15. Bölüm -Baş Belası...

103 15 0
                                    

Josie uzun bir aradan sonra nihayet mutluydu.

O ve Hope birlikteydiler ve görünüşe göre onları durduracak hiçbir şey yoktu.

Kaybettikleri zamanı telafi etmek için sürekli birlikte vakit geçirdiler. Birbirlerine hayatlarını daha fazla anlatma şansı buldular.
Hope ailesi konusunda şaşırtıcı derecede açık sözlüydü. Josie ile çocukluğuna dair hikayeler paylaştı ve aynı zamanda ebeveynleriyle olan fotoğraflarını da gösterdi.

 Josie, Hope'un geçmişiyle barışmasına yardım etmeye çalışıyordu. Yaşadığı gerçeğini kucaklamasını, anne ve babasını pişmanlıkla değil, öfkeyle, üzüntüyle değil sevgiyle yüreğinde taşımasını istiyordu. Onlar da huzura kavuşsunlar diye.

Josie, Hope'un yumuşaklığı yüzünden her geçen gün daha da şaşırıyordu. Onun gibi birinin başkalarının yanında nasıl tam tersi olabildiğini merak ediyordu. Ama Josie için bunun önemi yoktu. Her iki yönünü de görmüştü ve ona yine de aşık oluyordu.

Josie'nin yatağında öpüşüyorlardı ve her ikisi de birbirinin üstünde olmak için mücadele ediyor, zaman zaman durup nefes nefese birbirlerine bakıyorlardı.
Kai hiç haber vermeden kapıyı açtı ve oldukça hararetli bir sahneye baktı.

-Vay vay! ÇOCUKLAR! Bir oda tutun derdim ama lütfen bir dahaki sefere kapıya çorap asın!- Bir elini gözlerine koyarak bağırdı.

Hope kıkırdayıp hafifçe utanan Josie'nin yanına uzanırken.

-Üzgünüm Kai. Kız kardeşin dayanamadı.-
Josie onun koluna vurdu ve Hope bir kez daha kıkırdadı.

-Ne istiyorsun Kai?-

-Sana pizza ister misin diye sormak istedim ama bence yiyecek daha iyi şeylerin var.-

-KAI KES ŞUNU!!-

Bu arada Hope gülmeden duramıyordu. Gerçekten utanmanın ne olduğunu bilmiyordu.

-Kaba davranma Josie! Hope tatlım yiyecek bir şeyler ister misin?

-Sanırım böyle iyiyim, teşekkürler.-

-Anladım.- Sırıttı ve Josie'ye baktı.
-İyi iş kardeşim.- Sonra kapıyı kapattı.

-Ne dedin? KAI!- Josie söylendi. Hope hâlâ eğleniyordu.

-Hadi ama bebeğim, sadece seninle dalga geçiyor.

-Bizi...bir şeyler yaparken hayal etmesini istemiyorum.-

Hope sırıttı ve tehlikeli bir şekilde yaklaşarak Josie'nin dudaklarına fısıldadı. -Bizi bir şeyler yaparken hayal etmek hoşuma gidiyor..-

Josie tüm vücudunun yandığını hissetti. Öpücüklerin arasında fısıldaşırken Hope'un dudaklarına doğru eğildi ve nefesi kesildi.
-Hope ben..-

-Ne..-

-Ben..Ben hiç..-

Hope durdu ve ona baktı.

-Sen...bir bakıma ilk kız arkadaşımsın.-

Utangaç bir şekilde gülümsedi.

-Nasıl ilk kız arkadaşın olabilirim? Herkes kör mü? Kelimenin tam anlamıyla, güneş ışığısın.-

-Hope Mikaelson gerçekten baska birseysin.- Josie gülümsedi ve dudaklarına tatlı bir öpücük bıraktı.

-Hayır ama ciddiyim. Sorun değil Josie, ne zaman hazır olursan. Sadece seninle şakalaşmak hoşuma gidiyor.-

-Ama, sana şikayetçi olduğumu söylemedim.- İkisi de kıkırdadı. O anda Josie'nin telefonu çaldı. Lizzie'ydi.

"Merhaba Lizzie."

"Hey. Şu anda ne yapıyorsun?"

