"Ben şimdi adli tıp seçsem yapamam yani öyle mi?""Evet." dedim elime çıktı olarak tutuşturulmuş içtihadı okurken.
"Yalancı."
"Yalnız burası çok gergin Jisung."
Adliye kafeteryasından ne bekliyordu bilmiyordum ama yolum düştü diyerek gün ortasında gelmişti yanıma.
"Adliye burası." dedim elimdekileri bir kenara koyup.
"Genelde gergin olur."
"Hani kimse senin önünde ceket iliklemiyor?"
"Jeongin ben stajyerim."
"Doğru, unutmuşum."
"Yine de bayağı havalı duruyorsun."
"Anlamadım?" dedim bakışlarım yüzüne çıkarken.
"Hiç takım elbiseli görmemiştim seni."
"Hadi ya." dedim yüzüm ısınırken.
"Öyle giyiyorum yani, resmiyetten?"
Dişlerini göstererek güldü.
"Çok yakışmış."
"Teşekkür ederim."
Yüzümü önümdeki kağıtlara gömmek ya da aşığım aşık diye ortalıkta bağırmak arasında gidip gelirken ikisi de olmamış ve Jeongin ayaklanıp üstünü silkelemişti.
Tercihsel bir hayatımız yoktu işte, kadercilik benim için mizansenden öte çabalarım dışında gerçekleşen mistik bir görüştü.
"Nereye?"
"Eve gideceğim sıkıldım."
"Dikkatli ol o zaman, nerede ineceğini biliyor musun?"
"Biliyorum tabii." dedi gözlerini devirip.
"Yalnız senin yolun nasıl oldu da buraya düştü ben onu anlamadım, şehrin dışı sayılır burası."
Jeongin bir şey demek yerine uzaklara bakmaya başladı. Sonra yüzü kızardı, ablamın kedileri gibi mermer zemindeki olmayan kumu ayağıyla eşeledi ama bir cevap vermedi.
"Gidiyorum ben."
"Akşama patates püresi köfte yapmış annem yemeği bizimkilerde yiyelim."
"Olur." dedim gülüp. Evli çiftler gibiydik ama bunu düşünen tek kişi bendim büyük ihtimalle.
"En sevdiğim arkadaşım neredesin?"
Jeongin çıkışa doğru yürürken akademide diyaloğa girdiğim tek kişi olan değerli arkadaşım enseme bir sülük gibi yapışıp üzerime çıktı.
"Changbin." dedim sinirle.
"Biz seninle arkadaş değiliz."
"Kalbimi kırıyorsun cici çocuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Carmela! jeongsung
Teen FictionIf this was meant for me, why does it hurt so much? And if you're not made for me, why did we fall in love? If I'm not mistaken, then I was the last to know. And if you return for me, I'd never want for more. [jeongsung]