Hope ve Josie dönünce sonraki gün Kai teraslarında bir parti vermeye karar vermişti. Hope'un doğum gününe katılamadığı için bunu telafi etmek istiyordu.
Josie için aralarındaki bağ ve bu kadar uyumlu olmaları inanılmazdı.
Bu arada Penelope geri dönmüştü ve Josie ona partiden bahsetti. Hope'un elbette orada olacağını söyledi ama Penelope uslu duracağına söz verdi.
Zaten bu Josie'nin isteyebileceğinden daha fazlasıydı. Sonunda onun hakkındaki fikrini değiştirebileceğini umuyordu.Josie geceyi Hope'ta geçirdi. Rebekah zengin bir kahvaltıyla dışarıdaki masayı hazırlarken Hope'un uyandığında yaptığı ilk şey duş almak oldu.
Josie dışarıda güneşin sıcaklığının tadını çıkarırken orada bıraktığı gitarı çalmaya karar verdi. Çaresizce çabalıyordu ama çok paslanmıştı.
Aniden vanilyalı şampuan kokusu ve Hope'un beline doladığı kollar onu istila etti.-Güzel kokuyorsun.- Hope eğilip öpücüklerini çıplak boynuna bırakırken Josie gülümsedi.
-Kazağımın içinde iyi görünüyorsun.- sırıttı ve esmerin önüne oturdu.
-Çalıyor musun?-
-Denemeye çalışıyordum ama hâlâ paslanmış durumdayım. Tekrar pratik yapmaya başlamalıyım.
-Sana derslerden sonra ne yapmak istediğini hiç sormadım.-
-Şarkı söylemeyi gerçekten çok isterim. Yani ünlü olmak istemiyorum, bunun getirdiği zorluklarla asla baş edemem. Ama sesim iyi o yüzden kullanmak istiyorum.
- Gerçekten yapman gerektiğini düşünüyorum. Yani kız arkadaşımın sürekli benim hakkımda yazmasını isterdim.-
-Elbette isterdin. Seni benmerkezci cüce.- Hope öfkeyle ağzını açarken kıkırdadı.
-Az önce ne dedin?! Hala! Bana cüce dedi!
Rebekah, kucağında köpek yavrusuyla bahçede onlara katıldı.
-Eh Josie nasıl derler bilirsin: "Küçük fıçıda iyi şarap olur".-
-EVET!! İşte bu! Teşekkür ederim. - Halasının cevabından memnun kalan Hope, Josie'yi işaret etti.
-Ama şarabı sevmiyorum.-
-Yemin ederim bugün seni terk edeceğim.- Josie gülüp ona bir öpücük gönderirken Hope ciddi bir yüzle onu uyardı.
Kai, Hope için bu sürpriz partiyi düzenlemek istediğinden Josie, Hope'ta kalıp bir bahaneyle onu evine götürmesi gerektiğini düşündü. Hope, Josie'yi evine bırakmaya gittiğinde esmer, ona verecek bir şeyi olduğu için ondan içeri gelmesini istedi.
Terasın önünden geçtiklerinde Hope, Lizzie'yi, daha önce hic tanışmadığı sarışın bir kızı, Penelope'yi ve Freya'yı gördü. Hepsinin elinde içecekler vardı.
-Burada ne yapıyorsun?!- Freya orada olmasaydı daha az şaşırırdı ama orada olduğuna göre bir şeyler ters gitmiş olmalı.
Kai öne çıktı.
-Doğum gününe gelmediğim için kendimi şimdiye kadarki en kötü kardeş gibi hissettim ve bunu telafi etmek zorunda kaldım. Böylece beni de partinize katabilirsiniz.- Ona sarılmaya gitti ama Hope anında üzerine atladı ve onu kaldırıp sıkıca sarıldı.
-Bilmesem onu senden daha çok sevdiğini düşünürdüm.- dedi Penelope Josie'ye.
-Aslında öyle. Bütün gün etkileşimde bulunduklarını görsen şok olursun.- Josie, erkek kardeşi ve kız arkadaşının birlikte gülmelerine bakarak gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan kaçmak 'Mümkün mü?' - Hosie (GirlxGirl)
Genel KurguHope zorba ve herkese kaba davranan biri. Josie arkadaşına kötü laflar söyleyen Hope'a karşı dayanamaz ve ağzına geleni sıralar böylece farkına varmadan Hope'un dikkatini üstüne çeker.