"Evdeyim. Hope burada. Neden?"

"Yakındaydım ve tüm hafta balayında olduğun için merhaba demek istedim. Madem Hope var, yarın görüşebilir miyiz?"

Josie, sanki onu davet etmenin sorun olup olmadığını sorarmış gibi Hope'a baktı. Şaşırtıcı bir şekilde Hope gülümsedi ve dudaklarıyla "Sorun değil" mimikleri yaptı.

"Uhm..aslında neden şimdi gelmiyorsun?"

"Şimdi? Hope varken? Emin misin?"

"Evet."

"Tamam o zaman. İki dakikaya oradayım."

Josie kapı zilinin çaldığını duyduktan kısa bir süre sonra kardeşinin kapıyı açmasına izin verdi. Lizzie'nin gelmesini bekledi.
Kapıyı çaldı ve yavaşça açtı.

-Nedenini bilmiyorum ama aptal kardeşin bana gözlerimi kapatmamı söylüyor o yüzden lütfen giyinin.-

Kapıyı tamamen açıp gözlerini açtığında Hope ve Josie'nin gözleri üzerindeydi. İkisi de ona gülümsedi ve Lizzie de onlara gülümsedi. Hope'a endişeyle baktı ve nasıl davranacağını ya da ne söyleyeceğini bilmiyordu.

- Merhaba Lizzie.- Önce Hope konuştu.

-Merhaba Hope.-

-Sorun ne?- Josie sinirlendiğini biliyordu.

-Yemin ederim Kai böyle yapmaya devam ederse kıçını tekmeleyeceğim. Çantamdan parfüm örneğimi çalanın o olduğunu biliyor muydun? Ve bana söyleme cesaretini gösterdi! Ve ayrıca kız arkadaşı da sevmiş!-

-Evet bunu bana söyledi.- Josie kıkırdadı.

-Anlamıyorum. Penelope'ye çok iyi davranıyor. Eminim Hope'la da arası iyidir.

-Onu seviyor.-

-Gördün mü?!-

Daha sonra Hope sohbete katılmaya çalıştı.

-Seni övebilirim. Belli bir nüfuzum var gibi görünüyor.

-Bunu nasıl yapıyorsun? Beş dakikadır buradasın ve şimdiden sana tapan Saltzman ailesi var. Bu kara bir büyü.

-Bu sadece şans. Genellikle insanlar beni sevmez.

-Çünkü aptallar. Bunun arkasında ne olduğunu açıkça bilmiyorlar.

Hope, Lizzie'ye gülümsedi ve Lizzie de aynısını yaptı.

-Lizzie..- ama Lizzie bitirmesine izin vermedi.

-Ben de üzgünüm Hope.- Ona anlayışlı bir bakış attı.

Daha fazlasını söyleyecek zamanları yoktu çünkü Kai kapıyı tekrar açtı.

-Şu an aç mısınız peki?-

Lizzie gözlerini devirip "şaka mı yapıyorsun" diye fısıldarken Josie hayal kırıklığı içinde inledi. Hope onun yerine sadece güldü.

-Kai anladık. Beni ve Josie'yi bir şeyler yaparken umutsuzca yakalamak istiyorsun.

-Bunun ürkütücü olduğunu biliyorsun değil mi? Onlardan biri kız kardeşin.- Lizzie dayanamadı.

-Oh hayır hiçbir şey görmeme gerek yok. Hope mümkün olan en kısa sürede onu yatağa atacaktır.

-TANRIM, KAİ BAŞ BELASISIN.-

Josie onu odadan dışarı atmak için ayağa kalktı ve kapıyı kapattı. Kapıya yaslandı ve derin bir iç çekti. Hope ve Lizzie'nin ona keyifli bir gülümsemeyle baktığını gördü.

-Cesaret etmeyin. İkinizde.-

Hem Lizzie hem de Hope savunma amacıyla ellerini kaldırdı. Her şeyin yanı sıra bu onun en sevdiği an olmalıydı.

Hem Lizzie'nin hem de Hope'un aynı odada gerçekten birbirleriyle konuşabileceğini ve nazik davranabileceklerini asla düşünemezdi.

Ama imkansız gerçek oldu.

Aşktan kaçmak 'Mümkün mü?' - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin