"Ya o pozisyonda da kaçırmazsın kardeşim!"Jeongin'in bağırışına ters ters bakarken ağzının kenarına otak kurmuş cips kırıntıları ile sırıttı bana.
"Ne oldu?"
"Yok bir şey." dedim tekrar televizyona dönüp.
Sabahtan beri yağan yağmurdan dolayı o kütüphaneye ben de arkadaşlarımla buluşmaya gidememiştim.
Elbette Neptün enerjisi ve uçarı hayallerim bana 'güzel romantik bir gün olmaz mı bugün?' diye fısıldamıştı.
Ve o fısıltıları da Jeongin'in önceden elli kere izlediği maçın tekrarını ilk kez görmüşçesine çıkardığı gürültüler bastırmıştı.
İç çekip arkama yaslandım. Sadece spikerin sesi sıcak salonumuzda yankılanırken durum hafif uykumu getirse de Jeongin'in aniden sessizleşmesi ile yandan bakışlarımla kontrol etmek istedim onu.
Fakat göz göze geldik.
Sopa yutmuş gibi bana bakarken ona dönmemle oturduğu yerde "yere" düştü.
Ciddi anlamda; bir insanın yayıldığı koltukta nasıl olur da yere kapaklanır sorusunu fiili olarak cevaplamıştı gerçekten.
"Jeongin!"
"İyi misin, çarptın mı bir yerini falan?"
"Ha?"
Yerden aval aval suratıma bakarken kollarından tutup tekrar kanepeye çektim onu.
"Ay içim geçti sanırım." dedi saf saf.
"Düştüm."
İstemsizce gülmeye başlarken salak suratı gülüşlerimi büyütüp kahkahaya çevirmişti.
"Oğlum nasıl düştün öyle-"
"Gülme bana!"
"Ters döndün!"
"Jisung gülme ya komik mi bu şimdi?"
"Evet-"
Aniden üstündeki battaniyesiyle kucağıma uzanırken gülmek şöyle dursun aldığım nefesi bile geri verememiştim.
"N-noldu?" dedim yutkunup.
"Çok soğuk." dedi kafasını karnıma bastırıp.
Ellerimi nereye koyacağımı bilemeyerek bir süre sırtına koymayı denedim. Fakat titriyorlardı.
"Çok soğuk Jisung."
"Açayım mı kaloriferi biraz?" dedim en sonunda ellerim saçlarına çıkarken.
Pes etmiştim.
Sanırım altında eriyecektim.
"Böyle iyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Carmela! jeongsung
Teen FictionIf this was meant for me, why does it hurt so much? And if you're not made for me, why did we fall in love? If I'm not mistaken, then I was the last to know. And if you return for me, I'd never want for more. [jeongsung]