2. Bölüm -Sana daha çok yakıştı-

185 15 0
                                    


Başka bir okul günüydü. Ama bu sefer Josie daha sakin ve dinlenmişti. Okula erken geldi, bu yüzden Penelope ile okulun önündeki her zamanki oturdukları bankta buluştu ve onu kucaklayarak karşıladı.

-Naber Penny?-

-Hiç, bugün büyük bir sınavım var ve bu konuda pek iyi hissetmiyorum.-

-Eminim iyi olacaktır. Çok iyi hazırlanmıştın.-

 Ona güven verici bir şekilde gülümsedi ve Penelope bir süre ona baktı, daldı. Josie kaşlarını çattı ve bir sorun olup olmadığını sordu.

-Ne? Yüzümde bir şey mi var?-

Penelope kıkırdadı ve sınıfa gitmek için eşyalarını toplamaya başladı.

-Yüzünde hiçbir şey yok. Her zamanki gibi güzel, merak etme.

-Öyle diyorsan.- 

Josie, Penelope'ye gülümsedi ve kuzgun saçlı kız veda etti.

Josie güneşin altında ısınmak için orada beş dakika daha kalmaya karar verdi.

Bu sırada etrafına bakındı. Hope ve arkadaşlarının avluda sohbet ettiğini gördü. Kumral kızdan neden böyle davrandığını anlamasını sağlayacak bir şeyler yakalamaya çalışıp gözlemledi.

 O yumuşak yüzü ve yumuşak gülümsemesiyle onun gibi bir kızın bu kadar acımasız olabileceğine inanamıyordu.

Aniden Hope'un gözlerini Josie'ye çevirdiğini ve şimdi ona yoğun bir şekilde baktığını fark etti.

 Josie, kelimenin tam anlamıyla uzaktan birbirlerine baktıklarını fark ettiğinde, içinde garip bir his oluştu. Eşyalarını almak ve oradan uzaklaşmak için hızla kızın bakışlarından kaçtı.Ne oluğunu anlayamadı ama kesin olarak bildiği bir şey vardı ki, o kızla uzaktan bile arkadaş olmayı asla düşünemezdi.

===

Öğle yemeği zamanıydı Lizzie, Penelope ve Josie her zamanki gibi kafeteryada buluştu.

-Peki testin nasıl geçti?- Josie Penelope'ye sordu.

-Sanırım iyi geçti. Sadece sonuçları beklemek zorundayım.-

-Bu arada mükemmel elbiseyi buldum! Yarın için sabırsızlanıyorum çok heyecanlıyım.

-Lizzie, önceliklerini yeniden gözden geçirmelisin. Sonsuza kadar bir sonraki partiyi bekleyemezsin.-

-Sanırım yapabilirim.- 

Josie iç çekerek gülümsedi, arkadaşının kayıp bir vaka olduğunu düşündü.

Ama yine de onu seviyordu.

  Bakışlarını kaldırdığında birinin ona baktığını hissetti ve bunun Hope olduğunu fark etti. Şimdi ona bakan kendisiydi. Bu sefer tam ruhunun içine bakarken hafif gülümsüyordu. Josie yine garip hissetti. Kendini ifşa edilmiş gibi hissetti ve bu onu tedirgin etti. 

Bu dik dik bakma yarışmasını durdurmaya ve arkadaşlarına odaklanmaya karar verdi.
Sadece ertesi gün partide onunla uğraşmak zorunda kalmamasını umuyordu.

====

-Hadi Lizzie harika görünüyorsun lütfen arabaya bin!-

-Saçlarım berbat görünüyor! Gidip düzeltmeliyim, bana bir dakika verin!

Penelope, Lizzie'yi tutup arabaya sürüklemeyi başardı.

-Üzgünüm bebeğim, ama daha çok bekleyemeyiz ve sen bir Hollywood yıldızı gibi görünüyorsun bu yüzden lütfen sakin ol tamam mı?-

Lizzie iç çekti ve arkadaşının sözlerine inanmaya karar verdi. Sonunda Josie arabayı çalıştırdı ve gittiler.

Lizzie'nin sarhoş olması yirmi dakika sürdü ve elinde dördüncü içkiyle muhtemelen yakında sarhoş olacaktı. Josie onları eve götürmek zorunda olduğu için içmemeye karar verdi, Penelope de içiyordu ama kesinlikle Lizzie'den daha sakindi.

