5.) Eddie a d. Danny

68 4 0
                                    

Za sebou jsem spatřila....

,,E-Eddie?..."

Neměl na sobě svou obvyklou masku v podobě dýně,tentokrát přede mnou stal bez ní s úsměvem na tváři.
,,Ahoj Rachel. Taky tě sem poslali aby jsme vyhráli proti lehkovážným?" Oni ho sem poslali? Jak? Jak o něm věděli? Jedině že by věděl o tom jak vybuchla ta budova. To je jediné možné vysvětlení,nebo také přes policii.
,,Dá se to tak říct. Je tu ještě někdo z toho několika patrového domu?",,Myslím že Bill říkal že tu je ještě Cath a doktor Danny. Ale o kněži tu nepadlo ani slovo ani o Zackovi"
,,Zack tady je",,Vážně??? On je tady? Hádám že jste tady společně že?",,dá se to tak říct. Eddie. Nepokoušíš se teď nikomu ublížit že ne?",,ne. Uzavřel jsem s Billem smlouvu,budu zabíjet pouze ty lidi z těch lehkovážných. Takže,kde je vlastně Zack?"
,,proč to potřebuješ vědět?",,neboj se Rachel. Nic nekuju,vzhledem k tomu že jsme teď vlastně spoluzabijáci,pak mu ublížit nemohu. Chci mu jen ukázat že jsem tady",,Zack je v našem pokoji. Neviděl jsi někde Billa?",,o ničem se nezmiňoval. Ale myslím že něco probírá s nějakýma klukama",,díky",,mimochodem Rachel. Někdy můžeme jít do akce spolu co myslíš?",,možná někdy",,Jupí!" S tímhle odskákala někam pryč. Fajn,takže víme že jsou tady lidi z toho domu. Jenže nevíme jestli je tu i kněz. Když o tom tak přemýšlím,on vlastně nezabil nikdy lidi ne? Tedy,alespoň tak nevypadal. Na jeho patře nebyla téměř žádná krev. Možná proto ho nechtěli sem,protože nikdy nikoho nezabil.
Hledala jsem Billa všude,jenže nikde,rozhodla jsem se zeptat jednoho z pracovníků,,promiňte" Přišla jsem k jednomu ze stolů u kterého seděl nějaký kluk s brýlemi na nose,,Ano? Vy jste Rachel že? Co potřebujete?",,jen jsem se chtěla zeptat jestli nemohu opustit budovu. Potřebuji se vrátit do chaty ve které jsem byla já a Zack ukryti,mám tam batoh s důležitými věcmi",,chápu. Jenže,budou můžete opustit jen když to dovolí Bill. Nebo tedy s doprovodem",,mohu jít s doprovodem?",,hm hm. Jen se teď asi obávám že nikdo nemá čas,ale máš štěstí. Mám poslední práci takže jestli chceš můžu tě tam pak doprovodit já" z jeho úsměvů šla cítit dobrá aura. Proto jsem přikývla na souhlas a sedla si na jednu z točících židlí. Začala jsem se na ni znudeně točit do kola.

(Zack)

Kde je? Říkala že se jde jen na něco zeptat ne? Tak proč ji to sakra trvá tak dlouho??!
Svou kosu jsem si nechal v pokoji,sice se bez ní cítím jako nahý ale nepotřebuji aby tady na mě křičeli že se do dolního patra nehodí.

Vešel jsem do nějaké místnosti,měla na dveřích něco napsané ale absolutně jsem to ignoroval vzhledem k tomu že neumím číst. Uvnitř bylo nemocniční lehátko,vypadalo to tu jako u nějakého doktora,,chviličku!"Zvolal někdo z dveří vedle stolu na kterém byl počítač.,,Dobře jsem tady co vás trá-"nedořekl svou otázku. Když jsem ho spatřil rázem jsem litoval toho že jsem si sebou tu kosu nevzal.,,ty!" Zvolal jsem naštvaně a rozběhl se proti němu.
,,Zacku klid! Můžu to vysvětli-" vrazil jsem mu pěstí takovou že lehl,,přestaň! Říkám že to vysvětlím sakra!",,a víš ty co mě!? To nezajímá!! Kvůli tobě málem Ray přišla o život!! Nebýt mě tam tak chcípne!!",,já to vím!! Přestaň křičet!!" Acer nechtěně jsem tedy přestal a čekal jak to tedy vysvětlí. Doktory jsem samo o sobě nesnášel,ale tohoto nesnáším ze všech nejvíc.
,,musel jsem. Musel jsem to udělat. Chtěla jít s tebou,myslel jsem že když ji zastřelím já tak už se o ní přestaneš zajímat,jenže ty jsi ji zachránil. Pokud tohle nemá důvod,pak nevím co máš za lubem. Ale Rachel je nádherné děvče,ty ji neskutečně kazíš. Uvědomuješ si to ty vůbec?!" Najednou stál přede mnou,co jsem na tohle mohl říct? Vždyť nevím proč jsem se pro ni zastavoval. Jsem hloupý,říkám jak moc jsou lidi okolo mě hloupý a tupý ale pravda je taková že to já jsem ten hlupák. Ani nevím co dělám,ač to říkám nerad,ale má pravdu. Donutil jsem Ray aby nevěřila v boha,doslova jsem ji to vtloukl do hlavy,vyřval jsem ji to do duše. A ona pochopila. Přemýšlím teď o pitomostech,naprostých pitomostech!! Ten dementní doktor ve mě zanechává takový zmatek!,,Nemáš co říct. Protože to je pravda že? Se mnou by Rachel bylo lépe. A možná by to všechno nedopadlo takhle"
,,co tím chceš doprdele říct? Že za tohle vše můžu já?! Uvědomuješ si TY vůbec co jsi provedl?! Vsadím se o co chceš že to ty jsi přivedl Rachel do toho domu! Donutil jsi ji se ti svěřit,věřit ti,a místo toho všeho jsi chtěl jen její oči jsi ty vůbec psychicky normální?!",,a ty?" Co?...Jak já? No dobře uznávám,nejsem úplný svatoušek.
,,Eh!...",,Zacku. Poslouchej mě. Nejsme přátelé,nejsme nic podobného. Ale nejsme ani nepřátelé. Nemůžeme jímy být protože momentálně jsme na stejné lodi. Oba se teď snažíme pomoci. Teď už jsi na palubě kde nejde jenom o to aby jsi zabíjel lidi. Tady jde taky o to jak se rozhodneš ve svém životě dále pokračovat"
,,ts...proč mi říkáš tyhle sračky?....když je dávno vím. Možná to nevidíš,ale já si prošel mnohem více věcí než ty. Zkus něco,a věř mi že změním svůj názor na celý tenhle debilní projekt" s tímhle jsem se otočil a chtěl odejít,hledal jsem Ray a teď jsem akorát vytočenej,,pozdravuj ode mě Rachel" huh?! Jak věděl že je tady také? Pro tentokrát jsem se rozhodnul to neřešit,jestli se pro příště jestli ho potkám něco pokusí něco zkusit. Tak se s nim moje kosa velice ráda seznámí.

Angels of death/NÁVRAT/Kde žijí příběhy. Začni objevovat