14. Bölüm -Savaşmaya değersin

111 17 3
                                    

Josie, Hope'un evine gidip halasıyla konuşalı bir hafta olmuştu.

 Hope'dan hala bir iz yoktu ve iki hafta sonra doğum günüydü. Josie'nin o zamana kadar onu görmek için geri geleceğini umması gerekiyordu. 

Bu arada pek bir şey yapamadı. Kafasını okulla meşgul etmeye çalıştı ve hatta sabahları koşu yapmaya bile başladı.

  Egzersiz yapmanın kendisi için iyi olduğunu fark etti ve kaygısını daha iyi yönetmesine yardımcı oldu. Ayrıca büyük bir manevi destek olan Lizzie ve Penelope ile çok zaman geçirdi.

Josie daha iyi durumda olduğundan, hep birlikte Josie'de akşam yemeği yemeye, masa oyunları oynamaya ve şakalaşmaya karar verdiler.

-Jo, ağabeyine MÜLKİYETLERİNİ BENDEN UZAK TUTMASINI söyler misin?-

-SEN ADIM ATIYORSUN! BENİM HATAM DEĞİL-

-TÜM PARAMI ALIYORSUN!-

-YİNE DE BENİM HATAM DEĞİL!-

-Tanrım, neden Monopoly oynamalarına izin verdik ki? Bunun olacağını biliyorduk.- Penelope, Josie'ye bakarak iç çekti. Josie gözlerini devirdi ve hayal kırıklığıyla inledi. 

Kai ve Lizzie'yi bırakın birlikte, ayrı ayrı uğraşmak bile yeterince zordu.

-Josie! Ona gitmesini söyleyebilir misin?!-

-Benim evim! Sen, kaybol!-

-Kız kardeşin beni senden daha çok seviyor!-

-Kim demiş?!-

-BEN. ÖNEMLİ OLAN TEK ŞEY.-

-Üzgünüm ama önemli olan benim düşüncem olmamalı mı?- Josie okuldaymış gibi elini kaldırarak onların sözünü kesti.

-İkiniz de o kadar bencilsiniz ki onun favorisi olabileceğimi bir an bile düşünmediniz. Sizi ezikler.-

Josie Penelope'ye baktı ve ona sırıttı.

-Aslında öyle.-

-Ne?! Neden o?!-

-Çünkü ikiniz gibi beni deli etmiyor.- Ayağa kalkıp ikisinin de kafasına vurdu.

Ondan sonra birbirlerine laf atmayı bıraktılar. Bir süre film izlemek ve rahatlamak için kaldılar ve Lizzie horlamaya başlayınca yeterince geç olduğunu anlayıp eve gittiler.

Ve böylece bir gün daha geçti. Bir nevi rutin olmaya başlamıştı. Gününü Hope düşüncesiyle kendine eziyet etmemeye çalışarak geçirmek, ama sonra yatağa gittiğinde onu özlemeye başlıyordu ve düşünceleri aklından atamıyordu. Sadece sabırlı olması ve beklemesi gerekiyordu.

Kai yerde GTA oynarken Josie kanepede dinlenip instagram hesabında geziniyordu. 

Josie her zamankinden daha zor hale geldiğini kabul etmek zorunda kaldı. Umutsuzca Hope'la konuşmak istiyordu ve Hope'un doğum gününe daha on gün vardı. Eğer işler böyle devam ederse o günden önce ölebileceğini düşündü.

Bir iç çekti ve Kai bir an için ona bakmak için döndü ve sonra dikkatini tekrar oyuna verdi.

-Seni rahatsız eden ne ufaklık?-

-Birini öldürmek hakkında ne hissediyorsun?-

-Kimi mesela?-

-Beni.-

-Hayır, yine de Lizzie için hazır olurdum.-

-Kes şunu.- O usulca kıkırdarken gözlerini devirdi.
Telefonu kapattığında çalmaya başladı. Lizzie'ydi. 

Aşktan kaçmak 'Mümkün mü?' - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin