"Anne savaşa mı gidiyorum ne gerek var hırkaya falan?"
"Oğlum al sen üşürsün sonra."
Jeongin bana yalvarır gibi bakmaya başlayınca omuzlarımı kaldırıp indirdim bana ne dercesine.
Jeongin oflayıp annesi ile valizini hazırlamaya devam ederken sıkıntıdan nefes alamadığımı fark edip odadan çıktım.
Babası mutfak balkonunda çay içerken beni görüp yanına çağırdı.
"Nasılsın Jisung?"
Bok gibiyim bey amcam.
"İyiyim efendim, siz?"
"İyiyim ben de." dedi kibarca gülümseyip.
"Beraber çalıştınız çabaladınız, şimdi de meyveleri toplama vakti ha?"
"Öyle oldu." dedim gülmeye çalışıp.
Beraber çalıştık çabaladık sonra ben yok oldum Jeongin de üstüne mum dikti.
Meyveler çürük oldu. Pazarcıların onlar olgun olgun diye kakaladığı ama alakası olmayan o muzlardan bile daha beter.
"Jisung hadi."
Jeongin tok sesiyle balkona doğru seslenirken babasına görüşürüz deyip çıktım.
Annesi hala bir şeyler derken en son benim koluma girip değil mi Jisung dedi.
"Konu ne bilmiyorum ama kesin Jeongin haksızdır." dedim düz bir ifadeyle.
Jeongin bıkkınlıkla gözlerini devirdi.
"Hah aynen." dedi dişlerinin arasından.
"Aynen böyle ilk fırsatta beni ateşe at tamam mı?"
"Al tarafı bir haftalık bir çalışma kampı." dedim.
"Biraz olsun insanların huyuna gitsen olmaz mı?"
"Her neyse." dedi valizini serçe çekip apartmandan indirirken.
Yardım etmek için eğildiğimde elime vurup beni uzaklaştırdı.
Babası uğurlamaya geldiğinde bana sarılıp iyi haberlerimi beklediğini söyledi.
Ben de bekliyordum umarım çok geç olmadan bir gün gelirdi.
Jeongin de yalap şap bir görüşürüz ile hemen arabaya binerken ben de aylardır yaptığım gibi yanındaki yerimi almıştım.
"Bir kere beni savunsan canın çıkar değil mi?" dedi nefes nefese.
Öfkelenince nefes nefese kalırdı. Niye ve neye bu kadar öfkelendiğini anlayamazken, Jeongin'in sinir sorunlarını tetikleyen tek şeyin okulu ya da mesleğini itibarsızlaştırmaya çalışan godamanlar olmadığını fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Carmela! jeongsung
Teen FictionIf this was meant for me, why does it hurt so much? And if you're not made for me, why did we fall in love? If I'm not mistaken, then I was the last to know. And if you return for me, I'd never want for more. [jeongsung]