Chapter 1

393 12 3
                                    

Kring~~~
Loceng yang menande kan waktu rehat pelajar Kyemyung High School membingitkan 'canteen'
setiap hari.

BANG!
"Kau ni buta ker ape hah..Habis kotor baju aku!! " Kai menjerit memarahi pelajar yang sedang terjatuh diatas lantai sambil mengutip serpihan makanan kedalam pinggan nyer semula.

"Sa...saya...min...minta...ma..af..sa..ya..tak..sengaja" Jawab pelajar yang menumpahkan makanan nyer diatas baju Kai.
Kai yang tidak boleh sabar mengangkat collar baju pelajar yang sedang ketakutan tadi.

"Maaf-maaf jer yang kau tau! Kau fikir baju ni murah ker hah?!"
Suara Kai yang menjerit seperti singa kelaparan menakutkan semua pelajar2 yang berada di kantin daripada bising hingga ker senyap sunyi.Semua pelajar yang berada di kantin hanya diam membisu tanpe sebarang perkataan.

Kai yang tidak boleh sabar mengangkat penumbuk nyer mahu menumbuk muka pelajar tersebut.
Tangan Kai berhenti apabila seseorang yang menghalang kai dari menumbuk pelajar itu.

"Dah lah tu hal kecik jer pon..tu pon nak kecoh" Kehadiran Jimin mengejut kan semua pelajar perempuan yang tergile-gile kan jimin.

Jimin dikenali lelaki terhensem di sekolah mereka.Semua pelajar perempuan yang terkejut akan kehadiran Jimin menyebab kan Kantin menjadi riuh rendah.

"Huh! tak yah nak menjadi hero bleh tak kat sini?"
Kai hanya mengeluh kecil lalu melepaskan tangan nyer dan membiarkan budak itu pergi meninggal kan mereka berdua.

"Agak2 ah kalau nak jadi hero kot hari tu dah hari kau bagi lah hari ni hari aku lak"
Kai yang hanya berkata sambil tersenyum kearah Jimin.Jimin yang memandang nyer pon membuat kan rase loya.

Jimin lalu pergi meninggal kan Kai berseorangan.Semua orang bersurai apabila Jimin meninggal kan Kantin.
Kai yang hanya mengeluh lalu mengambil makanan baharu yang tersedia diatas meja..maklumlah anak orang kaya.
Sekolah di Kyemyung High School ada lah sekolah untuk orang2 yang kaya sahaja. Ade yang separuh dari mereka yang tidak kaya berpura-pura kaya.

Your My HeroWhere stories live. Discover now