"Belki de şurada-"
"Jeongin hayır!"
"Küçük bir çam ağacı vardı-"
"Jisung dur!"
Jeongin'in elindeki fırçayı almaya çalışırken dirseğimi burnuna gömmüştüm.
"Ya neden bozdun resmimi?"
"Bozmadım çok güzel oldu baksana!"
"Ya sen ne anlarsın resimden!" dedim sinirle.
Morun en yumuşak tonlarını barındıran gökyüzümün ortasına kabaca bir ağaç tepesi eklemişti.
"Bir kere ben Bob Ross'un tüm bölümlerini izledim tamam mı?" dedi alınmış bir ifade ile.
"Hah, güldüm."
"Ciddiyim! Tüm bölümlerini izledim ve sevimli küçük çamlar yapmayı da biliyorum."
"Jeongin." dedim yatağımda somurtarak oturan çocuğa.
"İstersen sana bir tuval veririm ve sevimli küçük çamlarını çizersin ama bu resim pek de senin havanda değil?"
Ensesini kaşıyıp somurtarak yanıma geldi.
"Bunu nasıl kapatacaksın peki?"
"Kuruduktan sonra üzerini tekrar boyarım."
"Şimdi boyasan?"
"Bir kat daha kaldırmaz tuval, rengi kusar."
"Anladım." dedi başını sallayıp.
"O zaman bitirelim mi beraber tabloyu? Sen de kurumasını beklemezsin. Hem yağlı boya bu, geç kurur." dedi heyecanla.
Jeongin'i uzun zamandır bu kadar istekli görmemiştim bir şeyler için.
Benim küçük çaplı bir catharsis yaşamamın üzerinden yaklaşık iki hafta geçmişti ve üzerine hiç konuşmamıştık.
Jeongin asla farkında olmasa da kız arkadaşı ile barışması bendeki kaybetme korkusunu öyle bir görünür kılmıştı ki elimi nereye atsam parçalar hale gelmiştim.
Bu iki haftada da kız arkadaşının yanına hiç gitmemişti ve dün akşam küçük bir manipülasyon ile yeni katılımcımıza da yol vermesini sağlamıştık.
Beraber.
Bana suratında bıkkın bir ifadeyle gelip birine onu artık sevmediğini nasıl söyleyebileceğini sormuştu.
Neden bana sorduğunu açıkladığında ise iş daha da ironikleşiyordu.
Avukatlık stajında patronumun boşanma dilekçelerini bana yazdırması Jeongin'de; bu iş için en doğru kişi olduğum kanısını oluşturmuştu.
"Sen on yedi yıllık karı kocayı bile ayırdın beni de ayırabilirsin değil mi?"
Ama o iş öyle olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Carmela! jeongsung
Teen FictionIf this was meant for me, why does it hurt so much? And if you're not made for me, why did we fall in love? If I'm not mistaken, then I was the last to know. And if you return for me, I'd never want for more. [jeongsung]