3. Bölüm -Adını bilmiyorum

153 19 2
                                    



-Lizzie? Beni dinliyor musun?-

-Ne?-

-Nasıl hissediyorsun?- Josie, Lizzie için endişeleniyordu. Her zaman öyleydi çünkü kötü bir şey olduğunda Lizzie genellikle kendi üstüne alırdı. Josie kendini daha çok sevmesini diliyordu.

⁃Bok gibi. Sadece akşamdan kalma yüzünden değil.-

⁃Biliyorum. Üzgünüm.-

⁃Daha önce anlamalıydım. Hope haklıydı. Onun için nasıl yeterince iyi olabilirim ki?-

Bir gece önce onu reddetmişti ve şimdi tabii ki harap olmuştu. Aşkının senden hoşlanmadığını bilmek her zaman büyük bir meseledir.

⁃Lizzie bu saçmalık ve sen bunu biliyorsun. Hope hiçbir konuda haklı değildi.-

⁃Onunla konuştun mu? Özür dilemek için - Josie nedenini bilmiyordu ama şu anda yalan söylemenin daha iyi olduğunu hissetti.

⁃Uhm hayır, onu dün görmedim.-

⁃Tuhaf. Peki. Sınıfa gideceğim ve sonra doğruca eve yatmaya gideceğim. Benim için endişelenme.- Ve bununla birlikte uzaklaşmaya başladı. Penelope de aynı anda geldi ve banka oturdu.

⁃Merhaba Jo. Konuşabilir miyiz? - Doğru. Penelope. Josie bu konuşmanın geleceğini biliyordu.

⁃Tabii ki.-

⁃Geçen gece için üzgünüm. Seni rahatsız etmek istemedim. Ben sadece... Sorun olmadığını düşündüm.-

⁃Sen bana yaslanmışken kendimi senin kollarında buldum ve ne olduğunu anlayacak zamanım bile olmadı. Benim için sorun olmadığını nasıl düşünürsün?

⁃Haklısın. batırdım. Ama Josie ben...

⁃Lütfen Penny yapma. Sadece... yapma.

⁃Neden?-

-Çünkü seni incitmek istemiyorum.-

Josie, Penelope'nin ne söylemek istediğini biliyordu. Arkadaşının ondan hoşlandığını açıkça görebiliyordu. Ama daha önce düşündüğü gibi, aşkının senden hoşlanmaması berbat bir şey.

Ve şimdi kendini kötü biri gibi hissediyordu. Penelope'den hoşlanmadığından değil, onu seviyordu ama, onun istediği şekilde değil. Onu her zaman bir kız kardeş olarak gördü ve onunla romantik olarak düşünmeyi hayal edemedi.

-Oh..-

Penelope, Josie'nin ne söylemek istediğini anladı, ama kendini olası bir reddedilmeye hazırlamıştı. Onu asla kaybetmek istemezdi, bunun için bile olsa. Onun hayatında hiç olmamasındansa bir arkadaş olarak olması en iyisiydi.

- Sorun değil Jojo. Cidden. Lütfen kendini kötü hissetme. Senin bir suçun yok.-

Josie sustu çünkü ne diyeceğini gerçekten bilmiyordu. Sonra konuştu.

-Peki. Ama yine de üzgünüm.

-Elbette öylesin.- Penelope ona gülümsedi ve neyse ki Josie de gülümsedi. Sonra elini sevgi işareti olarak okşadı ve sınıfa gitmek için ayağa kalktı.

O günün ilerleyen saatlerinde Josie ödevini yaparken konsantre olmaya çalışıyordu. Çok fazla kafa karıştırıcı şey olmuştu ve tüm bunlar için gergindi. Düşüncelere dalmışken, abisi mutfakta belirdi.

-Jo? İyi misin? - Josie transtan kurtuldu.

-Ne? Evet ben iyiyim.-

-Benimle konuşabileceğini biliyorsun. Muhtemelen favorin değilim ama yine de arada bir başvurabileceğin insanlar listene beni koyabilirsin.-

Aşktan kaçmak 'Mümkün mü?' - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin