17. Bölüm - Acil'i aramam gerekiyor mu?

92 14 0
                                    

-Beni nereye götürüyorsun?-

-Bu bir sürpriz.- Hope, gözlerini yoldan ayırmadan Josie'ye gülümsedi. Öte yandan Josie yerinde duramıyordu.

-Neden beni sürekli gizemli yerlere götürüyorsun? Acil'i aramak zorunda kalmam durumunda nerede olduğumuzu her zaman bilmeliyim.

-Neden Acil'i araman gereksin ki?-

-Çünkü beni her an öldürebilirsin.-

-Ah hadi ama Josie.-

-Ne? Başıma geldi zaten oldu! Dün seni sadece havlunla yakaladığımı hatırlıyor musun? Orada bir ambulans ihtiyacim olabilirdi.

Hope, kız arkadaşının aptallığına kahkahalarla güldü. Çok dramatikti ama yine de onu seviyordu.

-O zaman beni asla çıplak göremezsin.-

Josie bunun düşüncesiyle kızardı ve içinden bir sıcaklık geçtiğini hissetti. Biraz hava almak için pencereyi açtı.

-Ne?- Hope, onun alaycılığının esmeri etkilediğini fark ederek sırıttı.

-Hiç. Burası sadece... sıcak. Hissetmiyor musun?

Hope sadece alt dudağını ısırdı ve Josie'nin sevimli tepkisine gülümsedi.

-Neredeyse geldik.-

Yaklaşık 3 saatlik yolculuğun ardından varış noktalarına vardılar. Josie kesinlikle kaybolduklarını düşünüyordu. Boş tarlalardan ve büyük, izole bir ahşap evden başka bir şey yoktu.

Her tarafında sarmaşıklar büyümüştü ama terk edilmiş gibi görünmüyordu. Tam tersine çok bakımlı görünüyordu. Ayrıca birçok saksı ve sallanan bankın bulunduğu güzel bir verandası da vardı.

Birisi evden çıkıp onlara seslenene kadar yalnız olduklarını düşündü.

-Bu benim en sevdiğim yeğenim mi? BU GERÇEKTEN O MU?

Adam, Hope'u kollarına alıp yerden kaldırıp ona sımsıkı sarıldı . Josie sahneye gülümsedi.

-Kol Amca beni boğuyorsun.- kucaklaşmalarında kıkırdadı.

-Özür dilerim tatlım. Seni uzun zamandır görmüyordum ve çok heyecanlandım.-

-Geldi mi? Aman Tanrım Hope! - Esmer bir kadın da onlara katıldı ve Hope'a sarılmak için koştu. Bir süre sonra Hope'un yalnız olmadığını fark ettiler.

-Hope. Bu güzel kız kim? -

-O Josie, kız arkadaşım. Josie, amcam Kol ve halam Davina.

-İkinizle de tanıştığıma memnun oldum.-

-Oh hayır, sen yeğenimin kız arkadaşısın o yüzden sana da sarılacam. Buraya gel.-

Josie kıkırdadı ve Kol'un ona sarılmasına izin verdi. Çok sıcakkanlı insanlara benziyorlardı ve Josie bundan hoşlandı.

-Seni buraya ne getirdi? Aramalıydın! En sevdiğin tatlıyı yapardım.

-İkinize de sürpriz yapabileceğimi düşündüm. Ayrıca endişelenmenize gerek yok, bu gece geç saatlerde yola çıkacağız.

-Peki o zaman elimizden geleni yapacağız. İçeri gel.-

Ev çok sade ve ışık doluydu. Kesinlikle Josie'nin yaşamak isteyeceği bir yerdi.
Etrafına baktığında Hope'un amcasıyla gizlice konuştuğunu gördü. Josie gülümsedi ve bunu görmemiş gibi yaptı. Hope'un aklında kesinlikle bir şey vardı.
Bu arada Davina onu takip etti ve ona etrafı gezdirmeye başladı.

Aşktan kaçmak 'Mümkün mü?' - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin