevybuch smíchy.
Dobrá kluci já už musím jít máme toho hodně ve firmě takže se domů asi ani nedostanu. Užijte si večer.
Když Jiminuv táta odešel nevydržel jsem a začal se smát Jimin do mě strčil a dělal uraženýho, ale nevydržel dlouho a svalil se smíchy vedle mě.
Neušlo mu jak se mu uvolnili napjaté svali v obličeji. A pak, přestože to nečekal objal ho Jimin kolem krku sklonil se a políbil ho na rty. Překvapením ztuhl a chvíli trvalo, než se uvolnil. Tiše vydechl, protože toužil po dalších polibcich. Uchopil jeho obličej do dlaní a vychutnávat si jeho plné rty.
♡︎❥︎♡︎❥︎♡︎❥︎♡︎❥︎♡︎❥︎♡︎❥︎♡︎❥︎♡︎❥︎
Jk přerušil polibek podíval se Jiminovi do jeho krásných očí. Děkuji,'' řekl,za to, že
jsem tě mohl políbit.Jimin se na něj podíval, já políbil tebe a potřebuji toho prozkoumat víc, abych ti mohl říct , jestli ano nebo ne.
V tom případě ti nebudu dělat potíže přesvědčit dnes večer že máš pravdu řekl Jungkook.
Tak co říkáš na to jít do mého pokoje.
Říkám ano, nechci se mazlit tady na pohovce odpověděl Jk.
Ta věta způsobila oboustranné ticho. Nikdy by mě nenapadlo, že Jimin bude ten který který udělá první krok. Ale na některé věci se vyplatí počkat
Junkookovi se už nedostalo více času přemýšlet. Jeho rty se pritiskly na jeho v intenzivní polibku a on pochopil, že nastal čas k vážnější hře. Kook zásténal když Jimin přejel rukou přes jeho bradavku. Pohnul se v zádech a nastavil krk jeho polibkům. Poté se jeho ústa přesunula na jeho hole rameno pokračoval do výstřihu jeho rozeple košile. Rozepnul mu košili a on zalapal po dechu, jak mile ucítil závan vzduchu na svém nahem těle. Jimin mu ji rychle stáhnu. Jungkook odmítal přistoupit na jeho rychlost. Rozepl Jiminovi jeho košili a stáhl mu ji z ramen začal se věnovat polibky jeho bříšku a hrudi. Olizl mu jednu bradavku. Jimin mu prsty vklouzl prsty do hustých tmavich vlasů, zatím co ho zalevala rozkoš. Ještě přikázal mu chci víc přikázal mu.
Za chvilku.Jenže on chtěl víc toužil po něm tolik a dělilo ho odnej tolik vrstev oblečení. Rozepnul mu pásek.,, svlékání si to. Zahakl se mu prsty za kalhoty a začal ho vysvlékat. Doufal že mu pomůže.
Ještě ne.
Ano.
zavrněl Jimin a roztahl stehna, aby ho nabudil. Odměnil ho tím že mu prstem přejel po jeho žáru. Zvratil hlavu a zavřel očí a vychutnávat si jak Jungkook dráždí prsten střed jeho těla. Jimin cítil jak se junkookovi napinaji všechny svaly v těle a věděl že se už nedokáže déle ovládat. Už brzo budou jedno tělo. Na rtech se mu objevil úsměv, jak mile ucítil na kůži Jk polibky. Tentokrát, ale poměrně rychle zamířil na místo kde celí hořel.
Jk se celí vysvlékl a zastřeným pohledem si prohlížel Jiminovi krásně tělo. Krev mu divoce pulzovala v žilách. Zamrkal aby si mohl lépe prohlédnout jeho výstavní tělo. Po kterém pomalu prstem krouzil, Jimin, byl dokonalí jeho vypracována hruď, úzký pás jeho nohy. Byl dokonalí. A celí jeho odhodil stranou kalhoty a položil se mezi jeho stehna a dlani ho vzal za zadeček. Jimin Otevřel oči jakmile ho políbil na jeho nejtajnější místo. Jk vytáhl z peněženky prezervativ a nasadil si ho. Znovu si lehl do jeho náruče a prohl se v bocích tak aby špička jeho mužství směřovala ke vstupu do jeho těla. Jimin objal junkookJ kolem krku a hrál si z jeho vlasy. Potřebuji tě cítit v sobě, zamumlal a políbil ho na bradu. Jk sklonil hlavu a políbil ho na rty a jakmile ucítil jeho jazyk, vstoupil do něj. Zásténal a on ho objal. Byl to nevislovny pocit. To je úžasné kooku.Naprosto.
Pohyboval se v něm, a uvědomil si že ještě nikdy nic takového necítil. Přesně věděl jak pohybovat boky a jeho nikdy nenapadlo že by mohl něco takového zažít, zažít tak silně spojení. Jimin ho tvrdé políbil a pomyslel si že pokud dnešní noc má být jediná tak ať uspokojí jeho hlad jinak neví co bude dál?
Jk zrychlil tempo a pomalu se přestávál ovládat. Jimin se k němu přidal a společně směřovaly k vyvrcholení Jimin tam byl jako první. Otevřel oči a pohledem se vpil do těch jeho. Dovolil mu nahlédnout do své duše, která byla rázem plná optimismu a naděje. Jimin kookimu zatal nehty do zad a on dosáhl také orgazmu. Celé tělo se mu zachvelo. Jejich těla byla propletená a tiskla se k sobě.
ČTEŠ
𝔻𝕠𝕥𝕜𝕝𝕒 𝕊𝕖 ℕ𝕒𝕤 𝕃𝕒̀𝕤𝕜𝕒
Romance𝑻𝒆𝒏 𝒌𝒍𝒖𝒌 𝒏𝒆𝒏𝒊̄ 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒏𝒊,𝒐𝒑𝒓𝒂𝒗𝒅𝒖 𝒉𝒐 𝒏𝒆𝒔𝒏𝒂𝒔̌𝒊𝒎,𝒋𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒊𝒗𝒏𝒚 .𝑵𝒆𝒏𝒖𝒕 𝒎𝑒̂ 𝒕𝒓𝒂𝒗𝒊𝒕 𝒔𝒏𝒊𝒎 𝒄𝒆𝒍𝒊̄ 𝒗𝒊𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒊̄𝒎.