Dalam perjalanan pulang ke rumah Jimin dan Ji-yeon hanya diam sahaja dari tadi.
Ji-yeon memulakan percakapan dengan bertanya soalan kepada Jimin.
"Awak boleh saya tahu sesuatu?"
Jimin yang terkejut akan soalan Ji-yeon hanya berdiam diri sahaja.
"Kenapa ramai pelajar cakap yang awak ni seorang yang pelik disebab kan awak x ada kawan walaupon awak ni handsome dan baik tetapi awak x der girlfriend dan ramai orang cakap yang awak ni x suka budak perempuan"Jimin yang berasa malu hanya mendiam kan diri sahaja.
"Awak! saya cakap dengan awak ni!"
Ji-young berhenti berjalan sambil menjerit kepada Jimin yang berada di hadapan nyer.
Jimin yang berasa tidak selesa terus berjalan dan meninggalkan Ji-yeon.Ji-yeon yang berada jauh di belakang mengeluh.
"Haish! budak ni aku beru jer cakap sikit dah lari memang betullah dia tak suka dekat dengan budak perempuan tapi aku kene cari apa maksud peristiwa hitam itu"
Ji-yeon yang sedang mengeluh di tepi jalan dikejutkan dengan hon kereta.Pon!~
" Argh! Hadoi terkejut aku siapa pulak yang cari pasal ngan aku ni nak hon agak2 lah"
Ji-yeon yang terkejut memusingkan badanya nyer kebelakang untuk mencari pemilik kereta tersebut.
Alangkah terkejutnyer lelaki yang berada di dalam kereta tersebut adalah..
Kai!
Ji-yeon yang terkejut terus belari untuk pulang ke rumah tapi kereta yang dinaiki oleh Kai tetap mengekori nyer dari belakang.
Apabila kereta itu betul2 berada di sebelah Ji-yeon yang kepenatan belari Kai membuka tingkap untuk bercakap sesuatu."Oi! cik adik tak nak tumpang ker?"
"Eh~Kai tak per lah lagi pon rumah saya dah dekat dah ni"
Ji-yeon yang kepenatan berpura-pura baik dan cergas di depan Kai.
Kai yang tidak mengendahkan Ji-yeon menutup tingkap keretanya lalu membuka pintu.
Ji-yeon hanya berdiri kaku."Buat2 macam cara perempuan pulak dah~ Tak nak tumpang tak per tapi ni dah sampai ker perumahan rumah2 fancy ni. Kau duduk sini eh?" Kai berpura-pura macho di depan Ji-yeon tetapi Ji-yeon hanya mengangkat kening sahaja.
"Eh tak lah saya tak duduk sini saya duduk dekat sana" Ji-yeon menunjukkan arah ke rumah nyer.
Tiba2 Kai gelak terbahak-bahak"Hahahahahahahahaha!"
"Kenapa awak gelak pulak?"
Ji-yeon yang berasa pelik memandang ke arah penunjuknyer dengan segera alangkah terkejutnya tempat yang ditunjukkan oleh Ji-yeon di tempat pembuangan sampah. Ji-yeon yang berasa malu menunduk kan kepala sahaja."Hahahahaha! Hadoi kau ni memang pandai buat lawak lah duduk dekat pembuangan sampah Hahahaha"
Kai gelak sekuat hati nya sampai semua orang yang berjalan di kawasan itu memandang nya.
Ji-yeon yang berasa malu terus berjalan dan meninggalkan Kai gelak seorang diri."Hadoi~ Malu nyer aku semua pulaj tu pandang Kai pulak tak reti nak diam~"
Ji-yeon yang berasa malu membebel seorang diri.'Sampai di rumah Ji-yeon'
Ji-yeon yang kepenatan hanya terbaring di atas katil. Dalam ingatan Ji-yeon hanya memikirkan Jimin pasal peristiwa pagi tadi.
"Muka Jimin tu macam pernah aku lihat tapi aku rase tak pernah dan kenapa tiba2 dia tanya aku yang kite pernah berjumpa dan kenapa dia menggigil?" Ji-yeon yang pening memikirkan nya mengetuk kepala nya. Ji-yeon terlalu banyak berfikir sampai telelap di atas katil nya tanpa menyalin pakaian sekolah nya.
'Rumah Jimin'
"JIMIN!!"
"Sonya!"
Jimin yang bermimpi dengan jerotan tersebut terus bangun dari tidur nya.
Jimin yang memandang sekeliling berasa pening lalu menggosok kan mata nya."Argh! kenapa aku mimpi tu lagi!"
Jimin hanya memarahi diri sendiri.
"Aku yakin Ji-yeon adalah Sonya tapi tak kan lah sonya dah meninggal 3tahun lepas tapi kenapa muka mereka sama?" Jimin yang berasa pening menarik rambut nya kerana berasa serabut di kepala sahaja.
YOU ARE READING
Your My Hero
AléatoireSeorang Pelajar Gangster di sekolah KyemYung High School memberikan kesan fobia kepada pelajar2 tersebut. Apa itu kumpulan 4D yang sangat famous di sekolah mereka? Siapa kah Ji-yeon? dia berasal dari mana..asal usul nyer langsung tidak ketahui.. Sel...