-Hadi Jojo dans edelim.-

-Lizzie'ye göz kulak olmalıyız.-

-İyi olacak. Sadece bir dans, tamam mı?-

Josie ona gülümsedi ve onu kıramayıp arkadaşıyla dans etmeye başladı. Oda artık çok karanlıktı ve renkli ışıklar ritmi takip ederek açılıp kapanıyordu.

 Müziğe kapılarak bir an kendini kaybetti. O ve Penelope sürekli gülerek ve birbirlerini döndürerek bakıştılar. Penelope, Josie'yi doğrudan göğsüne ve kollarına doğru döndürdü. Çok yakın, diye düşündü Josie.

  Penelope'nin yüzünün şimdi ciddi olduğunu ve önce dudaklarına sonra tekrar gözlerine baktığını fark etti. Josie, paniğe kapıldı ve arkadaşının ona neden o şekilde baktığını ve bu yakınlık karşısında kafası karışarak geri çekildi.

-Jo nereye gidiyorsun?-

-Sadece biraz hava almaya ihtiyacım var. Bir gözün Lizzie'de olsun.- Ve bir daha Penelope'ye bakmadan dışarı fırladı.

Dışarı çıktığında temiz havaya sevindi. Biraz soğuktu ama şu anda buna aldırmadı çünkü kafasını dağıtmak için o tazeliğe ihtiyacı vardı. Sakinleşmeye çalışarak derin nefesler aldı. Belki Penelope yüzünden değildi, çok fazla insan olduğu ve kalabalık alanlara alışık olmadığı gerçeğinden böyle oldu. Kesinlikle öyleydi, diye düşündü.

Aniden arkasında yumuşak bir ses duydu.

⁃İyi misin?- Arkasını dönünce. Elinde içki olan endişeli ama yumuşak bakışlı bir kız gördü.

Hope.

-Evet ben iyiyim. Ben sadece alışık değilim...buna.- İç çekti ve kendini toparlamaya çalıştı çünkü Hope'un şu anda onunla dalga geçmesini istemiyordu. Kendinde değildi.

-Merak etme anladım. Partiyi veren ben olduğum için bunu söylemek biraz garip.- Hope, Josie'ye bakarak hafifçe gülümsedi. Daha iyi hissetmesini bekledi yardıma ihtiyacı olursa diye orada durdu.

⁃Tamam gidebilirsin. Şimdi daha iyi hissediyorum.-

⁃Genellikle panik atak geçirir misin?

⁃Oh hayır, yani evet. Ara sıra. Yine de idare edebilirim.-

-Tamam.- 

Daha fazla bir şey söylemedi çünkü temelde yabancı oldukları için Josie'yi konuşmaya zorlamak istemiyordu. Orada bir süre sessizce kaldılar. Josie, diğer kızın varlığını umursamadan dikkatini dağıtmaya çalışarak gökyüzüne bakıyordu. Birinin omzuna bir ceket bıraktığını hissettiğinde soğuk esinti yüzünden titrediğini bile fark etmemişti. Arkasını döndüğünde Hope'un hala orada olduğunu görünce şaşırdı.

-Titrediğini gördüm. Buna benden daha çok ihtiyacın olabileceğini düşündüm.- 

Josie ne diyeceğini bilemedi. Hope'dan böyle bir jest beklemiyordu. İçeri girdiğini görünce onu durdurmak için konuştu.

-Bekle. Hava soğuk senin de ihtiyacın olabilir.

⁃Merak etme. Başka bir tane daha alabilirim. Sonuçta burası benim evim. Sende kalsın, sana daha çok yakıştı.- Josie'ye gülümsedi ve gitti.

Josie yanaklarının garip bir şekilde yandığını hissetti. Hope ona sadece iltifat etti. Neden bu kadar önemliydi ki?

  Bir kızın yanında hiç bu kadar gergin hissetmemişti. Hope onu gergin hissettirdi. Vücudunda bir elektrik sarsıntısı hissetti ve bunun rüzgardan mı yoksa Hope'dan mı olduğunu anlayamadı.

 Ama bunun rüzgar yüzünden olduğuna karar verdi ve düşüncelerini Hope'tan uzaklaştırdı.

Aşktan kaçmak 'Mümkün mü?' - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin