19. Dárky

50 5 0
                                    

Dvojice společně seděla v obývacím pokoji a místností se rozléhal dialog postav z pohádky. Naruto si nenechal ujít jedinou příležitost, kdy by si s nějakou postavou nezazpíval a srdcervoucně to neprožíval. Miloval tuhle dobu, kdy v televizi s každým dalším dnem přibývalo pohádek a jemu tak ubíhaly dny do Vánoc rychleji.

Seděl na zemi na chlupatém koberečku, který mu Shikamaru koupil, když viděl, že se jeho přítel vyžívá v sezení na tom tvrdém a nepohodlném povrchu. Veškerou práci dělal výhradně na ní, jako třeba teď, kdy balil dárky. Byl z donucení navlečen ve svetru, jelikož ač to tmavovlásek neřekl, tak lehce naznačoval, že pokud si ho nevezme, tak se žádné další pusy nedočká. Naopak on byl navlečen v několika vrstvách a sledoval, jak se blonďák pere s balícím papírem, což se neobešlo bez několika peprných slov a nadávek.

Z nějakého důvodu byl právě Kibův dárek kolem dokola omotán kobercovou páskou a byl vložen do další větší krabice, která byla též pod vrstvou lepenky. Krabic tam bylo dohromady pět, ale v každé se skrýval nějaký malý dárek, ať pro něj, Kankura nebo Akamara. Musel uznat, že Naruto byl neskutečná hračička.

Co se jeho týkalo, tak balení nedramatizoval, jelikož je dával každoročně jen Asumovi a tomu ke štěstí stačily kvalitní doutníky. Letos to povýšil ještě o level a ke Kubánským doutníkům, které kupoval s předstihem, aby mu stačily do Vánoc přihodil wellness pro dva. Nebyl naivní, aby doufal, že pozve jeho. Spíše ho chtěl dokopat, aby se jeho vztah posunul na další příčku a konečně dal do popředí i svoje štěstí.

Ani si nevšiml, že celou dobu byl ztracen v myšlenkách a koukal do blba. Z tohoto stavu ho vyrušil až Naruto, který na něj starostlivě hleděl a držel mu přiloženou ruku na čele.

"Jsi v pořádku?" zeptal se.

Nebylo neobvyklé, že se ztrácel v myšlenkách většinou to dělal, když musel vymyslet několik možností hlídek ve městě. Práce, už mu začínala chybět, takže vymýšlel možnosti, už naprosto ke všemu a chvílemi litoval, že v Shogi nemá rovného soupeře, aby svoji hlavu trošku unavil.

"Ale nic, nedělej si starosti," řekl a pohladil ho po vlasech, které nakonec rozcuchal a dostalo se mu naštvaného pohledu.

"Co to děláš, dattebayo! Víš, jak dlouho mi to trvá je každý den rovnat?" pustil se do něj a když to nejméně čekal, tak si mu sedl na klín, což byla jedna z jejich nejoblíbenější poloh. Obejmul ho rukama kolem krku a jako pijavice se mu přilepil na krk. Za tu dobu už zjistil, že je citlivý kousek pod uchem, ale kdy se zajede o kousek dál, tak je i takový necitlivý kámen jako Shikamaru lechtivý.

Starší muž si dal ruce na jeho boky a lehce je stiskl. Věděl, že by mohl i přitlačit, jelikož se jednalo o muže a byli téměř ze stejného těsta, i když Naruto byl přece jen svalnatější. On si svoji svalovou hmotu udržoval jen díky povinnému a pravidelnému cvičení na stanici.

Krátkovlásek ho líbal na krku a občas sám lehce vzdychl, když mu Shikamaru zajel do vlasů a lehce za ně zatahal. Po tolika dnech v jedné domácnosti se na něm už začínala podepisovat sexuální frustrace. Nikdy nebyl jeden z těch, co by na někoho skočili jen za záminkou si užít. Pokud měl ale stálého partnera, tak se sexem nikdy dlouho neotálel a nebyl si jistý, jestli je Shikamaru na tenhle krok připravený. Tušil, že bude jeho první muž v posteli a zároveň věděl, že jeho vztahy vzaly, díky jeho povaze za své.

"Co zkusit něco nového?" zamumlal mu do krku, jelikož mu hořely tváře a on tak nechtěl čelit temnému uhrančivé pohledu.

"Co myslíš tím nového?" opáčil, když si nebyl jistý, co si pod tím má představit.

Adventní kalendář  [ShikaNaru]Kde žijí příběhy. Začni objevovat